Ešte stále pohľad Zayna:
Harry skočil do vody. Keď Clary vylovil nedýchala. Dával jej umelé dýchanie, no nič. Hrozne som sa bál a bola to moja vina. "Zavolajte sanitku!" Jačal Liam.
Sanitka prišla za 10 minút, ale do vnútra nás nepustili. "Zavolajú Monike, sme v riti," povedal Liam, ktorému sa značne uľavilo, keď bola v rukách doktorov.
Claryn pohľad:
Zobudila som sa v nemocnici. Všade smrdela dezinfekcia a bolo to tu nechutne biele. Pri posteli sedela Mona. Nenápadne som si odkašlala "Ach Clary, konečne si hore, už som sa bála,že sa nepreberieš," tiekli jej slzy. To si myslí, že je by som ju tu nechala s tími hovädami, čo ma skoro utopili. "Neboj sa ja som úplne v poriadku." Usmiala som sa na ňu, ale ona stále plakala. Lepšie som sa na ňu pozrela. Pod očami mala kruhy, mastné vlasy, červené oči, snubák na ruke...počkať čo? "Monika! Čo to má byť? Ty si zasnúbená a reveš? Kto ťa nabúchal?" Kričala som po nej. Konečne prestala plakať. "Ja..čo? Nikto! To Chris, prišiel za mnou do Detroitu a on...bolo to tak romantické," a zasa začala plakať. "Tákže z teba bude pani Captainka Americová?"spýtala som sa a ona sa zasmiala. Ďakujem bože, ona nereve! "Už to tak bude," žmurkla na mňa. "Nó Tonny Stark to není,ale vždy lepšie ako nič," zasmiala som sa. "Mon, pošlelš mi prosím, tích päť imbecilov?"opýtala som sa po chvíli. "Dobre, len im nič nesprav," usmiala sa odišla. Nesprav? Ani nemôžem! Som napichaná, ako nejaký feťák!!
"Clary!" Zvolali všetci. Tiež vizerali, akoby nespali celý týždeň. "Tak koľko som spala?" Opýtala som sa. "Päť-päť dní," odpovedal Nial. Čože päť dní! To som premeškala Natalie! "Ja. Vás. Povraždím!!" Zakričala som a oni sa na mňa ospravedlňujúco pozreli, teda až na Harryho. Ten len povedal: "To Zayn," jasné on sa nezaprie, nevinný až za hrob. Bože na nich sa nedá pozerať, sú ako kôpky nešťastia. "Faj, čo som zmeškala? Ako sa má Nath? Manka, Tatko? Volalai?" "Mona to s nimi vybavila, chceli prísť, no zakázali sme im to. Máš im zavolať!! Natalie odišla včera. Celú dobu bola tu pri tebe, ostatne ako my všetci." Dopovedal. "Dobre, takže ak tomu rozumiem, vy sťe celých päť dní ležali na prdeliach v nemocnici?" Vytiahla som obočie. "Áno," ozval sa Niall. "Takže, toto Vám nedarujem," povedala som a začala sa stavať. Dosť to bolelo, hlavne keď som si vytŕhala infúzie. Všetko začalo pípať. "Hrabe ti? Prestaň!" Kričlal, ani neviem kto. "Pšt, ja si budem robiť čo ja chcem! A teraz Vám chcem nakopať zadky!" Zakričala som,ale do izby vtrhli doktori a vyhnali ich. Mňa zasa napichali infúziami.
"Vidím, že je Vám lepšie slečna," usmial sa na mňa doktor. Vyškieral sa ako slniečko na hnoji.
"Ja vidím, že Vám teta dobre zaplatila," vykúzlila som svoj obľúbený hollywoodsky úsmev "Kedy budem mocť domov?" Dodala som.
"Vaše výsledky sú skvelé, takže už dnes večer," povedal stále s úsmevom. Už musím ísť domov! Som zvyknutá,že moje pripomienky ľudí rozhodla, ale teraz? Nič, stále sa škerí! To bude tým nemocničným prostrdím!
"Dobre," povedala som znechutene "Som rada,že sa vyhnem vašemu jedlu," neznášam nemocničné jedlo.Na Ceste Domov:
Idem v aute s Mon a Chrisom. "Takže Chris, neberieš si Moniku len preto, že je tehotná?" Opýtala som sa. Chris výrazne zbledol. "Mo-mo-Monika ty si te-tehotná?" Spýtal sa slabým hláskom. "Nie! Preboha,nie! Clarrysa! Prestaň vravieť nezmysly!" Kričla. "No tak, doprajťe trocha zábavy chorému človeku. Ak budete mať dieťa, čakám že ho pomenujete po mne," usmiala som sa. Boli vtipný. Dúfam,že s bábom nebudú čakať do menopauzy. Chcem byť krstná. Áno, určite ňou budem.
"Už sme tu!" Povedal Chris a zlomyseľne sa uculil. Otvoril dvere do domu. Na chodbe visel nápis: 'VITAJ DOMA CLARY' bolo to milé. Vošla som do obývačky a všetci ma objali. "Jedlooo," zvolal Niall,keď sme sa oddelili. "Kto bude prvý v bazéne?" Spýtal sa Loui "Vážne? V bazéne? Čierny humor je moja parketa," vytiahla som obočie a Hazza sa zasmial. Toto bude ešte zaujímavý deň.
--------------------------------------
Das ist alles meine lieber! 😂 ILY nigasssss! 😍
YOU ARE READING
Kik[Harry Styles] Completed
Fanfiction❗️príbeh má nespočet gramatických chýb (vrátane preklikov) ,ktoré si uvedomujem. Písala som to dávno. Bola som malá a gramatika nebola moja silná stránka.❗️ takže ak Vám to vadí,tak to nečítajte Stručné zhrnutie deja- je to bežný príbeh,kde dievča...