19♦️

2.7K 220 3
                                    

Myslím, že som doslova zožrala asi 3 balíky chipsov. Niall spráskal dva jedálne stoly. Odtatný sú ožratý. Teda nie že by Niall nebol. Jediný triezvi sme tu ja a Liam.
"Clary, pozri tamto!" Liam ukázal prstom na Louisa, ktorý práve vracal do kríkov. Len som sa zasmiala.

"Myslím, že idem pomôct chalanom," ozval sa Liam. Teta a Chris zasa zaliezli do izby. A tá opitá štvorica (ako vo štvorici po opici ;) ) pomaly zaspáva, na podlahe, gauči, ba aj na stole. "Pomôžem ti," postavila som sa a vydala sa za Zaynom.

"Tak poď chlapče," zaškerila som sa na neho. Vliecť ho po schodoch je tažšie než sa zdá! "Clary ja-ja ťa milujem," povedal mi, keď sme sa vyštverali hore. Och ako ja zbožňujem tieto opilecké reči! "Som poctená pán Malik, ale prosím, urobíte mu tú česť a necháte sa odtiahnuť do izby, bez toho, aby ste mi pozvracali topánky?" Nečakala som na odpoveď a doslova som ho dogúľala až na posteľ. "Dobrú noc," popriala som mu a odišla.

Dole bol už len Harry. Jednu jeho ruku som si prevesila cez rameno a išli sme. Keď sa nám na deviaty pokus podarilo dostať na druhé poschodie, bola som šťastím bez seba. Harry vôbec nespolupracoval! Uložila a som ho do izby, keď ma oslovil: "Zaspievaš mi na dobrú noc?" Spýtal sa. Spievam ako Glum*, ale aj tak je opitý a nebude si to pamätať. "Dobre," usmiala som sa a začala.

(Dajte si tam melódiu z Titanium)

You look so weird,
And I want leave,
Far away. Far away.

You smell like Brom*
And I want go
Far away. Far away.
(PS. Vymyslela som to z fleku, takže žiadna sláva)

"Ach, milujem ťa Clary," super! Už druhý. Medzi opilcami som očividne žiadaná. Mala by som viac času stráviť v bare,alebo pod mostom.

R á n o

"Dobré ráno," zakričala som neschvál z plných pľúc. Ozvali sa bolestivé škreky a samozrejme Liamova inteligentná pripomienka: "Už je poobede," No a čo? Aj ja si môžem občas prispať! V práci mám kvôli môjmu zraneniu 2 týždne voľno. Čož je skvelé, pretože o týžden príde Toby. Keď už sme pri mojom rodnom štáte, mala by som zavolať mame, volala som jej síce už v nemocnici, ale mami sú mami...

"Haló,"
"Ahoj mami!"
"Clary! Ako sa máš? Nič ťa nebolí?"
"Mám sa fajn a bolia ma uši- stíš sa!"
"Prepáč, len si mi chýbala."
"Ja viem mami aj ty mne. Všetkých pozdrav. Potom zavolám, ľúbim ťa."
Bol to naštastie jeden s kratších hovorov.
"Čo to bolo za hatlatinu?" Ozval sa Hazza odo dverí. Fuj, ako som sa zľakla!
"Čo myslíš?" Opýtala som sa.
"To,ako si sa rozprávala s mamou," upresnil. Aha! Ani som si neuvedomila, že som sa s mamou rozprávala po Slovensky.
"To je moja rodná reč ,môj milý." Zasmiala som sa.
"Wow," vydýchol. A to ešte nevidel gramatiku....
"Nauč ma niečo," povedal zrazu.
"Prečo?"
"Chcem to vedieť. Napríklad ľúbim ťa a tak.... Vieš pre fanúšikov."
"Dobre takže...

Hodina Slovenčiny s pánom Stylesom bola zaujímavá. Je to antitalent. Doslova. Ale ja som sa zasmiala!

Sedím na gauči. Chalani išli skúšať či čo. Karolína je v práci a ja sa nudím.
"Clary! Idem na skúšku šiat, chceš ísť so mnou?" Z ničoho nič sa zjavila teta Mon. Zľakla som sa. Zasa! Dnes už po druhé. "Jasné!" Idpovedala som.
--------------------------------------
*Glum- možno ho poznáte ako smígla. Je to proste postavička z pána prsteňov "můj milášék..."

*brom- Bróm- chemický prvok, ktorý smrdí

Toto bola trocha kratčia časť, ale tak WHO cares!
Tento diel VENUJEM: @jaja1244 pretože sa mi páčia tvoje komentáre 😂😂

Kik[Harry Styles]    CompletedWhere stories live. Discover now