Je strašne DÔLEŽITÉ,aby ste si prečítali oznam DOLE!!
•••••••••••••••••••H a r r y h o•p o h ľ a d
Popadol som Clary za ruku a ťahal ju na ulicu. Usmievala sa líca jej horeli.
Zavolal som nám taxi,aby nás odviezol domov. Už počas jazdy sme sa od seba nevedeli odtrhnúť, keď sme prišli do vily vtrhli sme do prvej izby,ktorá bola nablízku. Potiahol som ju za ruku do postele. Nemohol som uveriť,že je to pravda. (Ehm-ehm pasáž,ktorú fakt nebudem opisovať.) Nakoniec sme zaspali ruka v ruke.
R á n o
Zobudil som sa v cudzej izbe, keď som sa rozhliadol,zistil som,že je Louisova. Spomínam si na svoj krásny sen. Bola tam Calry a ja a bolo to dokonalé, no to nevysvetľuje, či robím v Louisovej izbe.
Žeby som sa vyspal s Loui? Ja som vedel,že ten perverzák po mne túži! Včera som sa určite opil a on ma zviedol.
Zrazu sa vedľa mňa niečo pohlo. Louis sa určite zobúdza a bude to chcieť znova. Jediné,čo ma napáda je utiecť k mame. JA NIE SOM GAY!
Pomaly som sa otočil, no vedľa mňa neležal Louis,ale Clar. Je možné,že ro nebol iba sen?
"Dobré ráno Haz," pozdravila ma chrapľavým hlasom. Ako rád by som povedal,že je krásna aj ráno a bez make-upu, ale to teľa sa nemaľuje.
"Dobré ráno," usmial som sa na ňu,ako zamilovaný pako, čož aj som.P o h ľ a d•C l a r y
Porozhliadla som sa po izbe. Moje a Harryho šaty sa váľali po celej izbe. Po celej Louisovej izbe! Musíme odtiaľto preč,než nás niekto takto načapá.
Vstala som z postele zabalená v prikrývke, na čož sa Hazza zasmial.
"Harry o tomto ani slovo," zdvihla som ukazovák. Mám Harryho rada,ale nemilujem ho-ešte. Takže nechcem,aby zo niekto vedel,dokiaľ si nebudem istá.
"Sľubujem," usmial sa a vyceril pri tom všetky svoje zuby. Vraví sa,že Brita poznáš podľa žltých zubov,ale Haz ich má biele.Vyšla som z Louiho izby rovno do mojej. Kde som sa obliekla. Potom som sa šla pozrieť na prízemie. Pri tom,čo som videla,som nevedela či sa mám smiať,alebo plakať. Monika s Chrisom ležali na gauči. Zayn sa rozbaľoval na kresle. A zvyšok bol na zemi,ako kopa ľudí,ktorích sa chystajú upáliť pri morovej epidémii. Museli sa včera riadne spiť!
Pochvíli prišiel aj Harry, no mal len spodky.
"To mi robíš napchával?" Smutne som sa spýtala.
"Áno," zaškeril sa.
"Hlava sprostá kučeravá," zamrmlala som si pod nos.
"Ja som to počul," povedal po ceste do kuchyne.
Rozhodla som sa,že ich začnem pomaly budiť,ale prvé si ich musím odfotiť!Ako prvého som zobudila Nialla,pretože bol na vrchu hromady a navyše to s ním ide jednoducho. Len spomeniem jedlo a vystrelí na nohy, a tak sa aj stalo...
Takto som sa postupne zbavila celej kopy. Misa (Mona&Chris) som sa rozhodla nechať naďalej spať,zaslúžia si to kulíšci moji novo zosobášení.
Zostal mi len Zayn. Nemala som náladu na nežné budenie,tak som ho z toho kresla jednoducho zhodila.
"Čo to? Kde to som?" Obzeral sa ako pokusná krysa v laboratóriu. Musela som sa zasmiať.
"Vstávaj ovca!" Zvolala som.
"Ovca?" Bol zmätenejší,ako predtým.
"Videl si svoje vlasy?" Jeho zvyčajne dokonalá a nagelovaná frizúra,teraz pôsobila dosť zaujímavo. Pramene vlasov sa mu krútili do každého smeru,niektoré-hlavne tie pri ušiach- sa mu vlnili. Bol proste ako vážne škaredá a ťmavá ovca.Pozrel si svoj vzhľad v telefóne a vyparil sa,hádam že do kúpeľne. Ja som išla do kuchyne na raňajky. Som hladná jak kôň.
Zjedla som celý tanier lievancov,ktoré Harry pripravil. Ďalšia z jeho predností.
"Hej! Ty toho zješ viacej ako ja," obvinil ma Niall.
"Drž hubu,lebo ťa zožerem," odfrkla som mu. Všetci sa zasmiali,teda až na Nialla. Dobre robí,ak budem dlho hladná,nebude mi robiť problém stať sa kanibalom.P o o b e d e
Ležím na posteli a premýšľam nad včerajškom,potrebujem to niekomu povedať. S Nath ani Tobym to nechcem riešiť cez skype a ani správy mi neprídu vhodné, Kája je teraz veľmi zaneprázdnená Calumom. Takže zostala iba Sarah,dúfam,že už sa vrátila, je totiž na čase! Si myslí,že mi budeme trpieť,lebo Louis je kretén. To určite nie! Nacpem do nej zmrzlinu,to ju upokojí.
Batman23: už si v naspäť?
Saracorn252: áno, čo potrebuješ?
Batman23: musím sa ti vyspovedať. Buď môj kňaz z Amerických filmov,prosím?
Saracorn252: kde sa stretneme -.-
Batman23: prídi,čo najskôr
Sracorn252: musím? Nemôžeme sa niekde stretnúť?
Batman23: nie! Prosím :3
Saracorn252: fajn. Za pár minút som tam.Usmiala som sa a išla sa prezliecť. Nechcem ísť von v tričku špinavom ešte od raňajok. Jem/žerem totiž veľa a ako prasa.
L o u i s o v•p o h ľ a d
Zvuk zvončeka sa rozľahol celým domom, nebolo to zrovna príjemné,vzhľadom na moju kocovinu (opicu). Nikto sa nenamáhal otvoriť.
"Idem ja," povzdychol som si a s námahou sa postavil z gauča.Vo dverách stála Sarah. Tupo som na ňu hľadel. Bola krajšia,ako sa pamätám. Vôbec to nebolo dávno,ako stihla za pár týždňou opeknieť?
"Sar?" Zašepkal som.
"Louis," odvetila rovnako potichu.
Potiahol som ju von. Potrebujem sa s ňou porozprávať. Osamote!•••••••••••••••••••
❗️❗️❗️Ak chcete,aby som tam tie ehm-ehm scény písala, tak budem týka sa to hlavne ajemajunikorn (akože tak čítala som všetky 50 shades😂😂) ďalej sa chcem opýtať,či chcete medové týždne Moniky a Chrisa❗️❗️❗️❗️
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Kik[Harry Styles] Completed
Фанфик❗️príbeh má nespočet gramatických chýb (vrátane preklikov) ,ktoré si uvedomujem. Písala som to dávno. Bola som malá a gramatika nebola moja silná stránka.❗️ takže ak Vám to vadí,tak to nečítajte Stručné zhrnutie deja- je to bežný príbeh,kde dievča...