37♦️

2.3K 194 0
                                    

Bola by som šťastná,ak by ste mi do sprav napísali nejaké nápady (potrebujem pomoc,pretože mňa napadajú samé romantické kraviny,alebo telenovelové kraviny) POMÔŽTE MI!!!!

H a r r y h o•p o h ľ a d

Povedala to. Konečne mi to povedala. Bol som štastný,cítil som sa ako nagelovaná veverička. Proste som bol rád,že mám svoj oriešok do ktorého sa môžem zakúsiť...toto je trocha divné prirovnanie,ale cítim to tak.

"Takže,povieš k tomu niečo?" Povedala potichu. Pozrel som sa na ňu. Celú hlavu mala červenú a bola spotená. Úplne som videl miesto jej hlavy obrovskú rajčinu.

"Ja milujem kurčatá,dal by som si kurča. Nezájdeme do KFC?," žmurkol som. Videl som v seriáli ,že dievčatá majú radi drsných chlapcov. A doteraz som bol,no.. Až príliž doterný.

"Harry. Od kedy ťa poznám ma zasypávaš romantickými sračkami a teraz,keď ti poviem,že ťa milujem,tak povieš takúto debilinu?" Naštvala sa. To mám za to,že si beriem životné rady zo Simpsonovcov.

"Jasné,že aj ja teba. Odkedy sme si začali písať. Si dokonalá,máš skvelý vkus,si pekná,vtipná a vždy ma rozosmeješ," snažil som sa to napraviť.

"Oooh Haz. Toto už nikdy nehovor,"

"To čo to toto čo?" Nechápal som.

"Robím si srandu,ty kretén. Nie je to také pohodlné,keď sa role obrátia čo?" Zasmiala sa a ja som sa pridal. Som rada,že ma vie rozosmiať,ale stále som sa s ňou vážne neporozprával.

"Clar. Teraz to pre teba bude dosť tažké. Novinári a tak.. Nie je jednoduché byť doevča Harryho Stylesa,"

"Nefandi si chlapče. A kto povedal,že som tvoje doevča?"

"Ja!" Autoritatívne som odpovedal. Cítil som sa ako muž.

"Toto nestačí. Budeš sa musieť viac posnažiť. Teraz ma odvez k jedlu," odbila ma. Už sa moc mužne necítim. Je kruté zistiť,že je väčší chlap ako ja. Navyše s apetítom ako Niall. Naše deti budú zvláštne. Ale budú krásne. Ako ja.

"Čo by si chcela jesť?"

"Pizzu,alebo Nando's. Som hladná Haz. Potrebujem JEDLO," zasmial som sa. Úplne ako Niall. Teda..

"Počuj Clar, farbíš si vlasy?"

"Nie. Prečo?"

"Len tak," možno nie tak úplne ako Niall. "Ideme sa najesť,"

Z a y n o v•p o h ľ a d

Pomaly som otvoril oči. Ležal som v nemocnici a celé telo ma bolelo. Akonáhle som pohol rokov,tie divné stroje sa rozpípali. Dnu vtrhli doktori a zasypávali ma otázkami. Potom odišli a ja si ani nepamätám,čo sa ma pýtali. Jediné na čo som sa vedel sústrediť je ten obraz v mojej hlave. Obraz Clary.

Do mojej 'izby' vošli chalani. Všetci okrem Harolda.

"Ahoj Zayn. Sme radi,že si hore. Bolo to pekne dlho čo si nám spal," zasmial sa Loui. Je znás ten najvtipnejší,ale občas sa mu nezadarí,ako napríklad teraz...

"Presne tak Hazel. Nie vážne Zayn s tou kanylov vizeraš divne," povedal Niall. Teraz ma ich pokusy o vtipy naozaj nezaujímali.

"Kde ke Clary?" Spýtal som sa.

Liam sa na mna pozrel tým svojím 'Dady pohľadom' "Chodievala sem za tebou každý deň. Spala tu keď mohla,plakala nad tebou, kričala,keď sme ju chceli dostať von z nemocnice," to je milé,ale nevysvetľuje to,kde je teraz.

"A prečo tu nie je?"

"Harry ju konečne vytiahol von Zayn. Sme štastný,že je vonku. Mám ju zavolať,nech príde?" S Haroldom!Znova všetko zničil. Znova dala prednosť jemu predomnou.

"Nie. Nevolajte ju. Len prosím nachvíľu odíďte," na moje prekvapenie poslúchli.

Zavolal som sestru,nech mi prinesie papier a pero a začal som písať:

'Drahá Clary. Je mi ľúto,čo dá deje. Nechcem,aby si bola s Harrym. Ublíži ti a ja to viem. Ale taktiež viem,že si s ním šťastná a bolí ma,keď ti tú radosť nespôsobujem ja. Chcem ti to dať, pretože do očí ti to povedať nedokážem. Áno už vieš,že ťa milujem,ale ja k tebe cítim omnoho viac. Nedokážem to vyjadriť slovami a angličtina nie je dosť bohatá,aby sa tu také mocné slovo našlo.'

Papier som zhúžval a odhodil. Prečo by som jej to dával. Nikdy moje city neopätuje. Nemá to hlavu ani pätu. Navyše,určite by ma vysmiala. Poznám Clary,ona city najavo nedáva. U nej je to vínimočné a ja to nechcem pokaziť sladkým odpisom. Čo som si aj myslel? Že keď to prečíta skočí mi do náručia? Kravina. Ak chcem Clary získať musím bojovať. Tvrdo a bez pravidiel.

•••••••••••••••••
Teraz by diely zasa mali byť pravidelné (HURÁ) možno...možno...možno...ale asi nie😂... Si nejaké dokonca predpíšem 😂😂

Kik[Harry Styles]    CompletedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora