"Aký je plán?" Spýtal sa Zayn.
"Takže, Kto chce byť Superhrdina č. 2?" Nikto sa neozval, vážne? Je to na mne? Zasa je to na žene?
"Vy ste hrozní! Nič .Sa. Vám.Nestane!"
"Dobre,pre záchranu Harryho," prihlásil sa Liam.
"Ďakujem, milujem ťa! Takže pôjdeme do kúpeľne, na hlavu ti dáme kečup. Ja dobehnem ku nim a poviem,že krvácaš. Natalie ako správna fanúšička ti pôjde na pomoc. Harrymu zatiaľ poviem,aby sa skryl u mňa v izbe. Keď Vám dám signál, utečiete z kúpeľne." Povedala som a všetci prikývli na súhlas.Liam je pripravený v kúpeľni chalani stoja pri dverách a tvária sa zhrozene.
"Nath! Nath! Liam spadol v kúpeľni a krváca. Potrebuje pomoc,ale chalani sú v šoku a ani sa nepohnú!" Zakričala som a Natalie sa utekala smerom do kúpeľne. "Harry, uteč a zamkni sa u mna v izbe!" Poslúchol a ja som sa rozbehla za ostatnými. Natalie tiež len stála a pozerala na 'zakrvaveného' Liama. Vážne? Toto by urobila, ak by to bolo naozaj?
"Natalie v skrini pod umývadlom sú obväzi, nájdi ich!" Skríkla som. Keď sa ihla ku skrinke, dala som signál a chalani vybehli von. Ja rovno za nimi a zamkla som. "Prepáč Nath,ale daj im dýchať."
"Zabijem ťa Clarrysa!"
"Ále nó, už som ti spravila aj horšie," odfrkla som si.
"Arrrg," len vydala naštvaný zvuk. Ja som sa zasmiala a išla do kúpeľne za chalanmi.Keď som vošla začali tlieskať. Uklonila som sa a posielala vzdušné bozky: "Ďakujem,ďakujem," zasmiala som sa a oni so mnou. Ďalej sme sa rozprávali a premýšľali, na čo sa asi Harryho pýtala. Preboha Harry!
Vybehla som po schodoch do mojej izby a snažila sa otvoriť, no dvere boli zamknuté. "Neskúšaj to Natalie, ja ťa sem nepustím!" Zvolal so strachom. "Harry, kľud to som len ja, Nath je zatvorená v kúpeľni," z druhej strany sa ozval smiech a Hazza išiel otvoriť. Hneď, ako som prekročila prah Harry sa mi vrhol okolo krku. "Ďakujeeeeem!" Bol zlatý.
Myslím, že kým sme dole pozerali film, Nath aj v kúpeľni zaspala. Rozoberali sme kto má krajšie vlasy,keď zazvonil zvonček. Sarah a Car, úplne som sa nich zabudla! "Idem otvoriť." Povedala som.
"Ahojte," privítala som ich
"Ahoj," usmiali sa a objali ma. Myslím,že za tú dobu si zvykli,že im to neopätujem. "Chcem vás predstaviť s Natalie." "Fajn, kde je?" Poďte za mnou."
"Nath vilez!" Povedala som tak ,aby ma počula. "Čo chceš?" Zhúkla. "Nikam nejdem! Totálne si ma strápnila!" "Prepáč Nath, ale oni sú tu preto,aby sa ich nevypytovali. A ty si to presne spravila. Správaj sa k nim, ako ku kamarátom, určite by nimi chceli byť," dokončila som svoj monológ. Nath na to vyletela z dverí. "Myslíš, že chcú byť moji kamaráti?" "Určite... Takže toto sú Karolína a Sarah, myslím že som ti o nich hovorila a Car, Sára toto je Nath," navzájom sa objali. Stále tomu nechápem, ani sa nepoznajú a už si vymieňajú telesné tekutiny (podpažím) .Celý deň sme sa skvelo bavili, chalani niekam išli. Vrátili sa len pred chvíľou, no Natalie už spí, takže všetko v poriadku. "Idem si ľahnúť, odkaž Sarah dobrú noc," zívla si Car. Sarah išla cikať. Išla cikať, pred pol hodinou, tak neviem či spadla do záchoda, alebo má sračku... Možno išla spať do hosťovskej. Mala by som ju ísť pozrieť.
Dvere od hosťovskej boli otvorené. Nazrala som do vnútra a... Čože Louis a Sarah? Preboha! Veď ona a on a Eleanor a... Otočila som sa naspäť do izby, možno keď zaspím na všetko zabudnem.
Ležím na posteli s otvorenými očami cez hodinu. Sarah už prišla, ale ja som sa hrala,že spím. Pôjdem si dať kakauko, to všetko vyrieši.
V kuchyni bol Zayn. "Ani ty nemôžeš spať?" Opýtala som sa ho a on sa na mňa utrápene pozrel. "Hej," hlesol. Nemôžem sa pozerať, ako sa trápi. "Zayn, prosím povedz mi čo ťa trápi. Môžeš mi veriť," povedala som upokojujúco. Občas sa hodí mať otca psychológa. "Dobre ide o Perrie ona....
--------------------------------------
Takže čo Perrie spravila? A ako to bude s Larah (Louis&Sarah)? Venujem: Monike 😍😍 v médiách je Sarah
YOU ARE READING
Kik[Harry Styles] Completed
Fanfiction❗️príbeh má nespočet gramatických chýb (vrátane preklikov) ,ktoré si uvedomujem. Písala som to dávno. Bola som malá a gramatika nebola moja silná stránka.❗️ takže ak Vám to vadí,tak to nečítajte Stručné zhrnutie deja- je to bežný príbeh,kde dievča...