✨2✨

574 39 1
                                    

*Bugün güzel geçecekti anlaşılan*

Ama düşündüğüm gibi olmadı bugün güzel geçemedi tenefüs zili çalmıştı herkes dışarı çıkmıştı sınıfta çok az kişi kalmıştı bende tam olarak okulu bilmediğim için sıramdan kalkma gereği duymamıştım ve hikaye çıkartıp okumaya başlamıştım ama yanıma birsinin geldiğini hissedince kafamı kaldırdım ve yüzünde hiçbir ifade olmadan bana bakıyordu bende ona bakınca bu sabahki çarptığım çocuktu soğuk bir ses tonuyla "burası benim yerim"demişti sesi o kadar soğuk ve korkutucu çıkmıştı korkmuştum şuan korkudan ölebilirdim tekrar etmişti "duymuyor musun burası benim yerim diyorum"dediği zaman başka bir yere geçmek için kalkmıştım herhangi bir yere geçmiştim ders zili çalınca yanıma birisi oturmuştu "neden burda oturuyorsun senin yerin arka sora değil mi?"dediği zaman arka tarafta oturan çocuğu göstererek"onun yeriymiş bana kalkmamı söyledi"dediğinde beni onaylayan ve anlayan bir mırıltı çıkarttı daha sonra bana dönüp elini uzatarak "tanımadık degilmi ben Han Jisung"demişti bende elimi uzatarak "bende Lee Felix tanıştığıma memnun oldum"demiştim sınıfa hoca girdiği için susmuştuk ve dersi dinlemiştim ders sonunda bitmişti eve gidecektim ama Jisung önden çıkacağını söylemişti ve gitmişti eşyalarımı alıp sınıftan çıkmıştım okul kapısına doğru ilerlerken arkamda hissettiğim darbe yüzünden dönmek zorunda kaldım arkamı döner dönmez kafama birşey çarpmıştı elimi saçıma çıkarttığım zaman kafama çarpan şeyin yumurta olduğunu anlamıştım bir anda daha fazla gelmişti birisi yanıma gelerek saçından tutmuş ve karnıma vurmuştu ne yaptığımı bilmiyordum diğerleride gelmişti sadece vuran çocuk "yeni oyuncağı mız"dediğini duymuştum ama bir anda ne olduğunu anlamadan çocuğun elleri üzerimden çekilmişti...

My Angel HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin