✨10✨

313 30 0
                                    

Okul nihayet bitmişti hiç beklemeden Felix in yanına gitmiştim ama o kafasını sıraya koymuş uyuyordu o kadar tatlıydı ki uyandırmak istemedim ama sahile gideceğimizi ve onunla vakit geçireceğimizi düşündükçe sanki kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu telefonumu cebimden çıkarmış ve fotoğrafını çekmiştim bunu neden yapmıştım bilmiyorum. Bende yanına oturmuş kafamı sıraya koyarak onu izlemiştim uyurken daha çok meleğe benziyor boşuna melek dememiştim ona daha sonra Felix i uyandırmak için omzuna dokunmuştum ama uyanmamıştı tekrar dokunmuştum yine uyanmamıştı bu sefer hem omzuna dokundum hemde ismini söylemiştim bu sefer uyanmıştı gerçekten çok tatlı görünüyordu uyandığı zaman saate bakmıştı ve biranda bağırarak"ne ben bu saate kadar uyudum mu" demişti sadece gülerek onu onaylamıştım "sen neden gitmedin" dediğinde"seninle beraber sahile gidecektik unuttun mu?" Dediğimde sadece bakmıştı sahte bir üzülmüş ses tınısı ile "nasıl unutursun birde söz vermiştin"dediğimde"ben sana söz vermedim kendi kendine karar verdin"demişti "ama gelmeyeceğim de demedin demekki geliyorsun"diyerek çantasını toplamaya başlamıştım sadece izliyordu daha sonra çantasını topladıktan sonra Felix e dönmüştüm hadi dediğimde göz devirerek yürümeye başlamıştı bende peşinden gidiyordum sahile geldiğimizde Felix e bakmıştım gerçekten çok mutlu görünüyordu gülümsemesi çok güzeldi ve galiba ben Felix e bağlanmıştım bağlanmaktan ziyade ben Felix ten hoşlanıyorum galiba...

 Bende yanına oturmuş kafamı sıraya koyarak onu izlemiştim uyurken daha çok meleğe benziyor boşuna melek dememiştim ona daha sonra Felix i uyandırmak için omzuna dokunmuştum ama uyanmamıştı tekrar dokunmuştum yine uyanmamıştı bu sefer hem omzuna d...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzeller 🥺🥺🤎🤎

My Angel HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin