Felix e baktığımda dalgaları izliyordu"biraz daha aşağı inmek ister misin"diye sorduğumda sadece kafa sallamıştı ayağa kalktığımda oda kalkmış ve aşağı inmiştik Felix dalgaları izliyor ve suya dokunuyordu ben sadece ona nasıl söyleyeceğim diye düşünüyordum acaba ona geçmişte yaşadıklarımı anlatmalıyım bu gibi sorular kafamı kurcalıyordu ve en sonunda söylemeye karar vermiştim"Felix"dediğimde bana doğru dönmüştü ve beni dinlediğini belirtir bakışlar artmıştı"Felix sana birşey söylemek istiyorum"dediğimde sadece yüzüme bakıyordu neden böyle hissediyorum bilmiyorum söylemesem mi ama söyleyeceğim dedim olmaz ama şuan söyleyemem bu şekilde gel git yaşarken bana seslenmesi ile tüm düşüncelerim uçup gitmişti"Evet Hyunjin seni dinliyorum"karar vermiştim söyleyecektim gözlerimi kapatmış ve bir anda"Felix ben senden hoşlanıyorum"demiştim söylemiştim ama gözlerimi hala açmamıştım korkuyordum alacağım tepkiden lütfen hayal kırıklığına uğramak istemiyorum şuan benim hakkımda ne düşündüğünü merak ediyorum gözlerimi açtığımda Felix karşımda yoktu ne bekliyordum benim gibi acınası birini gerçekten Felix gibi birisinin seveceğini düşünmem saçmaydı boşuna umutlandım tekrar düşündüm ve kendime her zaman söylediğim şeyi söyledim bir kez daha"seni annen bile sevmemiş başkalarımı sevecek" içimden bunu söylerken dışından ise sadece hayal kırıklığı ve gözyaşlarımın akmasını engelleyerek bağırmıştım"bir kez daha sevilmeye layık olmadığımı yüzüme vurduğun için teşekkürler"diyerek gökyüzüne doğru bağırmıştım galiba herşey buraya kadar artık gerçekten kimseye güvenme ve bağlanma senin neyine birisini sevmek bisine güvenmek birisine baglanmak sen kimsin ki seni sevsinler zavallının tekisin dışarıdan birisi duysa içimden düşündüklerimi belki abarttığımı söyler ama abartmıyorum gerçekten ben yıllar sonra ilk defa birisine bu kadar yakın davrandım bunkadar çok güvendim bağlandım ve sevdim ama Felix e kızamıyorum belki sevgilisi var belkide gerçekten ona bağırdığım için benden nefret ediyor bilmiyorum ama az da olsa içimde biraz umut var yarın tekrar konuşacağım bu sefer bu kadar kolay pes etmeyeceğim...
🤎🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Angel Hyunlix
FanfictionAvustralya'dan okumak için gelen Lee Felix Hwang Hyunjin in olduğu okula kayıt olur ve yabancı olduğu için zorbalık görür ve Lee Felix i zorbalık görmekten kurtaran kişi Hwang Hyunjin dir Lee Felix o günden sonra Hwang Hyunjin in peşinden koşar faka...