Bu sefer ben onun peşinde dolanacaktim ve konuşmaya çalışacaktım yani umarım doğru bir karar verdiğini düşünüyordum ama nasıl olacak daha önce hiç birisinin peşinde dolanıp konuşmaya çalışmamıştım ders zili çalmıştı ve sınıfa doğru yürümeye başlamıştık kısa bir sürede sınıfa girmiştim ama Felix içerde değildi nerde acaba diye düşünürken içeri girmişti yanında Soobin ile girmişti şaşırmıştım bu kadar çabuk insanlarla kaynaşmasına ve çabucak arkadaş olmasına gerçekten nasıl güveniyordu anlamıyorum. Bana bakmış ve kafasını çevirmişti yerine oturmuştu Jisung gelmediği için yanına oturmuştum ama hiç dönüp bakmamıştı nasıl sesleneceğimi bilmiyorum ama Jisung gelmeden konuşmalıyım diye düşünerek omuzuna dokunmuştum bana döndüğü zaman her zamanki gibi değildi değişik bakmıştı normalde bakarken gözlerinin içi parlıyordu ve çok tatlı oluyordu ama şuan ne gözlerinin içi parlıyor nede tatlı duruyordu oldukça sinirli ve sexy duruyordu bu düşünceler kafamın içinde dolaşırken konuşmasıyla tüm düşüncelerim uçup gitmişti "ne istiyorsun"demişti bu kadar soğuk ve kaba olacağını düşünmemiştim"şey acaba bugün boş musun"dediğimde ilk şaşırmıştı daha sonra yüzünü düzelterek konuşmuştu"neden sordun"dediğinde gülümsemiş ve "belki bugün birlikte vakit geçiririz dediğimde sadece susmuştu cevap vermemişti"o zaman okul çıkışı sahile gidelim ve biraz deniz kenarında oturalım bu sessizliği bir evet olarak kabul ediyorum"dediğimde tam birşey diyeceği zaman Jisung gelmişti zamanlaması mükemmeldi büyük ihtimalle itiraz edecekti kalkarken kulağına fısıldamıştım"sahile gitmeyi ve denizin dalgalarını izlemeyi sevdiğini biliyorum küçük melek"dediğimde sadece bakmıştı ve bende yerine geçmiştim çok geçemeden sınıfa hoca gelmiş ve derse başlamıştık okulun biran önce bitmesini istemişti ilk defa bu kadar heycanlanmıstım galiba ben birisine bağlanmıştım...
Owwww 🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Angel Hyunlix
FanfictionAvustralya'dan okumak için gelen Lee Felix Hwang Hyunjin in olduğu okula kayıt olur ve yabancı olduğu için zorbalık görür ve Lee Felix i zorbalık görmekten kurtaran kişi Hwang Hyunjin dir Lee Felix o günden sonra Hwang Hyunjin in peşinden koşar faka...