✨6✨

389 32 4
                                    

Sabah alarm sesi ile uyanmıştım alarmı kapatıp hazırlanmak için yataktan kalkmıştım günlük rutinlerimi yapıp hazırlanmış ve evden çıkmıştım okula geldiğimde kantine girmiş ve çikolata almıştım kendime alırken aklıma Hyunjin geldi ve ona da teşekkür için almıştım sınıfa geldiğim zaman Jisung un yanına gitmiştim hemen yanına oturduğumda "merhaba"demişti bende karşılık vermiştim biraz sohbet etmiştik arkama dönüp baktığımda Hyunjin yoktu anlaşılan henüz gelmemişti ders başlayacaktı ama hala ortalarda yoktu galiba bugün gelmeyecekti. Hocanın sınıfa girmişti arkasından gelenler dikkatimi çekmişti onlara baktığım zaman o gün beni döven çocuklar olduğunu görmüştüm korkuyordum ama bir sorun vardı onlar bana bakmıyordu bile ne olmuştu bana "yeni oyuncağımızı bulduk"demişlerdi kendilerini tanıtmış ve boş yerler geçmişlerdi sınıfın kapısı çaldığı zaman hocanın gel sesiyle beraber kapı açılmış ve içeri Hyunjin girmişti o an gerçekten çok sevinmiştim yerine geçmişti ders bittikten sonra yanına gitmiş ve ona çikolatayı uzatmıştım ama almamıştı tatlı sevmediğini söyleyerek elimi ittirmişti ona teşekkür etmek istiyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum o an sadece bugün boş olup olmadığını sormuştum ama pek düzgün cevap anlamamıştım gün boyu Hyunjin in peşinde dolaşımıştım çıkışta Hyunjin in yanına gitmiş ve tekradan sormuştum"Bugün boş musun sana teşekkür etmek istiyorum"dediğinde adeta bana kükremisti"ANLAMIYOR MUSUN YOK DİYORUM YOK YOK YOK KALİN KAFAN BASMIYOR MU SANA AYIRACAK BEŞ DAKİKAM BİLE YOK YETER ARTİK PEŞİMDE DOLANMA"bağırması ile birlikte yanından uzaklaşmıştım hem kırılmış hemde korkmuştum bu kadar bağırmasına gerek yoktu...

 Hocanın sınıfa girmişti arkasından gelenler dikkatimi çekmişti onlara baktığım zaman o gün beni döven çocuklar olduğunu görmüştüm korkuyordum ama bir sorun vardı onlar bana bakmıyordu bile ne olmuştu bana "yeni oyuncağımızı bulduk"demişlerdi kend...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güzelliğine kalbimi bıraktım galerimi süsleyen bir melek👼

My Angel HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin