✨9 ay sonra ✨ Hyunjin anlatımı ✨
Felix ile evliliğimizin üzerinden tam olarak 9 ay geçti önceden gayet güzel giden bir evliliğimiz vardı ama şuan gerçekten Felix geceleri eve geç geliyor geç gelmesi yetmezmiş gibi bir de telefonda konuşuyor kim diye sorunca da sadece iş arkadaşım iş hakkında konuşuyoruz diyor. Gerçekten çok korkuyorum Felix beni bırakacak diye ama o yapmaz yapamaz çünkü o Hwang Lee Felix bana söz verdi beni asla bırakmayacağına ve beni her zaman seveceğine dair söz verdi şuan bu düşüncelerle birlikte tavanla bakışıyorum ve evet yine Felix gelmedi bu gecede diye düşünürken kapının açılma sesi gelmişti gözlerimi kapattım ve Felix in odaya gelmesini bekledim ama biraz uzun sürmüştü gözlerimi açacağım sırada odanın kapısından içeri birisi girmişti ve yine Felix in o güzel tatlı naif sesini duymuştum şuan içimdeki tüm kaygılar tasalar anında uçup gitmiş gibi hissediyorum benim Minik Çilli Meleğim kiminle konuştuğunu merak ediyorum ama şuan beni uyuyorum diye biliyor o yüzden sadece dinleyeceğim ama sadece duyduğum şey ile hiç bir şekilde hareket edemedim adeta nefesim kesilmişti ne hissedeceğimi bilmiyordum gerçekten böyle birşey gerçek mi yalan mı şuan algılayamadım gerçekten bu konuşma geçti mi aralarında şuan gerçekten sadece bunu düşünüyorum ama kendi kulaklarımla duymuştum ve ne yapacağımı bilmiyordum Felix in dediği şey kafamın içinde dönüyor sanki beni delirtmek ister gibi kafamın içersinde bu ses duyuluyor "evet dediğim gibi Hyunjin in duymaması gerek ben yarın senin yanına geleceğim o zaman görüşürüz ama kesinlikle Hyunjin in haberi olmayacak geldiğim zaman görüşürüz tamam canım seni seviyorum yarın görüşmek üzere"bu ses kafamda dönüp dururken sadece düşündüğüm şey Felix gerçekten bunu yaptın mı diye düşünmek olmuştu ve galiba yapmıştı o da diğerleri gibi ihanet etmişti ve bunu yarın kendi gözlerim ile görecektim ben seni çok seviyorum Minik Çilli Meleğim seni çok seviyorum biliyorum sende beni seviyorsun ama sadece bir hata yapıyorsun ben sana inanıyorum sen böyle birşey yapmazsın ve bunu yarın kendi gözlerim ile göreceğim iyi geceler meleğim...
Kaç gündür yazamıyorum kusura bakmayın umarım yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmazsınız hepinize iyi okumalar dilerim umarım beğenirseniz😊🤍🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Angel Hyunlix
FanfictionAvustralya'dan okumak için gelen Lee Felix Hwang Hyunjin in olduğu okula kayıt olur ve yabancı olduğu için zorbalık görür ve Lee Felix i zorbalık görmekten kurtaran kişi Hwang Hyunjin dir Lee Felix o günden sonra Hwang Hyunjin in peşinden koşar faka...