✨Felix anlatımı ✨
Okul çıkışı Hyunjin ile sahile gitmiştik ve bana birşey söyleyeceğini dediğinde sadece bakmıştım ama devam etmeyince ona seslenerek devam etmesini söylemiştim ve gözlerini kapatmıştı çok tatlı duruyordu"senden hoşlanıyorum"dediğinde ne yapacağımı bilemedim sadece sessiz bir şekilde kalkmış ve ordan uzaklaşmıştım evet Hyunjin ile tanıştığımız dan beri ondan hoşlanıyordum ama o an ne yapacağımı şaşırdım ve sadece kalkmış gitmiştim kafama ceketimin şapkasını geçirmiştim ve ellerimi cebime koyarak ne yapmam gerektiğimi düşünerek yürüyordum aklıma Jisung gelmişti ona ne yapacağımı sorabilirdim telefonumu çıkarmıştım ama aklıma Jisung un numarasının olmadığını fark etmiştim şimdi ne yapmalıyım kime sormalıyım diye ekrana boş boş bakıyordum abim gelmişti aklıma acaba abimi arasam mı diye düşünmüştüm galiba sadece abimi arayabilirim eve gidip görüntülü arayacaktım adımlarımı hızlandırmıştım ve kısa sürede eve gelmiştim ve hemen abimi aramıştım ama herzamanki gibi açmamıştı gerçekten çok çalışıyor kendine vakit ayırması gerekiyor ama abim kendine vakit ayırmıyor neden bilmiyorum ama ben abimin bu halini hiç sevmiyorum çünkü sürekli olarak işle meşgul oluyor. Aklıma ne yapmam gerektiği gelmişti ama ne yapacağımı hala bilmiyordum biraz düşünmüştüm ve gülümseyerek biraz çabalasın diye düşünmüştüm ve Hyunjin e yüz vermemeye karar verdim sonuçta bana ayıracak beş dakikası bile yoktu madem biraz burnu sürtsün diyerek bu konuyu da kapattığını göre artık rahatça uyuyabilirdim kalkmıştım ama şu lanet olası kapı çalmıştı umursamadım odama giderken kapı alacaklı gibi çalıyordu komşuların rahatsız olacağını düşünerek açmaya karar verdim kapıyı açtığım zaman karşımda bir adet Hyunjin beklemiyordum tabi Hyunjin beklemediğim gibi ağlayan bir Hyunjin beklemiyordum hiç birşey demeden sadece ağlıyordu neden ağladığını merak etmiştim ama söylemiyor sadece ağlıyordu...
🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Angel Hyunlix
FanfictionAvustralya'dan okumak için gelen Lee Felix Hwang Hyunjin in olduğu okula kayıt olur ve yabancı olduğu için zorbalık görür ve Lee Felix i zorbalık görmekten kurtaran kişi Hwang Hyunjin dir Lee Felix o günden sonra Hwang Hyunjin in peşinden koşar faka...