✨Hyunjin anlatımı✨
Ağlıyordum deli gibi ağlıyordum ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten herşey daha karışık olmaya başladı neden çıktı geldi neden şimdi neden tam herşey düzeldi derken bu anda çıkıp geldiler anlamadığım tek şey neden ikisi birden gelişmişti hem beni yıllar önce terk eden annem hemde hiçbir zaman beni bırakmayacağını söyleyen o pislik gelmişti neden gelmişlerdi sözde beni özlediklerini ve benden özür dilemek için geldiklerini söylemişlerdi neden bu zamana kadar gelmemişlerdi neden şuan herşey düzeldiği zaman gelmişlerdi gerçekten ağlamaktan gözlerim yanmaya başlamıştı belki abartıyorum diye düşünüyorum ama yaptıklarını düşününce gerçekten neden hangi yüzle gelmişlerdi aklıma sadece Felix gelmişti o an ve Felix in yanına gitmiştim kapıyı çaldığım zaman ilk açılmamıştı ama sonradan açılmıştı Felix beni görmeyi beklemediği için şaşırmıştı daha sonra kendine gelerek ne olduğunu sormuştu ama gerçekten anlatacak halde değildim sadece ağlıyordum içeri geçtiğimiz zaman bana şu getireceğini söylemişti onu surdurmus ve birazdan gideceğimi söylemiştim ama bu yağmurlu havada ve bu halde nasıl gideceğimi düşünüyordum Felix in burada kal demesiyle ilk kabul etmesem diye düşünmüştüm ama Felix azarlar gibi söylediği için kabul etmiştim herşeyi anlatacaktım biraz oturduktan sonra Felix e herşeyi anlatmıştım hatta hiç kimseye anlatmadığım Jeongin o anlatmıştım gerçekten sonunda birilerine anlatmanın verdiği rahatlığı ile gözlerimi kapatmıştım gerçekten kendimi biraz daha rahatlamış ve iyi hissediyorum Felix in dizinde yatıyordum Felix in elleri saçlarımı okşuyordu o kadar güzel bir his ti gerçekten mayışmıştım ve gözlerini kapatmıştım sadece uykunun beni kollarına çekmesine izin vermiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Angel Hyunlix
FanfictionAvustralya'dan okumak için gelen Lee Felix Hwang Hyunjin in olduğu okula kayıt olur ve yabancı olduğu için zorbalık görür ve Lee Felix i zorbalık görmekten kurtaran kişi Hwang Hyunjin dir Lee Felix o günden sonra Hwang Hyunjin in peşinden koşar faka...