✨18✨

216 19 3
                                    

Evet tahmin ettiğim gibi herşey çok güzel gidiyordu ama tek sorun benim heyecandan ne diyeceğini unutmam olmuştu galiba tüm çalıştığım sözler aklımdan bi anda uçup gitti neyse artık kendimiz uyduracağız birşeyler tam Felix e teklif edeceğim zaman telefonu çalmıştı açması gerektiğini söyleyerek telefonu açmış ve uzaklaşmıştı neden burda konuşmadı diye düşünmüştüm ama belki de önemli birşey diyerek pek takmamıştım ama henüz gelmemişti neden bu kadar uzun sürdü derken bi anda gelmişti sonunda diyerek artık daha fazla ertelemeyeceğim öyle aklımdaki gibi olmamıştı zaten öyle önde doz cokup yüzük çıkarmamıştım çünkü yüzüğü evede unutmuştum ve eğer biraz daha ertelersem hiçbir zaman yapamayacağımı düşünmüştüm ve hemen söze girmiştim "Felix sana söylemem gereken birşey var"dediğimde beni onaylar mırıltılar ve onaylar şekilde kafasını salladı ve bende hemen konuşmaya başlamıştım "Felix bu zamana kadar yanımda olduğun için çok teşekkür ederim o gün ağlayarak senin kapına geldiğimde hiç bir şekilde sorgusuz sualsiz beni içeri aldın ve bana çok iyi davrandım o zaman sevgili bile değildik ben sana karşı zamanında kötü davranmıştım bunun için çok özür dilerim ama şuan gerçekten senin sayende çok mutluyum seni herşeyden çok seviyorum ve seni herşeyden koruyacağıma söz veriyorum ve  senin gibi bir güzelliğin her zaman yanımda olmasını istiyorum benimle evlenir misin benim Küçük meleğim"o an sadece ne cevap vereceğini düşünmüştüm ama Felix sadece bana bakıyordu sonda kendine gelmiş gibi konuşmaya başlamıştı"Hyunjin gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum sen zamanında bir takım olaylar yaşadın ve bu olaylar senin yıpranmana sebep oldu ve bende sana şuan cevabımı şu şekilde vermek istiyorum senin tüm yaralarını sarmak istiyorum izin verirsen" dediğinde sadece kafa sallamıştım ve sonunda artık hayalini kurduğum şeyler gerçekleşiyor gerçekten çok mutluyum sana çook teşekkür ederim Felix...

Şuan gerçekten değişik hissediyorum ilk defa bu kadar artık ne denir bilmem ama galiba romantik birşey yazdım 😂😂 kötü olduysa kusura bakmayın 😊

My Angel HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin