✨17✨

251 19 1
                                    

✨3 yıl sonra ✨ Hyunjin anlatımı ✨

Felix ile gayet güzel bir ilişkimiz vardı ve bugün ona evlenme teklifi edecektim ve gerçekten çok heyecanlıyım şuan ona evlenme teklifi edeceğim yerin hazırlıklarını yapıyordum Felix in sevdiği yer sahil kenarı Felix e ondan hoşlandığımı söylediğim yerde ona evlenme teklifi edeceğim ve nerdeyse herşey hazırdı geriye sadece akşam olmasını ve Felix i beklemek vardı ama zaman geçmiyordu gerçekten ya ben çok heyecanlı olduğum için yada zaman gerçekten geçmiyordu. Sonunda akşam olmuştu ama Felix henüz eve gelmemişti acaba birşey mi oldu diye düşünerekten Felix i aramıştım ilk aradığım zaman açmamıştı gerçekten endişelenmeye başlamıştım tekrar aradığımda bu sefer açmıştı ve derin bir nefes almıştım gerçekten ona ulaşamadığım zamanlar kafayı yiyecekmiş gibi oluyorum gerçekten onun başına birşey gelmesi düşüncesi bile beni sanki boğuluyor muşum gibi hissettiriyor ve telefondan gelen Felix in sesi ile kendime gelmiştim"Hyunjin iyimisin hey hyunjin cevap verir misin birşey mi oldu"   "hayır birşey yok ama nerde kaldığını sormak için aramıştım neden geç kaldın sana bir sürprizim var demiştim bu kadar gecikmenin sebebini ögrenebilmiyim beyefendi"dediğimde gülmüş ve "sadece markete uğradım ve sıra vardı geciktim biraz hem ne sürprizi bu Hyunjin kaç gündür gizemli davranıyorsun".  "geldiğim zaman görürsün gideceğiz zaten ama eğer biraz daha gecikirsen gitmekten vazgeçebilir im". Dediğimde sadece gülmüş ve bir kaç dakika sonra evede oluşacağını söylemişti şimdi beni daha çok heyecan basmıştı o kadar alıştırma yapmıştım ama ya bocalarsam diye düşünüyorum umarım herşey çok güzel olur...

 Dediğimde sadece gülmüş ve bir kaç dakika sonra evede oluşacağını söylemişti şimdi beni daha çok heyecan basmıştı o kadar alıştırma yapmıştım ama ya bocalarsam diye düşünüyorum umarım herşey çok güzel olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin in hazırladığı yer bu şekilde

My Angel HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin