choi yeonjun
Son iki ders kalmıştı. Hemen bizimkilerin yanına gittim.
"Neler oldu bilemezsiniz!"
"Az çok tahmin edebiliyorum merak etme Yeonjun! Tüm koridor bağırışlarınızla doldu."
Bu Soobin. Benim küçüklüğümden beri en yakın arkadaşım olur kendisi.
"Yine yaptı yapacağını işte... Müdüre gitmediniz yine değil mi?"
Bu da Yuna. Kendisinin altıncı hissi çok kuvvetlidir.
"Doğru tahmin!"
"Off Yeonjun! Şimdi ceza alıcak sonra biz dışarı çıkınca gelemeyeceksin!"
Bu güzel kız ise Yeji. Kendisini de ortaokuldan beri tanırım.
"Maalesef salak Beomgyu yüzünden bu akşam okulu temizleyecekmişim! Birde bir daha böyle bir şey olursa okuldan atılacağımızı söyledi."
"NE?! Yeonjun iyi misin oğlum? Nasıl bu kadar normal söyleyebiliyorsun. Senin başın dursa götün durmaz. İlle sataşırsın Beomgyu'ya!"
Soobin bunları söyledikten sonra bana endişeli bir şekilde bakmaya başladı.
"He birdee..."
"Daha ne var acaba?"
Yeji kafama hafifden vurdu.
"Şey müdür bize başka bir ceza bulacakmış."
*sahte bir gülücük atar*"Evet ben bu yıl ki sunucunuz Yuna. Sırada yılın en iyi "Sıçış" ödülü var. Bunun için bir oylama yapmadık çünkü bu yılın en iyi sıçan kişisi apaçık ortada. Karşınızda CHOI YEONJUN!"
"Teşekkürler millet! Bu ödülü ailem adına-"
Soobin ayağımı dürtüp oyunu bırakmamıza sebep oldu.
"Yeonjun ben burda ne bok yiyeceksin diye düşünüyorum sen ve Yuna burda ne yapıyorsunuz. Hadi sizi geçtim Yeji sende gülerek izliyorsun ya!"
"Ama komik."
*üzgün yüz yapar*Biz burda salak salak konuşurken zil çoktan çalmıştı. Hepimiz sınıflarımızın yolunu tuttuk.
— — — —
Sınıfa girdiğimde karşımda dikilen Bay Jisung'u fark ettim. Bana yerime geçmem için kafasıyla sıramı işaret etti. Hemen sırama geçtim. Büyük ihtimalle bir şeye kızgındı.
Choi Beomgyu tahtaya çık!
O sırada aynı sınıfta olduğum için Yuna ile birbirimize tuhafça baktık. Beomgyu neden onu çağırdığını anlamamış olacak ki eliyle kendini işaret etti. Bay Jisung onaylayınca hemen yerinden kalkıp yanına gitti.
"Evet Choi Beomgyu. Benim sana verdiğim kağıtlar neden masamda değil acaba? Ben neden bu kağıtları çöpte gördüm acaba?"
Beomgyu bana ürküdücü bir bakış attı ve Bay Jisung'a döndü.
"Ş-şey şöyle ki..."
"BEN SANA O KAĞITLARI BIRAKASIN DİYE VERDİM CHOI BEOMGYU!"
Bay Jisung bir anda elini masaya vurdu. O vurmasıyla tüm sınıf yerinden sıçramıştı. Beomgyu hiçbir şey diyememişti. Neden benim yaptığımı söylemiyordu ki? Fakat böylesi daha iyi! Sonuçta benim suçum yo-
"Bay Jisung kağıtları çöpte bulmanızın sebebi Choi Beomgyu değil, Choi Yeonjun!"
Sesin geldiği yöne doğru kafamı çevirdiğimde bir kız gördüm. Bu Beomgyu'nun arkadaşlarındandı. Chaeryeong! Yuna ile tekrar bakıştığımda o tuhaf bakışlar ürkmüş bir hal almıştı.
"Doğru mu Choi Beomgyu?"
Beomgyu ile göz göze geldim. Bana bakıp Bay Jisung'a geri döndü. Tam konuşacakken tekrar sustu. Ne yapıyordu böyle?
"Madem cevaplamayacaksın sana sorayım Choi Yeonjun? Chaeryeong'un söyledikleri doğru mu Choi Yeonjun?"
Yavaşça ayağa kalktım. Kalbim yerinden çıkacaktı. Herkes bana suçlayıcı bir tavırla bakıyordu.
"B-bay Jisung şey aslında-"
"CHOI YEONJUN DOĞRU MU?"
"EVET EFENDİM!"
— — — —
Hobaaa
Yeonjun oğlum niye kendini feda ediyon lan?
Neyseee artık diğer bölümde öğrenirsiniz!Bu arada kafa karışıklığı olmasın diye yazacağım sınıflar şu şekile
yeonjun beomgyu yuna chaeryeong
— — — —
kai taehyun yeji soobin
Tabi başka kişilerde var sınıfta bunlar ana karakterler
öpüldünüz 🫦🫦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐔 ✧ 𝐲𝐞𝐨𝐧𝐠𝐲𝐮, 𝐛𝐞𝐨𝐦𝐣𝐮𝐧
Teen Fiction"YEONJUN BİLİYOR MUSUN SENDEN NEFRET EDİYORUM!" düzyazı + texting [tamamlandı]