4.Bölüm

48 4 0
                                    

Merhabalar, Günaydınlar, Tünaydınlar, İyi akşamlar, İyi geceler artık hangi zamanda okuyorsanız... hikayeye oy verip yorum yapmayı unutmayın, İyi okumalar dilerimmm 😻😻😻

Uyandığımda yatağımdan kalktım ve banyoya girdim, banyoda işimi hallettikten sonra banyodan çıktım ve üzerimi giyindim, telefonumu da kontrol ettikten sonra mutfağa kahvaltımı hazırlamak için gittim. Ben valla yumurta yiyemem kalk bize tost yap öyle yapıcaktım zaten kaşarları dilimledim ve ekmeğimi de böldükten sonra kaşarları ekmeğin içine yerleştirmeye başladım o sırada telefonumun çaldığını duydum ve ellerimi yıkadıktan sonra ellerimi kuruladım ve odama gittim. Yatağımın üzerinden telefonumu alarak kimin aradığına baktım Alp arıyordu.

"Efendim Alp" dedim ve yine mutfağa gittim "Haberleri gördün mü ?" Ne haberleri valla ben uyuyordum "Hayır görmedim şimdi yemek yicem bakamam" e tabi mide önemli ekmeğimi tost makinasına koydum ve sofrayı hazırlamaya başladım. Arkadan tostun olduğuna dair ses gelince makinayı kaldırdım ve tostumu tabağa koyup tabağı masaya bıraktım ve haberlere bakmaya başladım o sırada kanaldaki haberi görünce tostumu bıraktım ve bu sefer ben Alp' i aradım.

"Alp haberi şimdi gördüm bu konu hakkında telefonda konuşamayız evime gel" dedim. Alp "Tamam geliyorum" deyince de yüzüne kapattım ve tostumu yemeye devam ettim tostum bittikten sonra tabağımı mutfağa götürdüm ve ellerimi yıkadım. Alp gelicekti ama ben eşofman takımımla duruyordum dert değildi tabii ki dert değil eşofman bu dünya daki en güzel şey boşverdim ve kendimi koltuğa attım.

Uyandığımda birisi kapıyı delice yumrukluyordu ah doğru Alp gelicekti saatin kaç olduğuna bakmak için telefonu elime aldım ama ana ekran açılınca Alp' in beni 138 kere aradığını gördüm insan bir 140 a tamamlardı Alp le konuşmamızdan 1 saat geçtiğini görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı ben 1 saattir uyuyor muydum ? Az uyumuşuz ayol Alp' i daha fazla bekletmeyerek kapıyı açmaya gittim ve kapıyı açar açmaz bir çift endişeli gözle karşılaştım.

"Gel Alp" dedim ve geri çekildim bana sanki beni öldürücekmiş gibi bakıyordu. "Gel mi kızım sen gerizekalı mısın ?" Dedi omuz silktim ve kapıyı açık bırakıp salona gittim Alp' te kapıyı arkamdan kapattı ve yanıma geldi ben tekli koltuğa otururken Alp benim uyuya kaldığım yere oturmuştu. "Kızım ben şu 1 saatte götümden ter akıttım gelmişsin bana Gel Alp diyorsun ben şu 1 saatte neler yaşadım senin haberin varmı ?" Dedi "Yok Alp pekte merak ettiğim yok zaten asıl meseleye gelelim biz" dedim ve koltuğumda dikleştim ve Alp' e baktım "Öğrenmiş oluyoruz ki bu şehirde benden başka seri katiller de varmış ve benim aklıma bu durum karşısında fikir geldi" dedim ayağa kalkarak mutfağa ilerledim.

Alp "Nasıl bir fikirmiş bu anlat bakalım" dedi ve hemen ardından ekledi "Benim kahvem sade olsun" tabii paşam inadına kahvesine bütün şekeri boşalttım ve tepsiye bardakları koyarak salona geçtim Alp' e kendi kahve kupasını verdim ve ben de karşısına oturdum ve kahvemden ilk yudumu aldım ve kupayı sehpaya bıraktım. "Şimdi paşam bu şöyle bir fikir, sen bilgisayar işlerinde iyisin o yüzden bu seri katilleri araştır sonra bana bunları bul gerisini de bana bırak" dedim ve kahvemi sehpadan alarak bir yudum daha aldım.

"Peki ama sen neden yapmıyorsun ? sen de en az benim kadar iyisin bu bilgisayar işlerinde" tabii ki ben daha iyiyim "Evet bende bu işte iyiyim ama benim araştırmam gereken başka biri var o yüzden sen yapıyorsun" dedim ve kahvemden bir yudum daha aldım eğer kahvesini neden içmediğini sorsaydım bir bokluk olduğunu anlardı o yüzden sustum Alp "Neyse ben kalkayım o zaman sen de şu araştırma işini halledersin" deyince artık sordum "Neden içmiyorsun kahveyi ?" Dedim Alp gülümsedi ve "Kahve yapmıştın dimi ben konu hakkında düşünürken unutmuşum" dedi ve kahveden kocaman bir yudum aldı buna yudum denmez direk bardağı yedi ayı

DÖNÜM NOKTASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin