12.Bölüm

9 2 0
                                    

Sizleri çok seviyoruz iyi okumalar dileriz

Lavabodan çıktıktan sonra bir on beş dakika daha burayı gezmiştim şu anlık işim bitmişti. Detaylı gezmek için geri gelicektim ama şuan yardım etmem gereken birisi vardı. Telefonumdan Alp' i buldum ve onu aradım. "Alo Dora noldu bir sıkıntı mı var ?" Etrafıma bakındım ve beni duyabilecek biri olmadığını görünce kısık sesle konuşmaya başladım. "Evet ve bu işi sen yapıcaksın çünkü benim halletmem gereken üç piç var"

Alp' in endişelendiğini hissedebiliyordum. "Tamam Dora neyi halletmeliyim ?" Yanımdaki duvara yaslandım ve rahatça konuşmaya başladım. "Bir kız var ve bu kız yardım edilmesi gereken bir kız o kızı bahçeye çıkartıcağım ve sen de onu bu yerden götürüceksin" Alp' le konuşurken aynı zaman da kızın olduğu lavaboya gidiyordum. Alp "Tamam geliyorum." Dedi ve telefonu kapattı. İçeri girdiğim anda bir kusma sesi geldi. İçeride kimse yoktu o kız hariç dediğim gibi adım sesleri duyar duymaz kusuyormuş gibi yapıyordu. Kapıya tıklattım. "Aç  kapıyı benim" kapı anında açıldı ve kız ürkek bir şekilde bana baktı. "Kurtarıcaksın değil mi beni ?" Başımı olumlu anlamda salladım ve kızın elini tutarak lavabodan çıkardım.

Aşağı indiğimde o yaşlı adamı gördüm. Eli özel bölgesindeydi ve etrafına bakınıyordu. Kız hemen arkama saklandı. "Lütfen gidelim" kızın elini destek olmak istermişçesine daha çok sıktım ve tekrar yürümeye başladık çıkış kapısından çıkamazdık çünkü güvenlik vardı. Etrafıma bakındığımda bahçe kapısını gördüm bahçede bir kaç kişi vardı ve ne yaptıklarını görmesem de olurdu. Kızın o manzarayı görmemesi için önüne geçtim. "Bakma sakın!" Bahçede ki pek insan olmayan yere geldiğimde tek sorun duvarlardı. Telefonum çaldığında hemen açtım. "Dora geldim" boğazımı temizledim. "Alp kızı bahçeye getirdim ama duvarların üstünden onu atlatamam duvarlar çok büyük bahçeye gir kızı sağ salim buradan çıkar ben yapamam çünkü güvenlik beni görür görmez yanıma gelir ve beni rahat bırakmaz."

Alp "Tamam" dedi ve telefonu kapattı. Alp' i gördüğümde hemen kıza döndüm. "Gelen kişi ile birlikte git o sana iyi bakıcaktır merak etme yanına gelicem" kız hızlıca kafasını salladı Alp yanımıza geldiğinde bir bana bir kıza baktı. "Gidelim" kafamı olumsuz anlamda salladım. "Gidin ben gelmiyorum halletmem gereken bir iş var" Alp şuan benimle tartışamazdı o yüzden kızın elini kibarca tuttu tam gidiyolarken Alp' in kolundan tuttum ve kulağına yaklaştım. "Eğer bu kıza bir şey olursa kendini ölmüş bil Alp ve senden bir şey daha isteyeceğim beş dakika sonra bütün kameraları devre dışı bırak tamam mı ?" Alp sadece kısa bir bakış attı ve önüne dönüp kızla beraber çıkış kapısına ilerlediler.

Hemen geri içeri girdim ve yaşlı adamı aradım kolay lokmaydı ve onu görmüştüm tekli bir koltukta oturmuştu ve kucağında otuzlu yaşlarında biri vardı. Yanlarına doğru ilerlediğimde yaşlı adam beni görür görmez kadını kucağından indirdi ve resmen koşarak yanıma geldi. "Neredeydiniz acaba çünkü sizi bayağıdır bekliyorum." Önüme gelen saçımı geriye nazik bir şekilde attım ve adamı süzdüm. "Buradayım işte eğlence başlasın" adam elbiseme baktı ve tekrar bana baktı. "Bir oda ayarlamıştım buyrun size göstereyim" dedi ve önden yürüdü. Bir odaya geldiğimizde adam hemen ceketini çıkardı ve bu saatten sonra ona adam diye hitap etmeme gerek yoktu bu saatten sonra o benim kurbanımdı..

Kurbanım hemen ceketini çıkardı ve yatağa attı eli gömleğinin düğmesine gidince yavaş yavaş üzerine yürüdüm ve elini tuttum. "Sen burada benim için hazırlanırken ben de sana banyoda bir sürpriz yapıcağım sadece beni bekle" dedim ve banyoya girdim.

Banyoya girer girmez dolaplara bakındım ama burada işime yarayacak pek bir şey yoktu. Çekmecelere bakındığımda ise sadece bir makas bulabilmiştim ama bu makasla yapabileceğim şeyleri küçümsememeliydim.

DÖNÜM NOKTASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin