Bölüme oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen iyi okumalar dilerizzzz ❣️❣️❣️❣️
"Günaydın"
"Günaydın sevgilim"
Gülümseyerek Arınç' a baktım. Arınç da aynı şekilde bana baktı ve sırıtarak yataktan kalktı. "Her gün bir yüze daha çok aşık oluyorum amına koyayım nasıl mümkün böyle bir şey" omuz silktim ve bende yataktan kalktım. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım maalesef ki bugün okul vardı banyodan çıktığımda Arınç odada yoktu o da hazırlanmak için kendi odasına gitmiş olmalıydı. Dolabıma yöneldim ve giyiceğim üstleri dolaptan çıkarıp yatağa doğru serdim.
Telefonuma bildirim sesi geldiğinde Alp' ten olduğunu düşünerek telefonumu elime aldım. Fakat mesaj Alp' ten değil yine bilinmeyen numaradandı.
Günaydın sevgilim gerçekten mi ? Sevgili değilsiniz değil mi şekerciğim o piç hayaller kuruyor sadece değil mi ? Öyle olduğuna eminim ama merak etme o piçin hayallerini başına yıkıcam!
Bakıyorum hâlâ yazıyorsun cidden yazıyorsun yani olacaklardan hiç mi korkmuyorsun kendi kafandaki hayallerinin benim tarafımdan yıkılıcağını hatta sadece hayallerinle kalmayıp bütün hayatını kararıtacağımı hiç mi düşünmüyorsun yani tek kelimeyle aptalsın beni hafife alıcak sevdiğim adama piç diyecek kadar çok aptalsın.
Dora sınırları zorlama... sen aşık değilsin o adamı sevmiyorsun ! seni gebertirim Dora sevdiğim kadın olmana rağmen gözünün içine bakmadan seni gebertirim o adamdan uzak dur.
Emin ol ben sevmediğim bir adamla öpüşmem.
Bunu sen istedin artık olucaklardan ben sorumlu değilim.
En sonunda sıkılarak telefonu bıraktım bu olayı ekibe anlatmam gerekiyordu sonuçta biz bir ekiptik haberleri olması daha sağlıklı olurdu ama ondan önce Arınç' a söyliyecektim sonuçta o benim sevgilimdi benimle ilgili bir haberi herkesten önce onun öğrenmesi gerekiyordu.
Yatağa koyduğum kıyafetleri alarak üzerimi giyindim ve odadan çıktım. Mutfaktan gelen seslere bakılırsa herkes çoktan hazırlanmış ve mutfaktaydı. Mutfağa girdiğimde Kutay masada oturmuş elma yiyor Arınçla Buğra da bize kahvaltı hazırlıyordu.
Kutay' ın yanına oturdum ve onu ayağımla dürttüm. "Sen neden yardım etmiyorsun ?" Kutay yanağımdan bir makas aldı. "E seninki akşam enerjisini bir güzel toplamıştır. Buğra da zaten sever yemek yapmayı e ikisi varken daha ben ne yapıcam önlerine düşen saç tutamlarını geri mi itcem amk"
Gülerek Buğra ile Arınç' a döndüm. "Arınç iki dakika konuşabilir miyiz ?" Arınç' ın gülüşü söndü ve bana noluyor dercesine baktı. Omuz silktim ve mutfaktan çıkıp kendi odama geçtim. Biraz sonra da Arınç gelmişti. Yanıma geldi ve yatağa oturdu. "Efendim sevgilim"
"Arınç benim sana anlatmam gereken bir şey var" Arınç kafasını salladı. "Zaten bu yüzden çağırdın ya sevgilim noldu söyle bakalım" komodin de duran telefonumu aldım ve mesajlar kısmına girerek mesajları gösterdim. İlk önce mesajları okurken sessizdi sonlara doğru dudaklarında tehlikeli bir sırıtma oluştu.
"Arınç ?" Telefonum sanki Arınç' ın avcunun içinde parçalanıcaktı. "Kim bu amına koyduğumun yarrak piçi" gülümsedim ve elimi yanağına koyarak hafifçe okşadım. "Geberticeğim biri"
Arınç kafasını salladı "Kesinlikle tek değilsin" Arınç öfkeden yanan gözlerini bana çevirdi. "Dora ciddiyim kim bu ? neyin nesi, ne ara ortaya çıktı, seninle nereden tanışıyor ?" omuz silktim. "Kim olduğunu bilmiyorum bir anda notlar ve mesajlar göndermeye başladı." Arınç elini öyle bir yumruk yapmıştı ki şuan içeri kim girse o yumruk, giren kişinin suratında patlıyacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNÜM NOKTASI
Teen FictionSadece işine odaklanmış ve aşka inanmayan bir seri katil ve ansızın ortaya çıkıp onu aşka inandıran adam...