15.Bölüm

7 1 0
                                    

Sizleri çooook seviyoruzz iyi okumalar dilerizzz  💋❤️🫀

Gözlerimi yavaşça araladığımda odaya baktım. Onun odası sadeydi bizim odamız daha güzel hıh. Yavaşça arkama döndüğümde Arınç' ın yüzüyle dip dibe geldim. Nedensizce nefesimi tuttum ve hemen ardından biraz geri çekilerek nefesimi geri verdim.

Arınç ilk önce gözlerini kırparak etrafa kısa bir bakış attı. benim olduğum tarafa doğru baktığında gülümsedi ve beni elimden tutup kendisine çekti. Yanağıma küçük bir öpücük kondurdu ve yine bana sarılır pozisyona geçti.

"Dora" dedi kulağıma doğru fısıldar bir şekilde. "Hı" Arınç hafif güler bir şekilde ses çıktı. "Dora biz seninle çok iyi olmaz mıyız ya" kafamı onu onaylar biçimde salladım. "Aynı ekipteyiz ya çok iyi bir iş birliği yapıcağımıza eminim"

Arınç bu cümlemi duyunca bedenimi onun bedenine doğru çevirdi artık yüz yüzeydik. "Ne kastettiğimi biliyorsun sakar kız" hehehehehhe "Yani aynı ekipteyiz ve en önemlisi seri katiliz ve seri katillikte duygulara yer yoktu-" Arınç hızlı bir şekilde dudağıma küçük bir öpücük kondurup geri çekildi. "Katil olmayız bizde boşuna mı okul okuyoruz"

Küçük bir şekilde yutkundum. "Hayır boşuna okul okumuyoruz yani ben sevdiğim bir şey hakkında bilgi öğrenmekten zevk alıyorum ve sakın bir daha katilliği bırakmakla alakalı herhangi bir şey söyleme çünkü kabul etmem. Ben o kadar insanın canını almışken ellerimde o kan varken katilliği bırakmam"

"O zaman bana o sikik duygulardan bahsetme eğer o siktiğimin katilliği seni sevmeme engel olucaksa katillik benim sikimde olmaz" acaba bu küfür olmasa bu cümle nasıl olucaktı amk

Güldüm. "Bilmiyorum ama istiyorumda" Arınç şaşkın bir şekilde bana baktı. "İstiyor musun ?" Arınç' a şaka mısın der gibi baktım. "Arınç sence istemesem senin beni öpmene izin verir miyim ?, Seninle böyle yatar mıyım ? "

Arınç kısa bir an gözlerime baktı ve hemen ardından yine bana yaklaşıp beni öptü tam geri çekilecekken elimi yanağına koydum ve bu sefer ben onu sert bir şekilde öpmeye başladım. Arınç anında karşılık verdi.

Gülümseyerek geri çekildiğimde Arınç da gülümsüyordu. "Arınç biz seninle bence de çok iyi oluruz" Arınç ilk önce kafası karışmış bir şekilde bana baktı sonra bir anda heyecanlanarak yataktan kalktı ve benim yanıma geldi. Beni de yataktan kaldırdı. Duvara yaslandığımda Arınç hiç beklemeden büyük bir tutkuyla beni öpmeye başladı.

Ayrıldığımızda Arınç hâlâ heyecanlı bir şekilde gülümsüyordu. "Ne yapıyorsun Arınç" omuz silkti. "Sevgilimi öpüyorum"

Yan tarafta Buğra' nın odasından bir şeyin düşme sesi gelince otomotikmen oraya döndüm. "Yataktan düşmüştür boşver" Arınç' ın dediğine sırıttım ve odadan çıkcağım zaman Arınç bir anda yine belimden tutup kendine çekti ve dudağıma varla yok arası bir öpücük kondurarak beni serbest bıraktı. "Doyamıyorum amına koyayım"

Arınç' a sadece gülümsedim ve odadan çıkıp Buğra' nın odasına girdim. Arınç da hemen arkamdan gelmişti. Kapıyı açtığım sırada gördüğüm görüntüyle gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Dursana lan salak duyamıyorum" Kutay Buğra' nın odasındaydı ve duvara birer bardak koymuş yan odayı yani bizi dinlemeye çalışıyordu Buğra ise ona gülerek yatakta uzanıyordu. "Ben anlatayım istersen Kutay"

Dediğim şeyle Kutay yavaşça bana döndü. "Fena olmaz dı aslında sadece son cümleyi duyamadım vallaha" Buğra ya baktığımda olaydan tamamen bağımsız bir izleyici gibiydi. Ona baktığımı görünce gülümsemesi genişledi. "İşkence arkadaşın senin Arınç' ın odasına girdiğini görmüş ve merak etmiş o yüzden benim odama geldi. Ee bu hayatta işkence arkadaşlarına da güven olmuyor artık"

DÖNÜM NOKTASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin