O duvara asılı olan 24 gün yazısını görmemin üstünden tam 22 gün geçmişti.
Şu an fotoğraf çekiminin ortasındaydık Hyunjin ile biz kalmıştık ve karşımda durup sadece bana bakıyordu, bakışlarındaki nefret diye adlandırdığım koyu halkaları bir an olsun üstümden çekmiyordu.Stajyerlik hayatımızda nedenini bilmediğim şekilde hep benle uğraşıp durmuştu ki hala uğraşıyordu sürekli dans edemediğimi söylüyordu, evet kendimi biliyordum ama bir şeyi 40 kere söyleyince gerçek olur derler ya aynı o durumdaydım yada ben öyle hissediyordum.
"Hayırdır gene daldın o düşünceli kafanla, söylesene Jisung şimdi çıkış yapıcaz ama grubun içindeki sorumlulukları o zayıf vücudun kaldırabilecek mi. "
Her kelimesinde adım adım yaklaşıyordu.
Sessizdim konuşursam içimdeki ateş topunun fitiline bi kibrit çakardım yoksa.Gözlerimi gözlerinden çekip etrafı kolaçan ettim bu konuşmaların duyulması iyi olmazdı.
Kapı açılıp bizi çağıran çalışana bütün duaları etmiştim biraz daha dursaydım onun karşısında iyice küçülücektim, perdenin önüne geçip daha demin olanlar hiç yaşanmamış gibi birlikte poz veriyorduk.
Fotoğraf çekiminin bitmesiyle içeri Minho girdi."Bugün yemeği seçme sırası bende daha fazla oyalanmadan çıkalım hadi."
Kollarını Hyunjin ve benim kollarımın arasına sokarak ilerletmeye başlamıştı bile bizi.
Minho, yakışıklı ve dansta en iyi olan üyelerdendi benim ve Hyunjin'nin arasında olanı bilen iki kişiden biri oluyordu diğeri Changbin.Stajyerlik yaparken benle beraber en zorlu zamanları yaşayan belkide diğer üyeydi, geçmişte zor şeyler yaşamış ama bunu hiçbir zaman o yakışıklı yüzüne dökmemişti.
Küçük dükkana girip bizim için oluşturulan masanın etrafına oturduk.Masanın başında tabiki Chan Hyung oturuyordu.
Chan hyungu tanımlamayacak kelime seçseydim bu Baba olurdu geniş omuzlarıyla güven verici duruşu, hepimizi yaptığımız yanlış veya hatalarla bile olsa sahiplenmesi.
Kalan iki günümüz için bizi sakinleştiren bi motive konuşması yapıyordu yemeklerimizi beklerken. Masaya bakınca suratımda oluşan gülümsemeyi durduramadım.
Hepimizin bi hayali vardı ve bu hayal hepimizin ortak noktasıydı.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şu anlık bi okunma beklemediğim için kendime yazıyor gibiyim fici 😂 sıkı tutunun çünkü biraz zaman atlayışı yapıcaz yazım yanlışlarım varsa üzgünüm jisungun bu sessizliği çok kalmicak haberiniz ola bu arada Hyung kelimesine çok takılmayın Chan a diyip Minhoya demeyebiliyor yaş farkından dolayı değil bu deyip dememesi. Bi sonraki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunsung İle Çıkışa Doğru
Teen FictionChangbin; Aferin ji bu tarz bak dediğim gibi bide tesbih almamız lazım ondan sonra çömelme pratiği yapıcaz Chan Hyung; Kekoya dönüştürme kokusu alıyorum geliyor mu size de Jeongin; Hyung galiba o Hyunjin'nin tavada yanan yumurtalarının kokusu