Açıkçası bu bölüme sabah yazmaya başladım ama maalesef akşamında hepimiz kötü haber aldık. Astro'dan Moonbin'nin vefat haberini aldık.
Bütün hayranlarına parlak bir gülümsemeyle bakan birinin haberi hepimizi kahrettiğinin farkındayım. O yüzden hazmedene kadar bölümü maalesef yazamicam.
Ailesi ve bütün arkadaşlarına sabırlar diliyorum. İdollerimizin bize gösterdiği kadar göstermediği özel yaşanmışlıkları da var neler yaşadıklarını tam olarak bilemeyiz lütfen yorumlar ve eleştiriler yaparken onları kırmadan incitmeden yapmaya özen gösterelim. Bugün üzülüp yarın arkasından konuşan insanlardan olmayalım. Uzun zamandır tanıdığım bi grubun üyesiydi umarım böyle bir olay bir daha idolü bırakın hiç kimsenin başına gelmez,hiç kimse kendi omuzlarındaki, kalbinde yükle böyle gitmez. Tekrardan sevenlerine ve ailesine sabırlar diliyorum....
Kolumda alışveriş çantasıyla caddeleri geziniyordum. Diğerleri konser alanında çalışma yapıyorlardı.
Baştan aşağı bembeyaz giyinmiş, kafamı hem şapka hem de kapüşonluyla kapamıştım. Sonuçta daha konserlere çıkmaya başlamamıştım.
Uzun zaman geçip yorulduğumu hissedince otele geri dönmüş bizim için ayrılan ortak alana gitmiştim.
İçeri girmemle bütün üyeler sanki beni bekliyorlarmışçasına bana bakmışlardı."Ooo, beyfendi geldiniz sonunda gezmekten"
Konuşan Felix'e göz devirip Minho'nun yanına attım kendimi.
"Yoruldum zaten kafamı bile açamadım sıcaktan da bunaldım""Oy oy oy benim bebeğim pişmiş mi, git be o zaman yanımdan aaa terlisindir şimdi duş aldım daha bugün" Minho'nun konuşurken beni itmesiyle Hyunjin'e doğru yapıştım, beni kolunun altına almıştı.
"Ayıp ediyorsun ama hem bebeğim de hem de it beni tıch tıch"Hyunjin belimden beni kendine daha çok çekerek burnunu saçlarıma sürttüğünü hissediyordum.
"Minho Hyung yalan söyleme gayette miss gibi kokuyor""Sende çocuğu koklama bahanesiyle ayakta götürüyorsun." Changbin'nin, Hyunjin'e fısıldadı şey ile yanaklarımın kızardığına emindim.
Ay sanırım daha da sıcak olmuştu burası. Kaloriferi mi açtılar naaptılar.
Kafama konan öpücükle irkilirken Felix ile göz göze gelmiştim. Bana sırıtarak iki parmağını yan yana getirip ileri geri yapıyordu.Chan Hyung'un bağırmasıyla ayaklandık"Hadi kalkın yarın konserimiz var odalarınıza hade"
"Sen de Hyung bizi sevmiyorsun anlayabiliyoruz sürekli gidin demenden bak ağlicam artık"
"Hyungun ölsün sana, sevmemeği göstericem şimdi ben" Jeongin'i aynı çuval taşırmışçasına omzuna atıp giden Chan'nın arkasından baktık.
__________________
Arkadaşlar yazmayı denedim ama cidden olmuyor sizi fazla beklettiğim için küçük bi metin de olsa yazdım ama sanmayın yazdıklarım öylesine, kurguya göre gidiyorum hep bölümler de kafamda zaten ama bu bölümü uzatamicağıma karar verdim.
Bi sonraki bölümde bunu telafi edicem söz veriyorum.
Bunu küçük ara kısım olarak düşünelim çünkü bölüm diyeceğim kadar uzun bi yazıya sahip değil. Bi de bölüm adlarını değiştirmeyi düşünüyorum.Bi sonraki bölümde görüşmek üzere sağlıklı kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunsung İle Çıkışa Doğru
Teen FictionChangbin; Aferin ji bu tarz bak dediğim gibi bide tesbih almamız lazım ondan sonra çömelme pratiği yapıcaz Chan Hyung; Kekoya dönüştürme kokusu alıyorum geliyor mu size de Jeongin; Hyung galiba o Hyunjin'nin tavada yanan yumurtalarının kokusu