Sabah dörte çalan alarma küfür ederek kalkmaya çalıştım ama maalesef kalktığım gibi olduğum yere çakılmam bir oldu Hyunjin belime sıkıca sarılmış bırakmıyordu. Neredeyse bir haftadan fazladır böyle uyuyorduk, gece yanıma gelip benle uyuyacağını söyleyip yatıyordu.
Benimde bi nebze işime geliyordu sonuçta bir şeye sarılarak yatmak rahattı yani.
Bu süre zarfında ismim aklanmıştı Chan Hyung ne yapıp ettiyse bu dedikoduyu çıkartan kişiyi bulup itiraf ettirmişti, ama çocuk itiraf ederken benim okulda ezilen taraf olduğumuda söylemişti ve böylelikle insanlar artık bana nefretle değil acıyarak bakıyordu.
Gruba hala geri dönmemiştim ama elbetteki döneceğim duyrulmuştu, yavaşça ayaklanıp dün gece hazırlamadığım valizimi doldurmaya başladım konser turu başlıyordu ve bu turun ilk üçünde ben olmayacaktım.Henüz hazır değildim o acıyan gözleri görmeye ve böylelikle Chan Hyungunda fikrini belirtmesiyle biraz daha beklemeye karar vermiştik.
İlk üç konseri en önde izlicektim konserde yayınlanacak şarkıları ve yeni albüm şarkısını Changbin ile birlikte konsere göre ayarlamış Hyunjin'nin ısrarları sonucu 3. Konser için ona solo kısım koymuştuk.
Bu süre zarfında benim de sonraki konserler için kaydım alınmıştı. Dün geç saate kadar şirkette Minho, Hyunjin ve ben dans çalışmıştık.Valizi de kapattıktan sonra odadan çıkarıp dış kapının yanına koydum. Odaya geri döndüğümde Seungmin ve Felix'in Hyunjin'i kaldırmaya çalıştıklarını gördüm. Onlara sessiz olmalarını söyleyip, mutfağa gidip bir bardağa az bir su doldurup geri döndüm.
"Sincabım, Hyunjin seni mahveder bak yapma"
"Bir şey olmaz Felix merak etme, hem herkes uyandı sadece o kaldı arabaya binicez 10 dk ya"
"Doğru diyor iyi ki dün hazırladı valizini beyefendi uyandırda salona gönder ji" Seungmin'nin konuşmasıyla emredersiniz işareti yapıp Hyunjin'e yaklaşıp bardaktaki suyu suratına döktüm.
"Ben bunu yapanın dağını, taşını, kerevizini, kulaklığını si- yani seveyim" yerinden fırlamasıyla elinde bardak tutam beni görmüştü çünkü odada sadece ben vardım Felix dökmeye başladığım gibi odadan kaçmıştı bildiğin.
"Niye normal uyandırılmıyorum ben ya hani aşkımlar canımlar Felix'i hiç böyle uyandırmıyorsun""Seni de öyle kaldıracaktım ama aklıma suyun kaldırma kuvvetinin daha çok olduğu geldi"
Gülerken konuşmakta zorlanıyordum.
Felix'in dediği kadar sert bi tepki almamıştım.Esprimin üzerine iğrenircesine bakarken ayağa kalktı. "Uyandığıma göre Felix gibi ben de günaydın öpücü alabilirim değil mi"
"Şey tabi alabilirsin" eğilmesiyle yanağını öptüm.
"Bak işte şimdi günüm aydınlandı, sen salona geç ben üstümü değişip geliyorum" ıslanan vücudunu gösterip konuştuğunda kafamı sallayıp salona geçip kendimi Minho'nun kollarına attım.
"Hayırdır?"
"Çok ayıp sarılamaz mıyım sana aaaa"
"Yok sarılırsında genelde bir şey isticeğin zaman böyle yaparsın"
Ellerimle kalp işareti yapıp sonra ayırdım "bak bu benim kalbimdi sende kırdın."
Biz konuşmaya devam ederken içeri Hyunjin'nin de gelmesiyle tamamlanmıştık.
"Hyunjin Hyung, sen hala söyleceğin şarkıyı bize söylememekte kararlı mısın" Jeongin'nin sorusuyla gözler Hyunjine'e çevrilmişti.
"Evet hepinize sürpriz olsun istiyorum."
Telefonlarımıza gelen mesajla ayaklanıp evden çıkıp otoparka indik. Burdan Havaalanına gidicektik.
En arkaya Felix, Changbin ve Jeongin bindi bi ön ikili koltuğa Hyunjin ve ben oturmuştum, bizim önümüzdeki koltuklara ise Minho, Seungmin ve en öne şöförün yanına ise Chan Hyung oturmuştu sürekli havaalanına giderken hep oraya oturuyordu.
Erken kalkmanın verdiği etkiyle esneyip duruyordum. "Uykun geldiyse yaslan bana""Erken kalkıp çanta hazırladım biraz kestirsem iyi olur aslında" dememle Hyunjin biraz daha aşağı kayarak rahat pozisyonda kafamı omzuna koymamı sağladı.
"Sen uyu ben gelince uyandırırım seni" onaylarcasına mırıltı çıkarıp gözlerimi kapadım, ama daha dalamadan telefonuma arka arkaya gelen mesaj sesleriyle cebimden çıkarıp kim olduğuna bakıp geri koydum.
Mesaj atan Felixti sürekli Hyunjin'le nasıl bu kadar birbirimize yakınlaştığınızı sorup duran mesajlar atıyordu. Bu süre zarfında ona da bir şey anlatmamıştım.Havaalanından çıkıp otele geçmiştik bugün free günümüzdü yarın arenaya gidip düzenlemeleri yapacaktık ertesi günde ise konser başlıyordu. Benim dışımda herkes çift kişilik odalarda kalıyordu sadece ben tek kalıyordum sebebiyse onlar provaya gittiğinde benim rahatsız olmamamdı.
Ama eminim Felix ve Jeongin akşamında buraya damlayacaklardı. Cebimin titremesiye yerleştirmeye çalıştığım valizi bırakıp, kendimi sırt üstü yatağa bıraktım mesajları kontrol ettim.CHANGBİN'NİN KOL KASLARI KAFAMIZ KADAR {🥵}
Chan Hyung ;
Yav yeter bu grubun adını değişip durma FelixFelix;
Ama yalan mıJeongin;
Görmem lazım Hyung 😋Changbin;
Pis sapıklar siziMinho;
Geçen Chan ile kıyaslama yapıyordunuz amaJisung;
Ama Chan Hyung da aman aman yani 🥵 tam Daddy havası var boşa babamız demiyoruzHyunjin;
Bence abartı onların kasları hıh
Kas dediğin benimki gibi olmalıJisung;
Yani olmamalı yok çünkü?Hyunjin;
Gel gösteriyimJisung;
Sen kas görmek istiyorsan gel asılHyunjin;
Tamam geliyorum!Hyunjin , Jisung çevrimdışı
Seungmin;
Daha demin ne oldu burdaJeongin;
Hyunjin Hyung top attı Jisung Hyung'a o da tuttu 😂Felix;
Bişeyler dönüyor amaChan Hyung;
Evet daha bi yakın oldular sankiFelix;
Olsunlar olsunlar 😋Changbin;
Benim kaslarımdan bahsediyorduk?Jeongin, Seungmin, Chan, Minho çevrimdışı
Felix;
Daha detaylı bahsedelim geliyorum odana!!Changbin;
Gel bakalım :)Changbin, Felix çevrimdışı
Chan Hyung;
Görmeseydim bu yazışmayı olurdu...Konu nerden nereye geldi gene ya ne için yazmıştım unutturdunuz bana.
Bu arada akşam yemeği odada yiyeceğiz yayın açıp
Geç kalmayın!!Chan Hyung çevrimdışı
Telefonu kapatıp kenara koymamla çalan kapı için ayaklandım, kapıyı açmamla bana sırıtarak bakan Hyunjin'" gördüm.
"Bakmaya geldim"____________________________________
Ve evetttt yeni bölümüde bitirdiğime göre kdkjdjdkd
Fotoğraf nasıl ama 🥺🥺 o fotoğrafı düşünüp yazdım bölümün başını beğeni verip yorum yapmayı unutmayın lütfen 🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunsung İle Çıkışa Doğru
Teen FictionChangbin; Aferin ji bu tarz bak dediğim gibi bide tesbih almamız lazım ondan sonra çömelme pratiği yapıcaz Chan Hyung; Kekoya dönüştürme kokusu alıyorum geliyor mu size de Jeongin; Hyung galiba o Hyunjin'nin tavada yanan yumurtalarının kokusu