Felix ile yaptığım alışverişin üstünden 2 hafta geçmişti, bu iki hafta Hyunjin'nin dibinden hiç ayrılmamıştım sebebiyse üstlerin bizden istediği şarkıları yazmamız için darlamasıydı. Chan Hyung'un haftaya odalara kapanıp çalışmaya başlıyoruz demesiyle ben de soluğu sevgilimin yanında almıştım.
Gerçekten acısını çıkartıyorlardı şirketimiz bu konuda baskıcı bir şirketti, açıkçası bi sonraki sözleşmeyi imzalamayı düşünmüyorduk ama önce hepimizi grup olarak kabul edecek şirkette bakmamız lazımdı e hal böyle olunca biz gidene kadar suyumuzdan bile faydalanmaya çalışıp, şarkı yazmamız için odalara kapatıyorlardı.
Şu an ise saatın kaç olduğundan bile haberim yoktu normalde Hyunglarla aynı odayı kullanırdık. Büyük ihtimale duyguya girmeye çalıştıkları için diğer odaları kullanıyorlardı.
Yattığım deri koltukta kucağımdaki not defterinden bi sayfa daha koparıp çöp kutusuna isabet ettirdim.
Son bir saattir bütün yazdığım sözlerin sonu böyle oluyordu.Çalan telefonumla arayanın kim olduğuna baktım menajer hyung'tu
"Alo Hyung""Selam Jisung, sanırım arabada bi eşyanı düşürmüşsün şöför söyledi de, ben şu an dışardayım siz odadan çıkmıyorsunuz diye bi kaç işimi halletmeye gitmiştim. Eğer beni beklersen getiririm geçte olsa a-"
"Hyung yok yok ben inerim hem dönerken de bi temiz hava alırım, merak ettim ama ne düşürdüğümü"
"Bilmiyorum bana da söylemedi"
"Tamam hyung sağ ol"
"Tamamdır Jisung inerken bana yaz, alıp çıktığında da yaz olur mu ve dikkatli ol"
Telefonu kapattığım gibi ayaklarımı uzattığım yerden sarkıtarak ayaklandım.Chan Hyung ve menajer hyung'a kısa bi mesaj çekip aşağı otoparka doğru indim.
İlkten arabayı bulamamış tam dönerken uzak olan köşeden bana el sallayan şöförü görüp yanına ilerledim.Yeni işe başlamış, başlayalı daha 1 hafta bile olmamıştı 30 lu yaşlarında biriydi ilk başlarda bakışlarını çok tuhaf buluyordum ondan sonra kişiliğini böyle yansıttığını düşünüp çok sorgulamamıştım.
"Selam hyung eşyam mı düşmüş arabada"
Selam vermek için eğilip konuşmaya başladı."Evet efendim, arabada kendisi isterseniz alın ben dokunmayayım"
"Şey peki arkada mı?"
Onaylarcasına kafa sallayıp sürgülü araba kapısını binmem için açmıştı.
Tam adımımı arabaya atmamla arkamdan itip, ardımdan arabaya binmiş kapıyı kilitlemişti."Napıyorsunuz!"
"Hadi ama Jisung resmiyeti kenara bırakalım. Bi kaç kere bana bakışlarını gördüm seninde ilgin var bana"
"Siz ne diyorsunuz ya yok öyle bir şey. Açar mısınız kapıyı inicem"
Anahtardan kilitli olduğu için kapıyı açamayıp zorlayıp duruyordum."Öyle boşa inmek olur mu, hadi ama grup üyeleriyle olanları biliyorum eminim senin gibi birinin tadına hepsi bakmıştır"
"Sen ne diyorsun be ayrıca buraya gelirken yazdım hepsine kapıyı açsan iyi olur"
Kollarımı tutmuş bırakmıyordu. Zor bela elimi kurtarmamla çenesinin sağ tarafına doğru bi yumruk geçirdim.Tükürüp konuştu "Elinde ağırmış, tüh ama senin o güzel yüzünü mahvedemicem şu anlık ama vücudun için aynısını söyleyemem" diyerek karnıma tekme atmasıyla nefesimin kesildiğini hissetim.
Acının geçmesi için gözlerimi sıkı yumarken arkasından aynı yere bir darbe daha geldi.
"Ahh" acıyla inleyip karnımı tutuyordum."O güzel inlemeni başka şekilde duymak isterdim şimdilik böyle vakit geçiricem başka seçenek bırakmadın"
Arkasından birbirini sıralayan yumruklar ve en son hızını alamayıp daha sert vuruşunun ardından gözlerimi kapamamak için zor direniyordum.
"Ama böyle eğlencesi kalmıyor. Biraz ses çıkar"
Tam ağzımı açıp konuşacakken Hyungların bağırış sesi ve Hyunjin'nin üstümden adamı çekip yere fırlattığını görmem bir olmuştu.
Ve arkasından gelen polis arabasının sesi...
Gelen rahatlamayla birlikte gözlerimi kaparken bana seslenişlerini duymaya devam ediyordum.
"Jisung iyi mi?"
"Jisung nerde çıkın ona bakıcam?"
"Aç gözünü"
"Ambulansı arayın!!"
______________________
Ay açıkçası bu bölümü yazarken aşırı zorlandım mümkünse bir daha da yazmıyım fkfkfkfjjc fic nasıl gidiyor bi fikrim yok açıkçası aklıma geldikçe yazmaya çalışıyorum
finale son bölümler.
Final yaptıktan sonra da açıkçası kitabı kaldırmayı düşünüyorumm
Düşüncelerinizi yorumda belirtmeyi beğendiyseniz yıldıza basmayı unutmayın lütfennnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunsung İle Çıkışa Doğru
Teen FictionChangbin; Aferin ji bu tarz bak dediğim gibi bide tesbih almamız lazım ondan sonra çömelme pratiği yapıcaz Chan Hyung; Kekoya dönüştürme kokusu alıyorum geliyor mu size de Jeongin; Hyung galiba o Hyunjin'nin tavada yanan yumurtalarının kokusu