05; ironborn

409 41 15
                                    


kızıl kale'ye dönüşten dört yıl sonra
westeros, kızıl kale


kızıl kale'ye dönüşten dört yıl sonra westeros, kızıl kale

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Mermer yüzeyden çıkan ses, kızın eteklerini savurarak hızlı adımlarla geçişiyle yankılandı. Prenses küçük kardeşi ve babasının talimini izlerken ve bazen onlara katılmak için atılırken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı. Akşam gerçekleşecek ziyafet için hazırlık yapan hizmetliler ne olup bittiğini anlamak için durduklarında, koşabileceği kadar hızlı koşarak Üstat Orwyle'in Westeros Tarihi dersine daha fazla geç kalmamaya çalışan prensesi görüyorlardı. Son birkaç yılda kaleye ve zamanında annesiyle babası tarafından sıklıkla kullanılan gizli geçitlere iyice hakim olan kız, en kestirme yoldan derse ulaşmaya çalışmaktaydı.

Korunun ortasına yerleştirilmiş çardağın kapısına ulaşınca soluklanmak için durdu. Alanı güneşin acımasız ışınlarından koruyan çinili camın ardına geçerken üstadın attığı bakışlardan çekinerek gidip kız kardeşinin yanına oturdu. O sırada kütüphaneden ödünç aldığı kitapta, anlatılan konuları arayan Deanora yanına gelip sokulan kıza gözlerini devirmeden edemedi. Ablasıyla aralarında yalnızca bir yaş olmasına rağmen her zaman sorumluluk sahibi olan kendisi olmuştu. Alysanne'i ve vahşi tavırlarını babalarıyla bağdaştırmak çok zor değildi ve kaledeki herkes biliyordu ki prens ve prensesin en büyük çocuğu ikisinin de en kötü, en haylaz özelliklerini almıştı.

"Prenses, bu haftaki üçüncü dersimize yine geç kaldınız. Bu seferki mazeretinizi öğrenebilir miyim?"

Alys hala düzene sokamadığı kalp atışlarını dizginlemeye çalışıyordu. "Prens Daemon'laydım, Üstat Orwyle. Talimini izliyordum."

Üstat prensesin toz olmuş eteklerine bir bakış atmadan önce iç çekti.

"Talime katılmadığınıza ve yalnızca bir köşede babanızı izlediğinize emin misiniz?"

"Evet, üstat. Oldukça eminim."

"Pekala. Lütfen kız kardeşinizin kitabından takip etmeye başlayın ve bize yetişin. Prens Aegon bize Tyrell Hanesinin nerede ikamet ettiğini söyler misiniz?"

"Bilmiyorum üstat, Highgarden mı?"

"Evet prensim, tebrikler. Prenses Deanora siz de bize Tyrelllerin sancağının neye benzediğini belirtir misiniz?"

Alys cevap vermek üzere olan kardeşine baktı. Yüzünde gururlu gülümsemesi belirirken prenses yerinde dikleşmişti. "Yeşil alan üzerindeki altın gül, Üstat Orwyle."

mine to rule' alysanne targaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin