Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen umarım okurken eğlenerek okursunız💗
Şarkı:Halil Sezai - İsyan
❤️🔥Silahımın kilidini açıp yürümeye başlayacaktım ki kolumdan hemen geri çekildim dudaklarımdan çığlık azad etmeden önce dudaklarım bir el ile kapatıldı.
"Sakin ol İzgi benim, Sıla" ekiptendi aynı zamanda ekipin en donanımlı askeriydi.
"ağzını açıcam şimdi ama bağırmicaksın tamam mı?" başımı hızlıca salladığımda ellerini dudaklarımdan çekti ses çıkarmamaya dikkat ederek hızlıca ona döndüm. "ne oluyor" derin bir nefes aldı, belindeki silahı çıkartıp şarjörünü kontrol ederken konuşmaya başladı, "az önce yukarıda Araz Çağrı Demir'e baskın yapılacağı bilgisi elimize ulaştı, Çağrı da bizimle yukarıdaydı kameralara bakıp önlem alacaktık fakat direk seni gördük şerefsizler Çağrıya çok benzer bir adamı getirip oraya koymuşlar senin onlara sıkacağını anladığımızda aşağı nasıl indiğimi hatırlamıyorum, Ekip garajın etrafını sardı sana işaret verdiğimde hemen ayağa kalkacaksın" sağ tarafı gösterdi Araz orda bize bakıyordu "ona doğru koşacaksın buradan çıkartulmanız gerekiyor adamların seni görmemesi gerekiyor görev gereği" derin bir nefes aldım tabancam elimdeydi "İzgi komut verdiğimde koş ve tabancanı bacağına koy" ona döndüm "kullanmamaya çalışacağım tedbir amaçlı" başını salladı, arabanın üstünden hafif ayağa kalktı tabancasının kilidini açtı "koş İzgi" arabanın arkasından çıkıp Araz'a doğru koşmaya başladım ben arabanın arkasından çıkar çıkmaz ekip beni koruma ateşine aldı.Araz'a çok yaklaşmıştım ki bacağımda yakıcı bir ağrı hissedip yere düşmem bir oldu "sikeyim" vurulmuştum fakat bununda eğitimini almıştım hemen sürünmeye başladım Araz'a başımı kaldırdığımda buraya doğru geldiğini gördüm, nasıl bu kadar mantıksız davranabilirdi. Daha önce çok daha fazla kurşun yemiştim ayağa kalkmaya çalıştım bir kaç saniye sonra ayaktaydım tekrar koşmaya başladım, canım çok yanıyordu bacağım kan şelalesine dönmüştü ama koşmaya devam ettim, Araz'a çok yaklaşmıştım Araz'ın bana sarılması ile kendimi ona bırakmam bir oldu. Araz benim hemen yönümü çevirip beni koruma altına aldı.
Canım çok acıyordu. Ondan destek almama izin verdi, tekrardan koşmaya başladık fakat bu sefer bir arabaya doğru, arabaya yaklaştığımızda bir eli belimdeydi diğer eli ile cebinden hızlıca anahtar çıkartıp arabanın kilidini açtı. Beni kucağına alıp hemen arabanın arka koltuğuna oturdu, sürücü koltuğuna ekipten biri yerleşti.
"sez hızlı çok hızlı şekilde yeni tutulan eve sürmen gerekiyor orada doktorlar hazır şekilde bekliyorlar" Azra Demir sezgileri çok güçlüydü bu yüzden o sez lakapını almıştı, şu güne kadar dediği şeyin çıkmadığını görmemiştim. Ve evet ekipte herkesin bir lakapı vardı bana İz derlerdi mesela ama bunun nedenini başkandan hiç bir zaman öğrenememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Ay
Teen FictionDünyamı barındıran bir çok yalan. Beni bir yalana inandıran,aşk Hayatımı tersine döndüren,dostluk Nefesimi kesen,şevhet Herşeyi bir gecede bitiren,intikam . Ölmüş ama ruhu nefes alan, Oysa herkesin ruhu ölür bedeni nefes alırdı.