Hey Gaysss in dam maw?💜
Gaby
chapter - 2
__________________________________________
Ricky - Tom i chiang chiah em college danga exam lo a he ta tih tawp chu...Mi nawl pui luhna a ni bawk sia.
Tommy - Imm kan tam pauh leh a nuam zawk ang chu/ a lo ti khauh pek a...Ricky chuan Tommya'n pui punna a ngainat loh zia a hre chiang si.
Ricky - ve ngei che chuan/....A Scooty chu parking na ah chuan a dah a,an College luhna tur an hma a building lian ve tawk tak chu an pan a,Ricky chu a ṭawng duhin a tho thang chu ṭha tak a ni..Tommya chuan a ti"a lo ngaithla hi a ni deuh ber ṭhin.
Principal room an han thlen chuan a ni chuan a lo hre sa reng a...Ricky pawh chuan a hre chiang lutuk....
'Pa Ruat enge Obeda a an?' ti in a zawt a....ṭhutna lo awm ah chuan a ṭhu..Tommya chuan a chet dan chu mak a lo ti nasa,a hmel hriat tih kha a lo sawi lang lo.
Pu Ruata - hei hi em ni? I Patea sawi i ṭhianpa chu?
Ricky - aw nieee....Tommy Zothanmawia...a nih hi.
Pu Ruata - thil pawi mawh zawng"chu kan ti fel deuh tawh a..Ti hi chuan a buaithlak viau tawh lo ang...Eee chuan Obeda hi tu"te nge a la kawm le?/ Thu tak fahrah hian a Fapa chung chang chu Ricky a zawt ta daih.... Tommya chuan an fapa a ngaihtuah loh zia chu a hre thei nghal Pa ṭha zek zawk a nih chu a ring lo nghal bur mai.
Pawn lam a an chhuah hnu chuan 'Ti nge a Fapa chu nang mah a zawh daih che?' Tommya chuan a ti...Ricky'n awlsam zet hian 'An in hua a' a lo ti....Tommya chuan a ngaihtuah a,a pa chu a hre chhuak...Ngawi reng hian an chhuak dun a.
An haw hma chuan thingpui dawr ah chuan chawl in an in hnawh puar a,an ei zawh ah chuan in lam an pan leh..Ricky chuan Tommy a thlah hnu ah lut kawi tawhlo in a haw tlang nghal mai bawk.
Tommya chuan in a thlen ve leh a chauh em vangin a mu nghal daih..Eng vanga chau em"nge a nih a in hre miah bawk si lo....a taksa te chu an na vek hian a hria.A harh leh meuh chuan zan dar 8 a lo ri va tawh,a net a off loh avangin message chu a lo awm nawk a...A hmasa berin Ricky message chu a seen vat.
'Hey Cutie ka lo leng dawn zanin chu' tih hi a lo ni.....'Cutie i mawl a nih chu' ti in a phun sap a...A dah daih,hmai pawh phih lo chuan in chung lam ah a chho a,an in hi a lian em"hran lo....kawngpui an a sak a nih a avangin room hi a hnuai ah a awm, chaw a ei lai tak chuan Ricky chu a rawn lut a,an kawngka ah chuan a kun deuh ti tih a sang bawk em a ni ..'Aw Ricky lah hi i sang tulh"mai sia maw Kan Tommya ve thung chu feet 5 leh inchi 8 hi a pel thei dawn lo a nih hi' a lo ti...Rickya chu a nui hak"a,a bul ah chuan ṭhu thla in a ti"pui a..
Zawi te hian Tommya chuan 'Van lam boruak hip a tum a nih kha' a lo ti sap.....Rickya chuan a hre phak chuang lo.
Chaw a ei na lam ah chuan a lo phei a,'Ka duh ve' tih phain a ka a ang a..a lo barh ve mai bawk....
Ricky - College....Nilo Kan semester kan vai ka tihna ah lo ngai mai teh....hmeichhe ho an chicks rapsss....An Dp ka check a.