R + R 18+

578 47 5
                                    

Duh ai in mistake a tam deuh chu a ni.....
😂






Gaby






Chapter - 12





____________________________________







Kawngka chu a in kik ri dat" a 'Aw ka lo hawng dawn eeeee' Nu Nghaki chuan a ti lang" a.
Kawngka a va hawn chuan Mipa pathum pakhat chu  hmu ngun tawh Tommya ṭhianpa Obeda a ni tih a hria 'Awww Obeda maw lo lut rawh u' Kawng chu a kian a,an lut deuh ṭham" a.....Ricky hmel an hmuh chuan an in siam danglam chak lutuk.
Ngawi reng a mu Tommy chuan a kut zung te chu a lo pet a,a awm dan chu a lai hu mai.
Ricky lah a nui huah" lai chu chiang tak mai in a tawp hmak bawk.




Rinawma - I va hma ve Ricky/ a mit chu a san zeuh a....Zun hi a nei riau leh nghal.


Ricky - Chaw ka ei nghal a,ka riah nghal mai loh chuan/ a ti ve leh ta kher bawk.



Robert - Tom kha i va la chauh hmel ve a.



Tommy - Aaa...Chau lo e ka zia tawh alawm he lam ah lo ṭhu rawh / a tho a,a lo kian Roberta a ṭhu dawn chauh tih ah Obeda chuan a rawn nek deuh nawk"



Robert - Zawnga/ a ti sup a...Tommya pi bul ah chuan a ṭhu ve ta ringawt.



'In ṭhianpa in lo kan a...In va han fel em" hlawm ve a' Tommy pi chuan a en kual a,a la hmu ngai bawk silo.




'

A classmate te kan nia a dam lo ve peih bawk sia' Rinawma chuan muang ban deuh charh hian an ti kual vel a.
'Bawihi thingpui lo lum rawh' Tommy Nu chuan a ti lang" a....ṭhutkhawm na lam ah chuan a rawn ṭhu phei ve a... Tommy nau chuan phone khawih pah hian a thingpui chhuan chu a lo vil ve bawk.



'Nu ka chhuak lawk dawn' A nu chhanna pawh nghak hman lo hian Dinsanga chu a chhuak a,a hman hmawh em" mai leh nghal ṭhutkhawm na ah kal se zawng an buai teh ang chu.
Tommy chu a lo in siam rem nasa a û in Obeda te ṭhian ho a hnaih tih chu a hria ang tih mawlh a ni a hlauh em" chu ni.
'A mah kan lo kal chhan chuang lo ti khan awm suh' Obed chuan Tommya en chuang miahlo chuan a ti sap a.
'Enge in lo kal na chhan?' TOMMY chuan zawi te hian a sawi a, 'I mawng pawn a hre pha biklo ang' chu alo ti let deuh sup leh nghal...Tommy chuan tlawh nawk" chu a chak rilru lutuk.
'Tommya Pi va mu mai dawn ila ti khan lo ti" rawh se,kan thu  in ang lo em maiiiiii' A nui huah" a ,a tho a room ah an in zui lut ta daih.



Tommy Nau chuan thingpui chu a rawn pe hlawm a....a pek zawh hnu ah Rickya bul ah ṭhu ve in anu phone a pe a.... 'O ky phone' a kut chu Ricky hmai zawn ah a dah a...A lo pe ve mai bawk.



Robert chuan Tommya nau chu a lo en deuh vung" a,Rinawma chuan a mah a lo en si 'Robert' a ṭhut na piah lawk a ṭhu chu ring deuh leng lawng hian a au a,a thik thu chu a pe chhe vel ta lutuk.
'Aw enge!' Phawk zet hian a hawi a,a mi chu a lo rum ṭha ngang" lutuk 'I mit kha' a lo ti zawi sap a...'Eee enge ka mit chu?' Tih pah in thil dang chu an melh kual leh vel a.



Gaby Where stories live. Discover now