Mi mawl ho

272 38 19
                                    

Blood pawh duh angin ka lo up hman lo a min lo hrethiam hram" don nia....

Thursday zan ah lo dah ngei" ka lo tum don nia aw....







Gaby

Chapter - 21

____________________________________









Dinsanga




Boruak ri hut" kar ah chuan ka awm ve reng a....Omega hmel ka hmu ngam tawh tlat lo kan chet dunna avanga ka taksa na te chu a zual ni ber hian ka hria a....Tommy pawh ka ngaihsak hleithei tawh lo zu chu ka in nghek a..A tawp ah phei chuan ka chat thla ta a ni ngei ang ka harh leh chuan in ah ka lo awm tawh a....Ka Putea chu room ah lo chhuk thla in min zilh nghek a ni hi val Senior tih tak ah a phun peih a...Zu leh ruih hlo dang a ti ve lemlo.








Tommy nen chuan kan ngawi reng a....a chhoh hnu ah 'Nau engtin nge kan haw?' ti in ka zawt a...'I rui lutuk a...Û Omega nen in in sual a mi?' tia min zawh chuan ka hmai ka en vat a...In sualna hnu hma awm reng" a awm bawk silo...
" Ka taksa i ti na vek " te i tia' a tih leh chuan ka ruih vanga ṭawng chhuak ka ni tih ka in hre chhuak a..Ka zak bawk si a ai tam ka sawi k in ring bawk si nen chuan ka thawh san daih a..Ka in bual lai te chuan kan awm dun lai kha k ngaihtuah a..ka in rin hma in ka luak bawrh bawk....He tiang reng" hian mipa nen khum khat kan in ṭawm ang tih ngaihna ka hre biklo.
Ka nau awm dan pawh hau thei ka ni tawh biklo tih ka in hriat chian pauh leh ka rilru natna a zual ting ni hian ka hria....Lo kal lo law" ila eng mah a thleng awm silo.








Ka Putea leh ka nau chu class an kal a..Tommy nen chauh in kan awm.
Ka nu,ka pi leh pu te chu ni thum lek cham turin an zin a nih kha .... Ṭhu thleng ah chuan ka mu mai" a....Kawngka a rawn in kik a...Tommy a tho vat Obeda a lo ni...Ni dang zawng" ah an in fawh leh an awm khaw loh hlau in ka veng kar zel kha a nia mahse vawiin chu a Mood ah ka cheng thlawt lo,Room lam ah ka chhuk san daih.
Khum ah chuan muin ka zawi em" mai te chu ka in haw ru ṭun mai leh nghal...Ka taksa na chu thu hran ka ṭhu ṭha thei meuhlo hi a nia buaina ber chu tuai nilo na na na chu in hriat ka ring....








Ka mutthilh awm lai reng" ka hrelo ka harh chuan Khua a lo thim tawh in chung lam a ka chhoh chuan Pute'n chhuah a phal loh thu a lo sawi nghal a...Ka chak zawk" lemlo kei pawn.
Ka ṭhian ten min lo call a..message ka chhan duh loh chhan te chu min zawt a tu a mah hi ka be rei peih thlawt lo.
Chaw pawh ka ei hleitheilo chu a nia ti em" hian kan la na chu a nia ka zak eeeemmmm mai ahhhhhh....








End








Tommy - Û nizan khan enge thleng chiah a?





Dinsanga - Ka rui chu zawng chu/ a ti vin hlar a.




Tommy - Vak"a che Obed'n min thlah haw ringawt alawm.





Dinsanga - Enge ka sawi nizan ah chuan enge thil dang?








Tommy - Lalomeg mi hur pa te i tia...Ka hrethiam bawk silo Obeda pawn mak a ti lutuk a.







Gaby Where stories live. Discover now