A û pawh

328 38 3
                                    

Aw lee.... Mistake ka lo nei a nih pahin min hrethiam hram"ula tablet ah nia ka type a hlai reuh sia thiam a har lutuk a...
chhiar dan min lo thiam sak mai dawn nia..
phone ka neih veleh ah Mistake nei vak lo in tih ka lo tum dawn nia..

check leh vek hi ka peih bawk silo a....A nih kan ṭan a nge aw.









Gaby








chapter - 11 








__________________________________________

// Damdawi in ka va thlen chuan a lo muhil tawh a,a nuin a awm puia nih ka ring a lo haw tir tawh a ni ngei ang  mah chauh in a lo awm....
Mipa dik tak in ti ve ṭhin tuai pawh khawih thei tho mah ila ten na chin nei deuh tlat ka ni ṭhin mahse a mah ah hian enge maw a awm a nih ngei ka ring hlat hi a har sa reuh zek a.
Min hlauh deuh lai te khan a ruk a,ka lawm ruk theih zia kha ....Rinawm an 'A cute'a tih lai a...Pawm pui lo taka ka lo chhan ṭhin te khan ka ka a thu chhuak chu a a ni ngei mai..Mahse ka ngaihtuahna ah erawh a cute ka ti ve ṭhin mahse tih nat kha nuam ka ti em a....Laldinsanga nau  ni tih ka hriat phei kha chuan tih nat kha ka chak zek" hi a ni ber.






A hmel hian Khawchhak Korean lam pang hi a pawl deuh aaaaa kei chu ka ni ve lutuk lo mahse an style lakna chin chu ka ngah mai.
An sam a buk a...A ni pawh a buk ve lek" chuan a hmui hi a lian deuh mipa tam tak ai in....A mit meng hian a ti ang zual a.....chuan a vun hi a ngo reuh lutuk bawk a,ka duh na lai tak chu maw a mizia hi ka duh tih pawh hrethiam hleilo hi ka vei in ka duh ve em" chu a nia.
'I lo thleng maw?' ka ngaihuahna ka lo kawm tui lutuk a..A harh tih pawh ka lo hrelo.....
'Immm i mu tui lutuk a' ti in ka chhang ve mai....//

Tommy - Sawi duh ka nei a..../ a mut na aṭang chuan a tho a.


Obed - eng lam?




Tommy - Ka lak ah hian beisei i nei tiraw?

Obed - Maw!



Tommy - Beisei ti ila ṭhian piah lam....



Obed - Immmm

Tommy - Gay ka nilo a...Chu vangin min bansan  daih rawh.





Obed - Gay i nih kher a ngai hleinem.....



Tommy - Gay ka nih loh chuan enge ka nih anga  nih chuan.




Obed - Ka bialpa....

Tommy - ṭhian piah lam pawh ka thei lo ṭhian nih pawh hi ka duh tawh lo min ngaihtuah na zawng" ah ka lawm lutuk mahse



Gaby Where stories live. Discover now