Huiiii hring nun hi a wow lo a ni e....
ka mitthla a lo lang ag" hi ka rawn type top dawn a nia.
Min dem lul su.......Gaby
Chapter - 14
__________________________________________
'Bawiha kawngka lo hawng teh chaw nghei reng aṭha lo a nia' a nu chuan kawng ka a kik dat" a...
'Mah ni a awm ka duh min kalsan rawh' a vin lek" mai.
'I Visa a fel ṭep tawh a nia,i kal ngei" a ngai dawn tho ti khan in hrem reng suh' Pawn lam aṭang chuan a nu chuan a rawn ti leh a...
'Kal bo rawh' vin zet hian a rawn ti ṭhawt...Enge maw ni chu a ri deuh bur leh nghal.....A nu chuan hahthlak ti zet hian a kalsan a.A room chhung ah chuan ni hnih ngawt a in khung tawh Uk lam ah chuan a lo la kal re" lo hi a lo ni,a nuin kalse a duh a mahse a duh bawk silo,apa dream ang ngeia a awm dawn a nih chuan a hmangaih ber Tommy Zothanmawia a kalsan a ngai.....
A ṭap a,a na a,tih theih nei in a in hre bawk silo.....A pa duhthlanna kalsan dawn se a in thiam thei bawk silo.
Chu tah a room pawn ah emaw hi an ding tiha hria...'Rinsang mahni a awm ka duh' a ti sap a.
'Kei mah Obed' a hawi chhuak rang kher mai.
Ain ngaihtuah vung" a,kawngka chu a hawng Obeda chuan eng khaw sawi set" lo hian a hnek chawrh....Obed - Nepa kalsan leh tur si chuan bul ṭan pui lo mai ta che......./ a bawh bet a,a kawr ah chuan a ṭham...
Ricky - Chu tah chuan i lo buai a ngai lo....
Obed - Zawng phiang sen,ka that law" lo che hi lawm rawh a mittui i ti tla a sin....
Rickya nu chu a rawn tlan lut a...Rinsangi a lo kal bawk...ṭhelh ngial an tum a...mahse hmeichhia ve" an ni si.
A tawp ah chuan ṭhuthleng hrang ve" ah chuan an ṭhu thei ta hram...
Midang erawh Ricky an chhuak tura a tih vangin an chhuak ta nih kha.
Obed - Ka hmangaih zia i hria a ni lawm ni?
Ricky - keipawn ka hmangaih ve tho he tia ka awm chhan hi i hre chak miahlo a maw?
Obed - nang chu a ṭha ber i ni ziah alawm engtik lai pawn chhungkaw duhawm tak pawh i nei....I hlim ring ṭhin a ni lawm ni?
Ricky - Obed kan nun hi a in ang chiah" danglam bikna ka neilo.
Kan hmangaih thlengin a in ang hi.Obed - a ni sawi lut rih suh.
Ricky - Ka kal dawn...
Obed - I hmangaih ber kalsan in maw?
Ricky - Hmangaih let ka ni ve ngai dawn chuang lo....I hria em Obed ka huat chhan che chu ka cousin i nih vang pawh nilo...ka thik che engtik lai pawn ka thik ṭhin che.
Pakhat na i ni ziah a,ka nu in min hauh nan i hming a lam ri ziah bawk.
Chuan eng kim ah kei ai i ṭha... Kan riah dun a piang in i lo lan chin ah a ṭawng vai ṭhin a ka hming hi a lam ngailo 'Obed mi sual pa' a tih loh leh 'Obed ka ngai che' a ti ṭhin....A mah hmangaih a duh em" tu in ka kuah a ni tih a hre ngailo.