Kiss

508 54 7
                                    

In fel hi ka ti🤧

















Gaby













Chapter - 4

_____________________________________________

Class kan thlen chuan kan hma zawk" awh lemlo ka thil hak vang nge pawh ka hre lo mi te chuan min en duh riau hian ka in hria,kei mah ah chuan awm nawm loh riau na chu ka nei.
Tlar hnung a ṭhu mipa pathum te chu en pawh ka en duh lo ka hmu lo dera an ni chu an lo nui hak tih pawh ka hria Rickya chu ka in ven him nan ka hmang ve hmiah.
Class vawi hnih kan lak na ah chuan paper hian min rawn vawm ka hawi let dawn nge dawn lo tih ka in ngaihtuah lai tak chuan 'Va dawih reuh e' ti tu an awm...Chu kher chu Obeda hlau mah ila ka tei theilo ka hawi let....An zing a te ber a hming pawh ka hre leh tawh lo...Chiang tak mai hian min lo en ka kut zung lai tak chu ka hmuh ta va..Ka nui suk bawk a ngei ve ngawt ang.
Obeda chu ka en a,rum lutuk hian min lo melh a ni erawh ka chhang let buai peih ta lo.







Lunch a hun chuan a lum tawh hle ka kawr chu han phelh dawn ila ka nghawng kha a lang ka hlau si...Mahse ka tuar thei ka ngang biklo ka phelh ta nge"a ka nghawng chu ka kut pakhat chuan ka hup deuh ṭut reng a Rickya ti"chu ka lo ngaithla tu mah rin loh tur tih te ... A sawi leh luam tawh.
Chu tia a ti"lai chuan 'Ricky Rinawma'n hall ah lo kal rawh a ti' hi an rawn ti lang"a ṭawng lai a tawp chat a,min en 'Lo ei rawh aw ka va kal lawk ang' ti in a tho ka chhang buai lo a chhan chu ka zui ru duh a.
A hmuh lai chuan ka ei a kal liam ta maw tih ah chuan ka zui a...Hall ah chuan a lut ka luh ve a,bang phen deuh ah chuan ka awm mahse ka hmu ve thei tho.







Kha mi te ṭhian ho bawk chu!
Ninawm hlawm hian.
Rickya chu in rin tawk hmel zet hian an hma ah chuan a ding a,Obeda chuan a pan hnai.
Enge an sawi erawh ka hre thei lo.
Rickya zawk chuan pawr fe hian 'Kal san rawh a tel ve lo' a ti vin ṭhak Obeda kawr nghawng ah chuan a ṭham...A ni erawh ngei awm lutuk in a nui a in rin loh lai chuan a hnek ta chawrh ka tlan chhuak nghal a..khawih leh mai a tum lai chuan ka va nam thlu pawp...'Zawnga' min ti in ka hria ..
Rickya hma ah chuan ka ding 'Ti nge i lo kal?' Rickya chuan a lo ti..Ka chhang lo ka hma a ding chu ka en rum ve em a ni.






'Hey nang kha lo tel ve ziah suh' Obeda chuan a ti mahse eng ah mah ka ngailo ngawi reng hian ka en a mit ah ka en ka cho lo mahse ka hlau biklo.
'Tommy kalsawn rawh' Rickya lahin a lo to ve chhen leh hawi in 'Lo ngawi rawh' ka ti...Ka hawi leh chu ka hma ah Oneda chu a ai hnai hian a lo awm tawh min en chhuk deuh ran.
Rickya chuan min pawt sawnin ka hma ah chuan a ding ve leh....Obeda nui ri hak ri pawh ka hria min tham lo dun lutuk chu ka rilru a na lutuk.
'Hmelchhe pa' Rickya hnung aṭang chuan ka ti....Ka kai a ka tlan pui ta daih.....









'A van cute thei reuh e' Lalrinawma chuan a lo ti leh pek....Obeda chuan ngei em"hian 'Mi mawl ( Gaby ) a nih kha' a lo ti hluk.....Lalrinawma lahin 'Mahse a cute tho alawm a te si' ti in Robert a en leh zeuh.....A lo melh rum lutuk.






Class a an let hnu chuan Rickya leh Tommya awm reng"an hmu tawh lo an bag pawh a lo awm tawh miah silo....Obeda chuan a ngei lutuk chu an ṭhutna chu en pah hian a in hum ruh ta vak....Chu ti em"a Tommya a haw tel ve ngawt chu mak a in ti rilru lutuk ..Mahse Rickya a hnaih miau a tin ni.
Best friend an nih lai te chu a ngaihtuah chhuak a,mahse duh lo zet hian a mit chhing deuh sawkin a ṭhu ve leh ta mai.








Gaby Where stories live. Discover now