Hun hi kal zung" mai se ka duh ni.
Vawiin Birthday nei tu kha...Happy Birthday<3
Gaby
Chapter - 20
__________________________________________________
Zing ni chhuak chuan Tommy hmai a en ser" a..In phen na zawngin puan in a in khuh a,Obed an a lam ah zo tak hian a pawt phei dawrh a....'Moring duat' a ti zawm nghal zat bawk.....
Nui sen" in Obeda biang ah chuan a vuan a...'Moring' a ti let ve leh an in fawp dawn chiah tih ah Obeda Phone a lo ri a...Ning zet hian tho in a pic nghal vat....'A zual maw awww kan lo kal nghal' ti in call a dah leh mai a..In ti fai dun zung" in Hospital lam an pan dun leh.
Dinsanga chuan Tommya a call tluk" a...A la thei silo an awm dan chu a pawm pui tho na in riah dun erawh a phal sak lem lo....Hospital lam ah an awm a nih ring in a kal risk ve ta tawp a....A va thlen chuan an lo awm tak" mahse han hruai daih na chi ni hek lo le a mah pawh chu a awm ve ta reng zawk a.
Rinawma chuan thawk lam ah harsat na a neih leh avangin Oxygen viah tir leh a ni a...Vihna a tawh avanga thleng ni tho mahse a chuap lam ah harsat na dang a lo nei hi a lo ni.
An awm khawm deuh tuih reng a....Doctor a lo chhuak a...Rinawm'n thisen a mamawh thu a sawi chuan AB+ chu Obeda chiah a awm..'kei mah kei man ka pe thei' ti in a lo in sawi lut vat a...Damdawi in ah lah an lo hmang zo vek tawh si tu mah AB+ dang an awm lo....
Dr. - Pakhat thisen chauh chuan a daih dawn lo a tu nge midang awm cheu le? / Rinawma Nu chu a ding hluai a...'Bawiha awhhh Rickya...Rickya an cousin thum hian AB+ vek an nia/ a ti chhuak hak a...Boruak chu a reh nghal diak mai.
Dinsanga - O ka nia ka pe thei mai lo a mi? / A thusawi avang chuan Tommy chuan mak a lo ti lutuk a û in hriau a hmuh rik ngawt pawn a thi lo chuh a ni ṭhin kha a nia...
Tommy - Û i ti thei tak" ang maw!
Dinsanga - Thei tur ah ngai ang.
Dr - O chu a riskey lutuk a chhan chu AB+ chu thisen vang tak a nia a thisen in a huat chuan a nunna kan chan nghal ang a Cousin chu koh mai theih a nih chuan a zia zawk ang./ Ti in a kal leh ta daih si Dinsanga chu a ngawi leh ta reng mai.
Obed - Ni Ricky chu be mai rawh...
Rinawma Nu chuan a lo en a..A phone chu a phawrh a..Call mai a han tum mahse a number a thlak tih kha a hre chhuak leh a..Ricky nu chu a call ta zawk...
Damdawi in a lo pan mek thu a sawi chuan mak an ti hlawm lutuk.
Obed chuan Tommy a en vat a..Ngawi reng hian kil khat ah a lo awm a awm dan tur chu a man thiam vek ngawi renga kalsan tu kha tun ah a hma chhawn leh thut dawn chu a ni mai bawk si.