Ka ngai che.

346 51 5
                                    

Type leh zung" ang aw....

Mistake a tam pawh in chhiar dan in lo thiam mai dawn nia aw..Ka check peih tawh ngailo a..Type chhung hi a rei ve a.....🙃 Hmangah vek che u.



whatsapp group lam ah ka lo share theilo a..A chian loh a vangin link ka pe chhuak theilo a nia aw....Min hrethiam dawn nia...







Gaby





Chapter - 9



______________________________










Damdawi in ber ka hriat loh avang chuan ka ding leh a,Rinawma phone chu ka keng daih zawh pawh ka zawt hmasa lo mahse min hrethiam tho ang.
Whatsapp chu ka en a... A nau chuan a nu number chu a lo thawn a,ka call a ,a hming pawh ka hrelo ka va pi ta ringawt a...Ka in sawi mai lo a ṭhian satliah ka in ti ringawt....
An awmna a sawi a,hlau thawng ru takin ka pan ka awmna aṭangin a hla zek leh nghal trafic zam reng te chuan ka lung hi an ti awi lo mahse awm zia a awm bawk silo.
Dar kar 1 dawn ka thang hnu ah ka thleng a,anu in min hrilh vek tawh a vangin ka lut thei mai...Luh ka tum ngawt a..Ral khat aṭangin a û ka hmu ka ding deuh dat...A û in min huat zia chu kei nilo a ni pawhin a hria vawi khat kan in sual a,chak zawk ah kan ṭang bak ah a û hi chu a ni ang a ni ve lo....Dang lam tak an ni Tommy Zothanmawia nen chuan teh khin chi pawh an nilo.
Ward ah an awm avangin midang pawh an tam mai....An mai ka duh biklo a mah chu ka hmu thei a,a muhil ni in ka hria eng mah ka keng bawk silo....'Hey Obed enge i rawn tih' Ricky aw ka hriat chuan peih lo zetin ka hawi a...Thil a lo khai ṭeuh a zawhna pawh chhang lo chuan a mah nek deuh sawk pah chuan step ah ka chhuk leh ta daih he a hi ka ngaina hlawl lo.





Engkim ah vanneihna nei bik ziah chu ka thik lo theilo..Mahse,hei erawh ka lak aṭangin min laksak ka phal ngailo ang...
Class skip tawh ta sa" ti in in ah ka haw a,nizan lam a chhungkaw chaw ei khawm a ka kal avang mai khan kan chhungkua ah hian ka hlim tih na erawh a nilo Tommya'n kal tur a min duh em vang chauh a kal ka ni.
A bak a awmlo.....Ka û nen chuan Sofa ah chuan in be miahlo in kan ṭhu a...A mah chuan min melh zeih" tih ka hria 'Hey khel ang' tih pahin Video Games khelhna chu a rawn theih phei a..ngawi rengin ka la a..ka kheh pui...'Hey Bet Nimin a mi kha tu nge? ka va hre chiang chak' a rawn ti leh 'Mi' ka ti mai....'Hey I bialpa thar a mi?' a rawn tih leh chuan ka chawl dat a..a mah chu enin 'Ka nupui' ka ti sak...Dahin ka tho a 'Ricky a hmasa leh zawk tho ang' hre sa ni awm tak hian a rawn ti leh nia...Kei ai a hmasa ziah chu" ka thlak danglam theilo mahse a hnung dawl tu nih pawh hi a pawi na a awm chuang em ni....😏






Room ah ka lut chiah tih ah Robert hnen aṭangin call ka dawng a..Rinawma phone bak a rawn sawi leh chuang lo ang.
Ka pick up a,ka rin dan chiah lo lam turin ka tia ka off.....Tommy natna hi ben vawn a nih loh chuan a chhuah mai" ka ringlo.
Thaw hah a nei a,a hma pawn ka hmu tawh class kan lak tirh khan.





A mah ngaihtuah chungin ka lo muhil a ni chek ang chu ka room kawngka in kik ri ah ka harh a..sana ka en chuan dar dar 4 a lo ri dawn tawh a awm lo hran lo zan ah ka mu mang miau lo a...'I thi a maw ka ti hman a' nui ṭhaw chunga a tih chuan ka haw lutuk....


Obed - Zawnga ka harh phah vek alawm .... Kha / a theih phei zui a.


Rinawma - Hey dim ve rawh hmelchhe pa...



Obed - ee taka...Khaw nge i nupui?



Rinawma - ha..Ka hre peih mai" lo e a awm dan hi min run luih nge pawh ka hre tawh lo vawiin ah Lucy-i nen an lo in fawp a,ka hmu a...

Gaby Where stories live. Discover now