Hei ham ......Dah khat raih" ve le...😂
Gaby
Chapter - 7
__________________________________
'Hey tho rawh Class kal ka ngai a nia dar 8 a pel tawh ka tlai dawn' ti in a tlung tho deuh hawl a..Mu hil tui lai han in tun deuh hlawl chu a phak duh khawp mai....'Enge enge!' Tommy chuan a ti bah nawk" a..a ban a vei ruai leh nghal Obeda chu a in sum nasa lutuk mahse a in la Cool ve lak lawh tawh si a nui duh lo nuih za bawk si chu a hmel awm dan te chu a mak zo vek.....
'Tho vat.....' ti in a kal sawn a,Tommy chu a han harh chiang a,a hmel awm dan zawng" chu a in thlak leh nghal vek.
Khum aṭang chuan a tho a a mit chu nuai nak" in Obeda chhuahna lam ah chuan a chhuak ve a...In chu a lian vak em" lo mahse a pangai tawk a,an in ai chuan a changkangin a chhung a awm reng" te chu a changkang vel vek hi a ni ber.
A hmai pawh phih hman lo khawpin a chhuak ve chu a nia.
'Lut rawh' Obeda'n a tih chuan thu awi zet hian a lut ve a...An tlan chhuak zui nghal.
Sana chu a en deuh chhen a,mahse an tlai ta tho ... Obeda chuan Tommy chu en vang" in motor chu a ti ding a...'Chhuk rawh ' a ti deuh hluk leh nghal...Tommy chuan Obeda a hriat chian em vangin ngawi reng hian a chhuak a,a tlan san ta daih...a en zui vung" a..'Ka van hnek chak tak che' a ti sap a...A hawi kual a,Two Wheeler chu phar in an in lam ah a haw a...A mah avangin Class tlai ah a puh ve tho bawk....
In a thlen chuan ṭhut khawmna ah an lo awm deuh ṭhap a...Nu Sangtei chu rawn tlan phei nghal in Tommy chu a en dik nghal zung" mai.
'Ti nge eng mah sawi lo a i riah chhuah a,i bo a maw kan tia Ricky kan call a i kal loh thu a sawi bawk si' Dinsanga chuan in sum tak hian a rawn ti chhuak a.
A pu chuan a lo khap vat.
'Aw tlangval lam an an ni ve tawh a,kha ti vak" a hauh a ngai a maw ni chu i mak em mai Dinsang' Tommy pi chuan a lo ti ve hlak" a...A tu pa duat hi a hrisel lo tih a hria a,a hau phal meuh lo chu a nih hi maw.
// Nia ih englo a nia ka tum loh deuhin ka awm a.... ka ti dek" a....'I hrisel loh zia i hre reng a,i phone i switch off bawk si thil ṭha lo thleng ta se engtin nge kan awm a nga?' Ka û chuan a rawn ti a..ka chhang tawh lo a bul ṭan na ber chu Obeda vang a ni.
Mahse ka ngam bawk silo ka kawh ve hle a maw ka lo in tia mahse an ṭhian ho ah hi chuan ka dang vek....
Ngawi reng chuan ṭhu thleng ah chuan ka ṭhu a..ka nu lah hi chi ai hma chi a lo ni bawk nen a men pur reng mai..Ka û chu a thin a rim nang a niang a chhuak daih.
Ka pi chuan min hnem mawlh" ka bialnu bul a riak ah min ngai leh ta nghal a buaithlak a nia....
In hnuai a,ka chhuk chuan rei vak lo hnu ah ka phone chu ka on a..Ricky call chu a lo awm nual chhungte pawh..Ka call a,rei a ring lo a lo Pick up vat 'Nuzan ah khaw nge i riah a tu ber nge Henry-a nge Zorema bul ah?' a rawn ti a...He mi te pahnih bak" a..a thik hi ka la hrelo..
Min fawh khan a ti mai" ni in ka ngai a ,a tir kha chuan a uang a nih ka ring bawk.
Mahse,ka ngaihtuah a min lo be tu te a block dan te..Ṭhian dang ka kawm a phal loh dan zawng" te hi a mak alawm....Chuan Mipa a thik bawk he tiang em" hi chuan an chet ka ring lo midang hi...a ni pawh midang bul ah a l chet ka hrelo.
Gay ka ni tih hi a chiang viau a nih dawn hi//