Ka duh

411 48 4
                                    

Ka ziak thui vak tawh dawnlo nia aw.....Ka kut na thei em mai naaaa...tukkkkkkk🤧

















Gaby





Chapter - 6







______________________________________________











In a ka haw hnu ah ka in ngaihtuah rauh" a...Bully ka ni mai chu hahthlak ka ti a hrehawm lutuk ringawt a bik takin gay ka nia...He tiang zawng hian Obeda hian min bully bawk in hriat kha.
Khum a ka ṭhut ngawih reng lai chuan ka û in min rawn be thut a..Ka lo phu zawk nghe" nia...Ka chhawih hmel viau ang min hmubtu tan chuan.
Ti hian ngawi chawi si in a tak ah erawh ka ṭawng mawh hle.




'Ti em" a phut hi in en tir leh ila a ṭha ang nang mah hi i dik lo' a ti leh tawh a mak he tiang em" a û fel leh ṭha mahse min ngaihtuah over mah" lutuk ṭhin hi chu min naupang chhe en tlat hi ka duh bik tawh lo.
Ka ngawi reng.....A duh" a sawi a..A tawp ah 'Û In sual dan min lo zirtir teh' ka ti deuh tawp....Tih duh dah reng hi ka ning ve tawh alawm....




Dinsanga - Ti maw!


Tommy - Ti mah.

Dinsanga - Class ah an ti buai ṭhin che a mi?

Tommy - aih mah ni in ven nan ka duh hrim"


Dinsanga - Min hrilh mai rawh in sual dan thiam" a ngailo....Thiam lo la i kawlh lo zawk ang.

Tommy - Na....

Dinsanga - in tih duh dah hi a ṭha lo a..Chu vangin ngawi reng suh a chhan chu an zuam ang che.


Tommy - chu lam a nilo.....Star deuh ka nei a..Chu vang a nia.


Dinsanga - Maw! Star i nei a...In sual zir i duh daih maw? A va mak ṭhin.


Tommy - Enge a danglam alawm.


Dinsanga - aw nakin ah kan zir dawn nia engtik laiin nge maw i lo puitlin ve ni.


Tommy : Naupang ka ni tawh bik hleinem.....



Dinsanga : Chaw kan ei ṭep in bual la nang pawh lo chho vat rawh.


Tommy - Immmm....









Ka in bual zawh chuan chaw ei turin ka chho a,chaw kan ei zawh hnu ah Ricky kan turin kal ka tum a....Ka chhuah dawn chuan ka û in enge maw a hriat ni min va thlah deuh thlap a...Dawr a thil ka lei hnu ah an in lam ka pan a..Dawr leh an in hi pen 60 vel a in hlat a ni ang.
Ka message tone chu a rawn ri a..Ka phu deuh zawk ka silent loh avang chuan ka thinrim hman lutuk message ka en chuan 'Lo kal rawh tun ah' tih hi a ni...Obed aṭangin....
Ka pum a hnek na chu ka dawm vung" a.....
'Ricky lo hruai rawh' tih a rawn thawn leh a...Mahse a ni chu a ke a na bawk si..hruai ka tumlo keipawh kal dawn lo ila naktuk ah ka ko a chhah dawn lutuk tih hi ka hria...Eng pawh tawk ila ka tar mai ang ti in ka in fuih a...Ricky te in hnung chhawng zawngin ka kal ta daih...A hmun sawi chu ka zawng kual nasa thleng tura min tih hun ah pawh ka thleng lo.
Hall ah chuan an lo awm a...Rinawma Robert leh a mah an lo awm...An bul ah chuan an hmeichia te ṭheuh nge pawh ka hre lo pathum an awm ve bawk...
Ka va luh chuan ka hah em vang in ka thaw deuh hlawp"





Gaby Where stories live. Discover now