"Ne içimdeki sokaklata sığabildim.
Ne dışarıdaki dünyaya.."***
Herkese yeniden merhabaa!
5.bölümümüz ile sizlerleyim.
Yorum ve vote atmayı unutmayın!
Medya;Gece aşkom***
Kulağıma fısıldadı..
5.bölüm-"Gece'm"
***
Demir kulağıma eğildi ve söyledi..
"Tanışalım mı?"Sanırım kalbim atmayı unutmuştu..
Bir domates gibi kızardığıma o kadar eminim ki..Demir ben cevap vermeyince elime bir kağıt tutuşturdu ve benden uzaklaşıp önceden olduğu yere geri döndü..
Konuşmaya başladı.
"Evet arkadaşlar muhtemelen bir çoğunuzun benim bu üniversitenin yeni sahibi olduğumu biliyorsunuzdur..Ama bilmeyenlere de söyleyeyim ki ben Demir Karahan artık bu üniversitenin yeni sahibiyim."Kendinden emin konuşmasıyla kendini daha da çekici yaptığını biliyor muydu acaba?
Sen baya tutulmuşsun buna zilli!
Sus amk bir anımın da içine etme!
Evet bu benim iç sesim..Başımın belasıı.Demir konuşmasıyla insanlara kendini hayran ettikten sonra ana binaya doğru yürüdü ve içeri girdi..
Ama arkasında ordu gibi bir koruma yığını vardı..
Neden bu kadar vadı ki?Umursamadım ve ben de dersim olduğu sınıfa doğru ireliledim ki.. Derya beni durdurdu..ve söyledi
"Gece hoca söyledi ki her kes konferans salonuna toplamacakmış..Bu üniversitenin yeni sahibi var ya o konuşma yapacakmış.."Deryayı kafamla tamam dercesine onayladım ve onunla konferans salonuna gitmeye başladık..
Ha evet size Derya'nın kim olduğunu söylemememiştim değil mi?
Derya üniversite de tek konuştuğum insan çok ta yakın değiliz, ne yaparsam yapayım ona güvenemiyorum..Konferans salonuna girdik ve çok göz önünde olmamak için Deryayla en arka sıralardan birinde oturduk..
Tahminimce bir 10 dakika sonra sahneye müdürümüz geldi ve okulun yeni sahibinin konuşma yapacağını açıkladı.
Sonra ise Demir tüm asaletli ile sahneye çıktı ve akıcı bir şekilde konuşmayan başladı.
Konuşmasında iki sözünden bir bana bakıyordu..Bu beni çok utandırmıştı..
Yanımda bunu fark edip at gibi anıran Deryayı zor susturuyordum.Konuşması bittikten sonra sahneden ayrıldı..
Ama o bilmiyordu ki onun 15 dakikalık konuşmasına ona nasıl hayran kaldığımı, bilmiyordu..***
Derslerim bitmişti ve eve doğru gidiyordum..
Eve gelince her kesi öptüm..Moralim çok iyiydi.
Sanırım Demiri görmek beni rahatlatıyordu..Güzel geçen akşam yemeğinden sonra babam bize 1 hafta sonra ailelerle birlikte düzenlenen bir iş yemeğine gidecekmişiz..
Şimdi ne mi yapıyordum tabaklara sırıta sırıta bulaşık makinesine diziyordum..
Annem bu halimi fark etmiş olacak ki bana sordu;
"Kızım birinden mi hoşlanıyorsun??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın şansı
ChickLit*** 24.08.2010 -Anne!Beni bırakıp gidecek misiniz? Gitmeyin anne söz veriyorum bir daha yaramazlık yapmayacağım! Küçük kız ailesini onu bırakıp gitmemeleri için ikna etmeye çalışıyor ailesi ise onu duymamış gibi yapıp yürümeye devam ediyorlardı. Küç...