Daha 1 hafta oldu nasıl yeni birisini buluyor ya! İnsan biraz acı çekiyormuş gibi görünür. Hayır anlamıyorum Ece de 'Kerem'in 1 hafta önce sevgilisi vardı şimdi beni nasıl seviyor' demiyor da.
Hani seni Ece'yle aldattı ya biraz normal değil mi!?!?!
İç ses sus zaten sinirim bozuk bir de sen başlama ya.
Şimdi diceksiniz ki bu kız ne boş yapıyor. E tabi normal o zaman ben anlatayım da siz de biraz Kerem'e sövün.
Ben 12/B de okuyan ve yks sınavına hazırlanan Beste. Bundan 1-1,5 ay önce Keremle sevgili olmuştuk. Aslında ilişkimiz güzel gidiyordu ama Kerem ayrılmadan bir kaç gün önce benimle fazla zaman geçirmemeye, mesajlarıma ve aramalarıma bakmamaya başladı. Ben de bir işkillendim dedim 'noluyor ' falan.
Neyse bir gün ben Kerem'e dışarı çıkalım dedim o da işim var deyip kestirip attı. Ben de artık yeter dedim ve bunun evine gittim aslında amacım onunla yüz yüze konuşmaktı ama ben yolda giderken Keremin evinin önünde Eceyi gördüm.
Keremle sarılıyorlardı.
İlk başta arkadaşlardır dedim ama sarıldıktan sonra öpüşmelerini beklemediğim için donup kalmıştım. Onlar ayrıldıktan sonra Kerem Eceyi içeri alıp kapıyı kapatacakken beni gördü. Sonra zaten ben oradan gitmiştim falan işte. Sonrada ayrılmıştık.
Bugün de sanki beni aldatmamış gibi önümden el ele ve gülücükler saçarak geçmişlerdi. Aslında kafama takmazdım ama insan 1,5 ayını geçirdiği kişinin onu başkasıyla aldatması da üzüyordu.
Şuan ise yatağımda oturmuş Instagramdan hem Keremle Ecenin fotoğraflarına bakıp hem de sövüyordum. Çünkü neden olmasın.
Aklıma gelen şeyle Instagram dan çıkıp WhatsApp a girdim. Aslında amacım Kereme yazıp sövmekti ama numarasını sildiğimi gördüm. Aklımda olan numarayı kaydedip tekrar WhatsApp a girdim ve içimden geldiği gibi Kerem'e yazdım.
Siz: Ya sen nasıl bir insansın ya!
Siz: Bir de utanmadan sırıtıyorsun.
Siz: Gerçekten sana üzülüyorum.
Siz: O kadar iğrenç bir insansın ki!
Siz: Yanında ki kıza da üzülüyorum.
Siz: Ona da yazık.
Siz: Ayrılalı daha 1 hafta oldumuştu gittin başka kızların koynuna girdin.
Siz: Senden nefret ediyorum.
Siz: Keşke hiç tanışmasaydık.
054* çevrimiçi
Yazıyor...054*: Pardon?
054*: Kimsin?
°♧◇♡♤°
Yayınlanlanma tarihi: 12 Mart 2023
Başlangıç tarihinizi buraya girebilirsiniz :)
ÇOK HEYECANLIYIM AĞAĞAĞAĞA. BAAYYS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahperi - Texting -
ChickLitSiz: Ya sen nasıl bir insansın ya! Siz: Bir de utanmadan sırıtıyorsun. Siz: Gerçekten sana üzülüyorum. Siz: O kadar iğrenç bir insansın ki! Siz: Yanında ki kıza da üzülüyorum. Siz: Ona da yazık. Siz: Ayrılalı daha 1 hafta oldumuştu gittin başk...