***Şuan bildiğin karşımda kuru kafa maskesiyle durmuş, bana bakıyordu.
Hayır, şaka değil.
Ciddi ciddi ben onu göreceğimi sanırken beyefendi kuru kafa maskesiyle karşımda duruyor.
Ah, çıldırıcam. Ya neden ben bu çocuğu göremiyor ve kim olduğunu bilemiyordum.
Hala çocuğun yüzüne bakıyordum şaşırmış bir halde.
"Noldu? Niye öyle bakıyorsun?" Dedi yerinde kıpırdanarak.
Sesi.
Sesini de değiştirerek konuşuyordu.
Sesini duyduktan sonra kendime geldim ve boğazımı temizledim.
"Ne bileyim ben senin yüzünü görmeyi bekliyordum. Biran da maske takmış halini görünce şey oldum. Aman neyse. Ya ben seni ne zaman kim olduğunu öğreneceğim acaba?"
Dediklerime güldü. "Beni ne zaman görürsün bilmiyorum. Ama yakın bir zamanda kim olduğumu bileceksin onu biliyorum. Kendimi hazır hissetmiyorum diyebilir miyim?" Dedi kafasını biraz sağa doğru eğerek.
Bana şuan yavru köpek bakışları atıyordu. Ama ben yer miyim?
Yerim. Gerçekten de yerim çünkü gözleri çok güzel.
Tamam normal bir kahverengi olabilir ama nedense bilgisayardan yansıyan ışık gözlerine vurduğu için daha bir hoş gözüküyordu gözleri.
Gülerek "Diyebilirsin." Dedim.
"Tamam o zaman başlatıyorum filmi?"
Rahat bir pozisyon aldım ve "Başlat." dedim.
Filmi başlatıp arkasına yaslandı ve izlemeye başladık.
Film ilerledikçe arada atıştırıyor ve gerilim olan yerlerde, korktuğumda sıkmam için dizlerime koyduğum, yastığı sıkıyordum.
"Ay kız demirlere düşecek." Dedim yastığı yüzüme doğru yakınlaştırarak.
(Filmi izlemeyenler için uyarı koyuyorum. Eğer spoi yemek istemiyorsanız diğer yazdığım italik yere kadar gidin. İzleyenler de okuyabilir.)
Şuan da oyunculardan biri çatının üzerine çıkmış hem içiyor hem de çatının kenarından ağrı yürüyordu. Kız cesareti seçmişti ve görevi de elinde ki şişeyi çatının kenarlarından yürüyerek bitirmekti. Ama kızın şişeyi bitirmesiyle demir kapıya düşecek olması bir olacak şekilde ayarlanmıştı. Yani kız son yudumu aldığında düşecek ve demirlerin sivri uçlarına girip ölecekti.
Ama bizim başrol kızımız hemen olaya müdahale edip arabayla demirleri yıkmış ve kızın arabanın üstüne düşmesini sağlamıştı.
(Okuyabilirsinizz.)
"Ay oh be ölmedi." Yastığı tekrar dizlerime koydum ve X ne yaptığını merak ederek bilgisayara baktım.
Gülüyordu. Tamam bunu nerden anladın diye merak ediyorsunuz. Gözleri kısılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahperi - Texting -
Chick-LitSiz: Ya sen nasıl bir insansın ya! Siz: Bir de utanmadan sırıtıyorsun. Siz: Gerçekten sana üzülüyorum. Siz: O kadar iğrenç bir insansın ki! Siz: Yanında ki kıza da üzülüyorum. Siz: Ona da yazık. Siz: Ayrılalı daha 1 hafta oldumuştu gittin başk...