***
Boğazımı temizledim. Bunu ona anlatamazdım. Yoksa benden tiksinirdi.
"Pas."dedim konu değişsin diye.
"İyi misin? Yüzün bir düştü gibide."
"İyiyim iyi. Öyle. Şimdi ben soruyorum." Cevaplamak istemediğimi anlamış olacak ki birkaç saniye baktıktan sonra "Sor." Dedi.
"Doğruluk mu Cesaret mi?" Gülümsemeye çalışarak. Aklım hala az önce sorduğu sorudaydı.
Benim travmam olan cevap. Hatırlamak bile istemiyorum.
"Cesaret." Dedi yürek yemiş gibi.
"Senden maskeni çıkarmak istesem... Olmaz dimi?"gözlerimi kısarak.
"Olmaz. Hem öyle yaparsam sana kim olduğumu söylememle aynı olmaz mı?" Diyerek reddetti sorumu.
"Doğru. Tamam o zaman sesini bari değiştirme. Ben sesinden kim olduğunu nereden anlayacağım hem. Olur mu?" Şirinlik yapayım ki dediğimi yapsın dimi ayol. Jekkfjspelr.
Komik mi?
Komik.
Tamam.
"Yani anlar mısın bilmiyorum ama.." kısa bir es verdi. "Tamam kendi sesimle konuşacağım." Dedi en sonda kabullenerek.
Heyecanla oturuşumu dikleştirdim ve ellerimi hafifçe çırptım.
Bu yaptığıma gülerek kafasını eğdi ve boğazını temizledi. Kafasını kaldırdı ve beklenti dolu gözlerime baktı.
"Beste." Dedi.
Allah'm bana bir şeyler oluyor.
SESİ AŞIRI İYİ. ŞAKA MI??
Bir de o sesle benim ismimi seslenmesi...
Tekrar seslenmesiyle yüzümde ki şok ve hayran ifadesini kaldırarak gülümsedim.
"Sağol. Yani sorumu reddetmediğin için sağol. Yani şey. Sende sıra sor." Saçmala Beste. Saçmala anca sen.
Güldü."Tamam ben sorayım. Doğruluk mu Cesaret mi?"
Çok güzel gülüyor.
Nereden biliyorsun diye sorup duruyorsunuz. SESİ ÇOK GÜZEL GELİYOR ÇÜNKÜ.
"Sen cesaret dedin ben de cesaret diyeyim o zaman. Cesaret."
Telefonuma gelen bildirim sesiyle elime aldım ve gelen mesaja baktım. Bu sırada X sorusunu soruyordu.
"Telefonuna gelen son mesajı oku. Heh bak bir bildirim geldi. Onu oku bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahperi - Texting -
Chick-LitSiz: Ya sen nasıl bir insansın ya! Siz: Bir de utanmadan sırıtıyorsun. Siz: Gerçekten sana üzülüyorum. Siz: O kadar iğrenç bir insansın ki! Siz: Yanında ki kıza da üzülüyorum. Siz: Ona da yazık. Siz: Ayrılalı daha 1 hafta oldumuştu gittin başk...