BAŞLADIĞINIZ TARİHİ BURAYA BIRAKABİLİRSİNİZ BALLI TURTALARIM 🫶🤍
⚠️ Bu kurguda bahsedilen karakterler, yerler ve kurumlar en ufak ayrıntısıyla kurgudan ibarettir. Kan, cinayet, işkence ve benzeri ögelere yer verilmektedir.
🐦⬛
♪ Skillet - Falling Inside the Black ♪
•
13 Aralık 2009
Çürük mor lekeler.
Kabuk tutmayan insanlığını bir kez daha lanetledi.
Karanlıktı, oldukça karanlıktı.
Ay ışığı bile yoluna taş koyuyordu.
Esintinin sürüklediği yaprak hışırtıları onu üşütürken açık gözleri keskin soğuğun etkisiyle yanıyordu. Tir tir titrerken kemikleri birbirine sürtüyordu. Koca orman bile hüküm giymiş mahkum hissinden uzaklaştıramıyordu onu.
Gelmemeliydi.
İki adam daha dövmeliydi fakat buraya gelmemeliydi.
Susamıştı, acıkmıştı.
Açlık onu daha da üşütüyordu.
Sahi, en son ne zaman yemek yiyebilmişti?
Kursağına bir damla suyu çok mu görmüşlerdi?
Dizlerinin üzerinde birleştirdiği kollarını ayırarak kalktı ve ayakta dikilen adamın karşısına geçti. Elinde emanet duran silah tüm parçalarıyla birlikte titriyordu. Yüreği boğazına düşmüş damarlarını toplamıştı. Mide öz suyu ağzına ulaşırken soluk borusu düğüm düğümdü.
O, masumdu.
Karşısında ilk defa masum bir insan vardı.
Siyah silüetinde seçebildiği yalnız ışıltılı bakışlarıydı.
O birçoğundan farklıydı, umutluydu bir kere.
İnsanoğlu umudunu yitirdiğinde, insanlığını da yitirirdi.
Bağlı ağzı, bileklerine rağmen merhametle bakıyor; sessizce ecelini bekliyordu. Elinde gevşekçe duran aleti ona doğrultmak için kaldırmaya çalıştığı anda ağır geldi. Rüzgârın da etkisiyle kaçırmamaya çalıştığı tuzlu su yanaklarından süzülürken sıcak damlalar buz kesilen cildini çözdü. Alelacele toparlanarak silahı bu sefer iki eliyle kavradı ve adamın kafasına beceriksizce tuttu. Kafasını sağına çevirerek tetikteki parmağını indirmeye hazırlandı.
Silah patladı.
Ok gibi süzüldü kurşun, bütün yeşillikleri sarstı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RA'C
AcciónYaşamıyorsun, süründürüyorsun. Nefes değil, can alıyorsun. Kulak değil, bıçak kesiliyorsun. Tökezleyeni kurtlara yem ediyorsun. Gözlerindeki güneş, cehennemin sillesi Uzuvlarındaki elektrik, cesete aç canavarın dışa vurumu. Kürek kemiklerindeki kavr...