Je kan dit hoofdstuk overslaan en doorgaan met het volgende hoofdstuk, als je geen zin hebt of te jong bent om smut te lezen
Ik lig alvast op Matthy's bed. Het enige wat ik aan heb is een string en een bh. Matthy staat in zijn badkamer zijn tanden te poetsen , dus ik dacht dat ik me alvast even kon uitkleden. Ik lig op mijn buik, met mijn hoofd op zijn kussen. Zijn bed ligt echt heerlijk, een stuk lekkerder dan die van mij in ieder geval.
Ik hoor dat Matthy het licht van de badkamer uit doet, en zijn kamer in loopt. Ik heb mijn ogen gesloten. Ik wil afwachten wat er gebeurd. Ik voel Matthy's lichaam boven me hangen en hij zet zijn lippen in mijn nek. "Wat heb ik een geluk. Zo'n mooie meid in mijn bed, helemaal voor mij alleen." zegt hij. Ik hoor Matthy grijnzen. Ik draai me om, zodat ik op mijn rug lig en ik kijk hem in zijn ogen. Zijn pupillen zijn groot en donker. Hij wilt het, hij wilt mij.
Ik leg mijn hand in zijn nek, ik duw hem naar mij toe en ik pak hem vol op zijn lippen. Ik voel aan zijn spanning dat hij het heerlijk vindt. Uiteindelijk laat Matthy zich rustig op me vallen. Het enige wat hij draagt is zijn onderbroek. Ik voel zijn stijve tegen mijn heup aan drukken. "Rechter kastje, bovenste laatje." fluistert Matthy in mn oor. Ik grijns en ik open Matthy's nachtkastje. Een pakje condooms, Matthy toch. Ik pak er een uit het doosje en ik geef hem aan Matthy, maar eerst gebeurd er nog wat mond en vingerwerk.
Matthy doet er alles aan om me geil te maken, en het lukt hem nog goed ook. Zijn aanrakingen zijn zo verslavend. Hij weet gewoon precies wat hij moet doen en hoe hij het moet doen. Uiteindelijk als hij aanvoelt dat ik zo ver ben, trekt hij zijn onderbroek uit en scheurt hij de verpakking van het condoom open. Ik kijk naar Matthy en ik zie dat hij het condoom om zijn geslachtsdeel heen schuift. Hij doet mijn string uit en ik zorg dat ik goed lig. Matthy gaat boven me hangen. Het uiteinde van zijn geslachtsdeel raakt mijn opening.
"Luna?" zegt Matthy. "Ja?" zeg ik. "Weet je het zeker?" vraagt Matthy. Ik sta versteld bij de vraag. Vraagt hij nou of ik het zeker weet? Hij vraagt of ik dit ook wil. Hij geeft om me. Ik moet lachen. "100 procent zeker." zeg ik. "Als ik te snel of te hard ga, moet je het zeggen. Als ik moet stoppen stop ik." zegt Matthy. Ik moet alweer glimlachen. Matthy is zo'n schatje. Hij wilt gewoon zeker weten of het goed met me gaat. Hij pakt mijn hand. "Eerste keer?" vraagt hij. Ik knik. "Ik doe voorzichtig. Als je pijn hebt, knijp je in mijn hand. Het kan in het begin gevoelig zijn." Ik knik. "Kan ik?" zegt Matthy. Ik knik alweer. Daar ga ik dan.
Ik voel dat zijn geslachtsdeel rustig in me gaat. Matthy heeft niet gelogen, het doet in het begin inderdaad pijn. Ik knijp direct in zijn hand en mijn ogen beginnen te tranen. "Het is oké, ik doe rustig aan." fluistert Matthy. Ik knik, terwijl ik hem verder in mij voel gaan. Matthy gaat rustig op en neer, om het pijnlijke gevoel een beetje kwijt te laten raken. Na een paar keer op en neer gaan, begint het steeds beter te voelen. Het voelt zo nieuw, maar ook zo goed. "Je mag harder." fluister ik in zijn oor. "Weet je het zeker?" vraagt Matthy. Ik knik. "Ga maar los, ik ben van jou." zeg ik. Dat laat Matthy zich zeker geen twee keer zeggen.
Matthy's point of view
"Ik ben van jou." zegt Luna. Haar woorden klinken echt als muziek in mijn oren. Ik begin langzaam steeds harder te gaan. Ik zie dat Luna er ook van geniet, en daar ben ik blij mee. Luna drukt haar lippen in mijn nek, terwijl ik begin te heigen. Uiteindelijk hoor ik Luna zachtjes kreunen. "Laat het eruit." zeg ik heigend. "Ik wil horen dat je van mij bent." zeg ik. Luna luistert direct naar wat ik zeg en ik hoor haar stemgeluid in mijn oren. Dat maakt me alleen nog maar geiler. Luna's hand leunt in mijn nek en uiteindelijk begint Luna me te zoenen. Alle prikkels bij elkaar voelen echt zo goed, en ik voel dat mijn hoogtepunt er bijna aankomt."Luna." zeg ik half kreunend. "Ja Matthy." zegt Luna heigend. "M-mag ik, in je komen? Of is dat te snel. Anders moeten we nu stoppen." zeg ik kreunend. Luna geeft een kus op mijn bezweette voorhoofd. "Ga je gang." zegt Luna kreunend. Ik probeer hetzelfde tempo aan te houden, dat is prettig voor zowel Luna als voor mij. Ik voel dat ik echt dichtbij ben. Ik had gelijk. Drie stoten is genoeg. Ik laat mijn geluiden los in Luna's oor als voel dat ik ben klaar gekomen. Ik kan mezelf door alle inspanning niet meer omhoog houden en ik laat mezelf vallen op Luna's lichaam. "Sorry." zeg ik vermoeid. "Nee nee nee, is niet erg Mat. Echt niet. Blijf maar liggen." zegt Luna heigend, die met haar hand door mijn haren strijkt. Mijn armen doen helemaal pijn van het boven Luna hangen. Jezus christus, ik ben nog nooit zo goed gekomen.
Ik moet er nog even van bijkomen, maar uiteindelijk trek ik mijn geslachtsdeel rustig uit Luna. Ik doe het condoom af en ik gooi hem in de prullenbak. Ik pak mijn onderbroek en ik doe hem aan. Ik wil namelijk niet dat ik Luna per ongeluk zwanger maak. Ik ga naast Luna liggen. "Mag ik mijn string, of niet?" zegt Luna. "Dacht je dat je al klaar was? Zeker niet. Jij bent nu aan de beurt." zeg ik en ik ga met mijn hand naar beneden, langs haar buik richting haar geslachtsdeel.
Luna gaat dicht tegen me aan liggen en ik probeer haar clitoris te zoeken. Ik merk al direct dat ik hem heb gevonden, als er een kreun Luna's mond verlaat. Ik begin rustig heen en weer te bewegen met mijn vingers, en Luna vindt het heerlijk. Dat is aan haar hele houding te merken. Tegelijkertijd geef ik een paar kusjes verspreidt over haar lichaam. Haar nek, haar lippen en haar schaamstreek zijn het meeste de klos. Ik geef zelfs een kus op haar clitoris, maar verder dan dat wil ik niet gaan. Ik weet niet of Luna dat wilt, en ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik dat wil, nu nog niet tenminste. Uiteindelijk begin ik sneller te bewegen en probeer ik ook op andere manieren met mijn vingers te bewegen, zodat ik kan uitvinden wat ze het fijnste vindt. "M-mat?" zegt Luna op een begeven moment. "Ja?"zeg ik. "Ik denk dat ik-" zegt Luna heigend. Ik weet precies wat Luna bedoeld en ik versnel mijn tempo. "M-Matthy, ik-" kreunt Luna in mijn oor. Daarna grijpt Luna direct mijn pols vast, als teken dat ik moet stoppen. "Ben je gekomen?" vraag ik. Luna knikt. Ze moet nog even rustig bijkomen van net, en daar geef ik haar ook de tijd voor.
Ik geef haar meerdere kusjes op haar lippen. Je hebt het goed gedaan schat." zeg ik om haar gerust te stellen. Luna moet glimlachen en ik geef haar haar string terug, maar eerst maak ik haar geslachtsdeel schoon met een zakdoekje. Anders is het niet heel hygiënisch. Daarna trekt Luna haar string aan. "Ga je nog wel even naar het toilet?" zeg ik. "Hoezo?" zegt Luna en ze kijkt me vragend aan. "Als je niet plast na de seks heb je kans op blaasontsteking. Ik denk niet dat je daar op zit te wachten." zeg "Oh, dat wist ik niet. Sorry." zegt ze. "Nee joh, is niet erg. Dan weet je dat nu!" zeg ik terwijl Luna mijn bed uitstapt. Uiteindelijk als Luna terug is, besluiten we om maar te gaan slapen. We zijn allebei behoorlijk moe. We kruipen dicht tegen elkaar aan en we geven elkaar nog een zoen. "Slaaplekker Luun." zeg ik en ik doe mijn ogen dicht.
JE LEEST
Hopeloos Verloren
FanfictionDe 19 jarige Luna is weggelopen van huis. Ze woont met haar moeder en stiefvader, maar ze heeft een enorme hekel aan haar stiefvader. Ze loopt het huis uit om even een wandeling te maken door het bos, maar Luna komt niet meer thuis die avond. Waar z...