35. Rész

96 8 2
                                    

-Hallottatok olyasmiről, hogy két Na'vi itt kódorog az utcákon? Lefoglalták a helikoptert és a vezetőjét is, akit gyanúsítanak ezzel. Holnap lesz a tárgyalás.

-Mi?-ijedtem meg a nőre nézve-És mi lesz belőle?

-Ha tagadja, elengedik. De ha kiderül, hogy igaz volt, akkor megölhetik.

-Egy ilyenért?

-Igen.

-És ha igazat mond?

-Akkor addig kínozzák, míg ki nem nyögi és megölik.

-És ebben mi lesz neki jó?

-Nagyon semmi. Ha nem jöttek át, akkor nincsen baj.

-Apa tenned kell valamit, ez nem lehet így. A barátodról van szó!

-Nem tehetek semmit ellene.

-Mi az, hogy nem? Mond meg nekik, hogy ez nem így működik!

-Megmondanám, de én egy senki vagyok ott, hiába akarnék közbeszólni.

-Akkor megyek én is!-pattantam fel

-Lizett, ne kezd el kérlek. Nem akarom ezt hallani, ülj le és egyél.

-Én nem fogom nézni, ahogyan egy ártatlan ember meghal!

-Lizett...

-Anyámat te is végignézted, ezt nem hagyhatod!

-Lizett, menj el! Nem bírsz viselkedni! Anyád miattad halt meg!-förmedt rám. Egy másodpercre megfagyott bennem minden. A kaját megfogva, bevittem a szobámba, majd becsaptam az ajtót és az ágyra ültem, majd könnyezni kezdtem. Egy kis idő után a két fiú óvatosan kibújt az ágy alól. Lo'ak letérdelt elém és törölgetni kezdte a könnyeimet, míg Neteyam, mellettem simogatta a kezemet.

-Nincs semmi baj.

-Én öltem meg...?-fakadtam ki, mire Lo'ak vállára hajtottam a fejemet és sírtam.

-Nem te vagy. Arról nem tehetsz, hogy anyukád szülésnél gyenge volt. Idegességében mondta.-nyugtatott Neteyam.

-Jason meg fog halni, ha titeket megtalálnak.

-Ennyire súlyos...?-harapott a szájába, majd biccentettem-Nem fog kiderülni, igérem.

-Nem csak ő fog meghalni, de mi is. Duplán-puszilt meg.

-Miért?

-Senki nem tudott erről otthon...

-Mi? Ti eljöttetek egy szó nélkül? Lo'ak... ebből nagy baj lesz...

-Szerintem már van...

-Haza kell mennetek.

-De hogyan? Nincs semmink. Azt a helikoptert is lefoglalták.

-Más útat kell keresni.

-Jason tudja csak, hogy merre kell menni, nem?

-Van még egy pilóta.

-Ő hol van?

-Nem tudom...-suttogtam, majd meghallottam, hogy korgott a hasuk-Bocsánat...-adtam oda nekik az ételt.

-Te ettél?

-Nem...

-Akkor itt az ideje-adta a számba az egyiket, mire elmosolyodtam.

-Ezt te hoztad, vagy alapból így adta a hölgy?-furcsálta Neteyam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ezt te hoztad, vagy alapból így adta a hölgy?-furcsálta Neteyam

-Mindig ennyit ad. Meg sem tudom enni.

-És ez mi?-nézegette Lo'ak

-Kifliben húsgombóc.

-Ti esztek húst?-nézett rám fintorogva.

-Lo'ak én is olyan undi dolgokat ettem nálatok. Ne fintorogj-pillantottam rá durcásan. Neteyam egy mély levegőt véve beleharapott, majd ízlelte.

-Érdekes, de nem rossz.-mosolyodott el, mire felnevettem-Most mi az?

-Maszatos vagy-hoztam egy zsebkendőt és előtte letérdeltem, majd letöröltem a száját. Ő csak szemeivel bámúlt engem, mire szemeibe tekintettem. Még mindig olyan szépek...

-Köszi-suttogta. Felállva ott hagytam egy zsepit, majd Lo'aknak és magamnak is vettem egyet.

-Lo'ak!-ütöttem meg finoman a karját, mikor megláttam, hogy fintorog. Ő csak felnevetett és megcsókolt.

-Tűrhető-mosolyodott el. Egy kis idő után mindenki megette, majd visszafeküdtek. A tányért kivittem, de a többiekre nen tekintettem. Vittem magammal egy nagy flakon vizet és ismét bezárkóztam. Kár, hogy nincs kulcsom... A fiúk még ittak, majd utána elaludtunk, én pedig reménykedtem, hogy éjszaka nem fog kiderülni, kik vannak az ágyam alatt.

Egy másik életWhere stories live. Discover now