16. Rész

122 6 1
                                    

Besötétedés után megvártuk, hogy mindenki elaludjon.

-Biztos nem jössz akkor?-suttogta Aonung  Kirinek, aki megrázta a fejét.

-Nem, így a legjobb, ne Tukot szidja le, ha úgy van. 

-Igaz, de nem lesz semmi.

-Remélem. Legyetek óvatosak.

-Azok leszünk, nem kell parázni-biccentett, majd elindultunk. 

Lo'ak mögé ültem, aki fél kezével a combomat fogta, hogy ne essek le. Annyira aranyos volt. A derekát átkarolva elindultunk a lénnyel együtt. Én nem igazán láttam semmit a víz alatt, míg ők kb tudták, hogy mi merre van. Mikor megérkeztünk, a sziklához mentünk és kifeküdtünk. Az eget kezdtük el bámulni, de én, mint ember, a víz után fázni kezdtem. Mikor Lo'ak ezt észrevette, szorosan magához ölelt. Nem telt el két perc, de már nem vacogtam. Mosolyogva néztem rá, majd megcsókoltuk egymást és a többiek felé pillantottunk.

-Egyből a szárazföldre mentek? Gyengék vagytok-nevetett Rotxo. Lo'ak azzal a lendülettel beugrott a vízbe.

-Lo'ak, ne csináld kérlek-guggoltam le elé-Ne legyél olyan, mint ő. Egy bolond százat csinál...

-Minek neveztél?-nézett rám, majd felugrott hozzám. 

-Jól hallottad. Kijöttünk ide, csak azért, mert ti azt mondtad hangok vagyunk. Most meg azt akarod, hogy menjünk a vízbe. Ha te meg akarsz halni, hajrá. Mehetsz-mutattam az óceánra.

-Sok mindent megengedsz magadnak, nem gondolod?-kapta el a karomat, majd közel rántott magához. Lo'ak már jött volna verekedni, de Aonung elkapta őt és a vízbe rántotta. egyből utána akrtam ugrani, de nem engedett el.

-Engedj el Rotxo! Nem hallod?-sikítottam, de nem érdekelte őt. A kőhöz nyomott és nem engedte, hogy felálljak-Rotxo! Mi ütött beléd?

-Mi az, nem ment meg a szerelmed?

-Engedj el!

-Mert mi lesz, ha nem?

-Engedd el, nem hallottad?-jött egy hang a hátunk mögül, mire elengedett egyből. Felállva a hang felé néztem és láttam, hogy Neteyam állt ott-Ha meglátom, hogy bántod, vagy csak hozzá mersz érni, meghalsz. Világos voltam?

-I..igen-nyelt egy nagyot, majd a vízbe ugrott. Neteyam közel jött hozzám, majd a karomat nézte, ahol látszódott a fogásának a nyoma.

-Minden rendben van?

-Igen, de Lo'akot elkapták... Meg kell mentenünk!

-Láttad, hogy ki volt az?

-Aonung...

-Biztos vagy benne, hogy ő volt?

-Igen!

-Maradj itt, megkeresem őt-ugrott a vízbe. Ez most komoly? Egyedül biztos nem maradok itt...

A vízbe ugorva alig láttam valamit, csak mentem egyenesen a mélybe. Hirtelen valami éreztem a lábamnál és megfordultam, alig láttam valamit, csak sejteni tudtam, hogy valamelyik Na'vi lehetett, gondoltam Lo'ak volt az. Mikor átöleltem annyit vettem észre, hogy nem felfelé visz, hanem tovább a mélybe. Hiába próbáltam ütögetni, nem reagálta, csak vitt le, már kezdtem kevesebb levegőt kapni, és minden elsötétült.

Egy másik életDonde viven las historias. Descúbrelo ahora