"دوایــــی ســـێ ساڵ"ئەمڕۆ ھانا گەڕایەوە بۆ کۆریا لەگەڵ خۆشەویستە تازەکەیی و ئی یۆناش لە فڕۆکە خانە چاوەڕێی دەکرد تاکو ھانا ھاتەوە بەڵام کاتێک ئی یۆنا ھانا و کوڕێکی ئەمریکی دی کەمێک شۆک بوو و لەو کاتەدا ھانا چاوی چووە سەر ئی یۆنا و خێرا ڕای کرد بەرەو ڕووی و باوەشی پێدا کرد....
ھانا: زۆرم بیرم کرد بووی دادە
ئی یۆنا: وەھەر وەھا منیش ئازیزم
ھانا: دادە ئەمە خۆشەویستەکەمە (ماکس)
ئی یۆنا: ئۆھ سڵاو
ھانا: ماکس ئەمە دادەمە
ماکس: سڵاو
ئی یۆنا: بەو بۆنەیەوە با بڕۆینە ماڵەوە ئێستا دایکم چاوەڕێمانەکات تێپەڕاند
ھانا و ئی یۆنا گەڕانەوە ماڵەوە و لەسەر مێزی نان خوارد بوون نانیان دەخوارد لەگەڵ دایکیان لەناکاو زەنگی مۆبایلی ئی یۆنا لێی دا......
ئی یۆنا: ئۆھ ئەوە تایە ئێستا دەگەڕێمەوە
ھانا کاتێک گوێی لە ناوی تای وو کەمێک دڵتەنگ بوو
ئی یۆنا: سڵاو تای!
تای: سڵاو ئی یۆنا حاڵت چۆنە
ئی یۆنا: باشم ئەمڕۆ لە فرۆکەخانە ھاتمەوە چوونکا ھانا گەڕاوەتەوە
تای: چ چی ؟ ھانا گەڕاوەتەوە ؟
ئی یۆنا: بەڵێ ئەو لەبەر ھاوسەرگیریەکەیی مینھوو گەڕاوەتەوە
تای: زۆر باشە..
"بە کەمێک دڵتەنگی"
ئی یۆنا: تای بۆ چی پێوەندیت کرد شتێک بووە ؟
تای: نەخێر بۆ ھیچ شتێک نەبوو تەنھا ویستم بزانم حاڵت چۆنە
ئی یۆنا: کەواتە باشە ماڵئاوا
تای: ماڵئاوا
ئی یۆنا چوو تا نانەکەیی تەواو بکات
لی: تای چی دەویست ؟
ئی یۆنا: ھیچ نەبوو ئەو تەنھا ویستی بزانێ حاڵم چۆنە
لی: ئایی لەو کوڕە چەند کەسێکی باشە
ھانا دووبارە خەمبار بوو چوونکا وای دەزانی ئی یۆنا و تای ئی یۆنا ھێشتا لە پێوەندیدان....
.................................
بەیــــانــــــی کاتی ئاھـەنــــگـەکەئی یۆنا و ھانا لە ماڵەوە خۆیان حازر کرد و بەرەو ئاھەنگەکە ڕۆشتن، کاتێک گەیشتنە ئاھەنگەکە و چوونە ژوورەوە پێکەوە تای و جۆنگکووکیان بینی کە پێکەوە وەستا بوون و لە پڕێکا تای ئاوڕی دایەوە و ھانا و ئی یۆنایی بینی جۆنگکووکیش کاتێک چاوی چووە سەر ئی یۆنا دووبارە ئاشق دەبۆوە چوونکا ئی یۆنا زۆر جوان بوو بەڵام لەگەڵم ئەم سێ ساڵە ئی یۆنا ھێشتا ھەر نە گەڕا بۆوە بۆ لای جۆنگکووک چوونکا کاتێک ھانا ڕۆشتە نیڕۆک و کێشەکان جدی بوون و زڕ باوکی جۆنگکووک پێویستی بە جۆنگکووک بوو کە لە ئەمریکا کۆمپانیاکەیی بۆ بەڕێوە بەڕێ بۆیە جۆنگکووک بۆی ڕەت نەکرایەوەو ئەنجامی دا ئێستاش سێ ساڵ تێپەڕیوە و تازە جۆنگکووک ھاتۆتەوە و دەزگیران دارە و دەستگیرانەکەیی لیسایە ئێ یۆناش دەیزانێ زۆر پێی ناخۆشە بەڵام ھیچی لە دەست نایەت.......
شێوەیی عەزیەکەیی ئی یۆنا 👇🏿
YOU ARE READING
<revenge> «تۆڵە سەندنەوە »
Romanceکچێکی ھەژار کە ھەر لەدوای کارکردنە و کوڕێکی دەوڵە مەند سەر بە خێزانێکی گەورە کە زڕ باوکەکەیی زۆر دەوڵەمەندە کچەکە دەکەوێتە خۆشەویسی کوڕەکە بەڵام بێ ئاگایە لەوەیی کوڕکە بەکاری دەھێنێ و تۆڵەیی ڕابردووی دایکی لێ دەکاتەوە بەڵام شتەکان تێک دەچن و وەک پلا...