Per. Katsuki
Patrzyłem właśnie na moim ledwo żyjącym laptopie pracę związaną z dziećmi. Wczoraj właśnie wywalono mnie z mojej, już teraz starej pracy tylko dlatego że to moja wina że dziecko dostało gorączki.
Gdzie to nie była moja wina że dziecko zachorowało, bo mnie wtedy nie było przez ruję i musiałem zostać w domu. Ale to nie, bo to moja wina że dziecku coś się stało mimo że wtedy mnie nie było.
Ale wracając, szukam pracy jako opiekunka gdyż, to jest coś co umiem najlepiej robić i do tego lubię się zajmować dziećmi, które swoimi uśmiechami poprawiają mi dzień. Muszę znaleźć nie dość że pracę to jeszcze musi, być dobrze płatna bo wczoraj był komornik oznajmiający że został mi miesiąc do spłacenia długów, bo jak nie to odbiorą mi moje mieszkanko.
Przeglądywałem prace lecz żadnej nie mogłem znaleźć, więc postanowiłem podać ogłoszenie o tym że szukam pracy jako opiekun do dzieci, a termin i godziny pracy obgadać podczas rozmowy jeżeli by można.
Dodane i teraz tylko czekać aż ktoś zgłosi że potrzebuje opiekuna to od razu się zgłoszę. Mam nadzieję że jak za jakiś czas zajrzę to będę coś miał.
Wyłączyłem laptopa i ruszyłem do kuchni zrobić sobie coś do jedzenia, gdyż zgłodniałem. Zaglądnąłem do lodówki zobaczyć co coś w niej jeszcze mam i jak się okazało nic w niej nie było oprócz końcówki mleka, trochę sałaty i sera. zaglądnąłem do szafek i miałem trochę płatków, wiec postanowiłem zrobić sobie płatki z mlekiem.
Wyciągnąłem miskę i łyżkę, do miski wsypałem końcówkę płatków i nalałem mleka. Wziąłem miskę do ręki i skierowałem się do kanapy i na niej usiadłem zajadając się moim ostatnim na dzisiaj posiłkiem, gdyż jutro z rana wyjdę i zrobię zakupy za moje ostatnie pieniądze.
Zacząłem czytać książkę, którą sobie ostatnio kupiłem i była ona o dziewczynie, która po tym jak zginęła jej mama i babcia dowiaduje się o tym że ma 5 starszych braci o których nie miała pojęcia.
Czytając spokojnie książkę usłyszałem powiadomienie na moim nowszym telefonie, który sobie jakiś czas temu kupiłem. Wziąłem go do ręki by sprawdzić co przyszło i jak się okazało ktoś napisał do mnie w sprawie pilnowania dziecka i że mam się spotkać na podanym adresie.
Ucieszyłem się bardzo bo nie lubię siedzieć i nic nie robić i do tego muszę jak najszybciej zarobić pieniądze na spłacenie długów za mieszkanie. Spojrzałem na zegarek wiszący na ścianie i okazało się że jest już 21, więc ruszyłem do łazienki się przemyć i położyć spać by jutro być wyspanym i gotowym na rozmowę.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Witajcie mam nadzieję że prolog do nowej książki wam się spodobał i o to opis Katsuki'ego :
Imię: Katsuki Bakugou
Wiek: 19
Praca: Opiekun do dzieci
Wzrost: 172 cm
Status: Omega
Zapach: Poziomka z nutką miodu
Wygląd: Średniego wzrostu, czerwone jak rubiny oczy, blond gęste włosy wystające w wszystkie strony. Najczęściej nosi sweterki i inne tego typu rzeczy ale również nosi eleganckie ubrania, ale to jak ważna okazja. Na nosie ma okrągłe okulary, nosi też różnego rodzaju naszyjniki i pierścionki oraz ma kolczyki w uszach.
W dalszych częściach będzie opis reszty postaci.
|499 słów|
CZYTASZ
┆Opiekun do dziecka ┆
RomanceBakugou 19-letnia omega szuka pracy zaraz po tym jak jego stary szef wyrzucił go z pracy. Znajduję on nową ale nie wie kim jest mężczyzna i czym się zajmuje. Jednak po jakimś czasie zaczyna to dla niego robić się podejrzane i próbuje się czegoś dowi...