"O čem to mluvíš?" Zeptal se rozespale Die.
"O tom případu přece, ale nechte mě domluvit."
Die si promnul oči.
"Pojďte prosím dovnitř ať si můžu udělat aspoň kávu."
"Tak dobře, ale musíte mě u toho poslouchat."
Oba dva vešli dovnitř a prošli kavárnou která je touto dobou již zavřená. Vyšli schody a vstoupili do bytu. Die ze sebe shodil boty a vydal se do kuchyně. Ema udělala to samé a běžela za ním.
"Takže ještě jednou od začátku. Ty plány, jak se všechno stalo, jsou strašně komplikovaný. Takže to nemohl-posloucháte mě?"
"Ano, pokračujte prosím dál." Řekl a mezitím pro ně vyndal ze skřínky dva hrnky.
"Je to strašně složitý, musela to být práce více lidí. A k tomuhle má přístup ona. Jenže nepoužila svoje vlastní lidi. Je taky možný, že nikoho nepoužila a ona se do tý skupiny jen přidala, ale nikdo z jejích lidí o tom neví. Takže ta skupina lidí zabíjí tyhle lidi, a vždycky jim odeberou mozek. Ty lidi jsem prošla, a jediný co spolu mají společnýho je, že jsou celkem dost bohatý. Pořadí, jak umírají je ale zajímavý, poslechni si jejich příjmení."
Bylo slyšet cvaknutí konvice. Die zalil kávu a odnesl ho k místu kde Ema seděla.
"Apollo, Cena, Dobrman, Efton, Gogls, Chrom, Jonan, Lopat, Nouman, Opit, Qit, Řemdi, Šopah a Ťoman. Vidíš mezi nima tu spojitost?" Zeptala se.
"Ano, ale pokud nevíme, z jakých lidí si vybírají nám to je k ničemu." Odpovědl Die.
Tak dál. Každá vražda byla nahlášená dost brzo potom co oběť umřela. Prvních pár nahlásil Irly, ale po jeho vraždě byly pořád nahlášovaný. Jen tak mimochodem Irly na každý místo dával něco, co přitáhlo pozornost policistů, co tam byli poslaný. Otázka, která mě napadla byla, proč by někdo chtěl takhle nahlásit vraždu co provedl? Určitě je lepší, aby ji našli, co nejdýl. Čím dýl ji najdou, tím menší šanci mají, přijít na to co se stalo."
Die si vzal do ruky kafe a foukl do něho.
"Nejdřív jsem si myslela, že se tím vysmívají policistům, že dělají špatnou práci."
Die si trochu cucl kávy, ale bylo vidět, že ještě moc pálí.
"Pak jsem se zamyslela, a nakonec mě ještě něco napadlo. Co si myslíte vy?"
Die položil kafe na stůl.
"Mám říct, co si myslím, že tě napadlo?"
"Ne, proč si myslíte, že ty vraždy nahlašovali?"
"Protože tím chtěli odvrátit pozornost."
"Přesně tak, to mě napadlo taky. Tak jsem se podívala, co tuhle teorii podporuje, a víte na co jsem přišla?"
"Mám tušení."
"Tak mi ho řekněte."
"Že to místo, kde se oběť našla, bylo blízko místa, kde bydlela další oběť."
Byla trochu zaskočena.
"Takže na to přišla policie?"
"Myslíte si, že na policii pracují jenom idioti?" Řekl Die a vzal si znova do ruky hrnek.
"Radši to nebudu komentovat a budu pokračovat v tom, na co jsem přišla dál. Co mě zaujalo je, že pokaždý je ta smrt taková profesionální. Nejedná se teda o normální lidi. Nikdy se taky nestalo, že by se nahlásila ztráta nějaké té osoby. Takže ji museli stihnout zabít, než byla pohřešovaná. Problém ale je, že pokud zabíjí takhle rychle tak musí zanechat nějaký stopy. Proč se teda, ale teda nic nenašlo? Pak mě ale napadla další teorie, co když se našli, ale mají svoje lidi mezi policisty. Je možný, že když se něco najde tak to prostě zametou pod koberec."
ČTEŠ
Bizarní detektivka
Mistero / ThrillerEma, Sergej a Carla. Tři osoby od sebe naprosto odlišné. Jejich osudy jsou avšak spleteny dohromady podivným případem vražd. Každý z nich má jiný důvod, proč se o něho zajímat, a každého z nich tento případ i změní. Několikrát si odpoví na otázku, j...