Nebylo tu nic podezřelého. Kdyby na toto místo narazila sama a nevěděla co se tu doopravdy stalo tak by na to nepřišla. Začala pochybovat, jestli tu vážně dokáže něco najít. Sice dostala všechny důkazy od policie, ale radši byla, když na místě činu byla jako první a mohla vše sama vidět, bez toho, aby to někdo narušil. Nejdříve sledovala Ela, jak si vede a byla jen jeho asistentkou. Postupem času se jejich role skoro prohodili.
Místo, kde bydlela byla jen jedna místnost. Bylo tam všechno potřebné na přežití, ale ne žití. Vše bylo zamčené a klíče od tohoto místa byly jenom jedny. Šance, že někdo si vytvořil kopii nebyla nepravděpodobná, ale nemožná. Klíč měla vždy u sebe. Pokud by ho někdo vytvořil po její smrti, tak by to nestihl. Její tělo na to bylo nalezeno moc brzo. Další vstupy dovnitř neexistovali.
Dále prý nebylo nic, co by nasvědčovalo, že něco zmizelo. Před její smrtí byla mučena, takže jediné, co si odnesli byly informace, co jim řekla. Na důsledky jejích zranění nakonec i zemřela. Jedna silná rána do hlavy byla vše, co stačilo.
Už po několikáté prošla celou tu jednu místnost a měla pocit, že pokud zavře oči tak jí stále uvidí. Vešla ven. Pokud tam něco bylo tak už je to nejspíš pryč. I tak ale nic nedala za to, že podívá. Strot tam stál spolu s Hidem.
"To už jsi to vyřešila?" Zeptal se a potáhl si.
"Ještě chvilku."
Tráva byla všude kolem velmi zarostlá. Spíše, než aby toto místo schovala, tak ho udělala viditelnější.
Poprosila je, aby ji vysadili na střechu. Podívala se na přírodu kolem. Tráva byla celá pošlapaná, jak si myslela, nejspíše policisty. V jisté dálce, ale přestávala být. Vrah tedy určitě nepřišel nebo odešel tou trávou. Byla to sice již doba kdy se tato vražda stala, ale stopy by tam i tak zůstali. I kdyby tam byly tak by to neznamenalo, že jsou od vraha. Slezla dolů a podívala se na další cestu kudy mohli odejít. Doleva by šli chvíli pěší cestou a dostali se k silnici. Doprava by se prošli déle a došli by k místu kde jsou právě ubytováni. Pokud by šli přímo rovně tak by šli polem, které vlastnila farma napravo. Dále za tím polem se nacházelo pro ni důležité místo. Nechtělo se ji věřit, že od něho byla tak blízko.
Jediná možnost, kudy mohli odejít byla určitě vlevo. Na té farmě by si jich museli všimnout. Možnost, že vrahem byl někdo z té farmy i hned zahodila. Všichni na tu dobu měli alibi.
Auta po této cestě nejezdila. Nebyly tu žádné stopy pneumatik. Pouze tu byly stopy podrážek, které se od sebe nedali rozeznat. Kdyby zde policie zakázala chodit tak by možná měla stopu. Takto by ale musela projít všechny policisty, lidé z farmy, kteří tudy chodili, a i tak by tu byla možnost, že se tu někdo šel prostě projít.
"Co měla u sebe, když ji našli?" Zvedla oči ze stop a zeptala se.
"Klíče a mobil."
"Takže se zrovna vrátila, když se to stalo. Proč by, si ale nevzali její mobil?"
"Nejspíš z ní dostali, co chtěli tak to ignorovali." Nabídl Strot.
"Neočekávala jsem odpověď, ale tohle zní pravděpodobně."
"Co kdybych se podíval na místo činu?"
"Až si budu jistá, že všechno jsem již našla. Potom Klidně."
Strot si povzdechl a potáhl z cigarety.
"Mohla bych znovu vidět fotky?"
"Jistě." Odpověděl jí Hid a předal je.
Jedna fotka byla jejího mobilu. Druhá byla klíčí. Na přívěšku byly celkově tři. Jedny byly očividně od auta, další byly od jejího domu. Vypadali trochu divně, ale nemohla říct přesně co se jí nelíbilo.
ČTEŠ
Bizarní detektivka
Misteri / ThrillerEma, Sergej a Carla. Tři osoby od sebe naprosto odlišné. Jejich osudy jsou avšak spleteny dohromady podivným případem vražd. Každý z nich má jiný důvod, proč se o něho zajímat, a každého z nich tento případ i změní. Několikrát si odpoví na otázku, j...