Chachá, rozchodila jsem starej notebook co mám doma, takže můžu psát vesele dál. Sice se na něm nepíše tak dobře, ale aspoň si nemusím svoje výplody fantazie psát na papír a pak je musela přepisovat :-)
Hope you like :-)
Jediné pozitivum na nových místech je, že čas plyne strašně rychle, to díky novým lidem. I přes mé protesty mě Andy nebo Sue každou chvíli představili někomu novému, takže po dvou týdnech jsem měla pocit, že už znám půlku školy. Nebo spíš, že půlka školy zná mě, já si je totiž nedokázala zapamatovat a vlastně jsem se o to ani nijak zvlášť nesnažila. Přála jsem si být neviditelná, ale když jste někde nový, je to nemožné.
„Kate," doběhl mě po škole Andy, „v pátek budu mít první zápas týhle sezóny, přijdeš se podívat a podpořit mě?"
„Já nevím Andy, box? Vždyť víš, že násilí zrovna nepodporuju."
„Ale notak, vždyť je to jenom sport a ne skutečný násilí. Navíc pak bude mejdan. Prosím, přijď." Koukal na mě jak ztracené štěně.
„Fajn, přijdu. Ale mám jednu podmínku." Na zápas se mi nechtělo, ale mejdan, to bylo něco jiného.
„Cokoli si řekneš, předem splněno." Radoval se, že jsem souhlasila.
„Sue půjde semnou." Radost v jeho tváři pohasla.
„Ty se nepřestaneš snažit nás dát dohromady, viď?" Prokouknul mě. Snažím se o to celou dobu, bez úspěchu. Sice už jsem je představila, ale kromě pár zdvořilostních frází spolu vlastně nemluvili. Sue je moc stydlivá a Andy ji akceptuje jen kvůli mně.
„Ale já se vás nesnažím dát dohromady. Je to moje kamarádka a na žádné vaší party ještě nebyla, protože ji nikdy nikdo nepozval, tak jí chci vzít sebou. Sám jsi říkal, že ti přijde jako panna, tak kde jinde by se mohla s někým seznámit, než na podobné akci. Trochu se napije, odváže se a bude se bavit. Nemusím jí dohazovat zrovna tebe, nejsi jedinej kluk na škole." Zkusila jsem zahrát na jeho ješitnost.
„To jí chceš dát dohromady s nějakým vylízaným pakem? Jelikož tě znám, tak jí prosím tě nevybírej nikoho beze mě, ano?" Že by se chytil? No, uvidíme.
„Dobrá, už musím letět. Chci doma zastihnout mámu, pořád někde lítá." Rozoučili jsme se a jen co jsem zašla za roh, napsala jsem Sue SMSku.
Vpátek jdeme na zápas a pak na mejdan. Protesty nepříjímám :-)
Sue: Mejdan? To nejde. Nemám co na sebe, vždyť se tam vůbec nehodím
Hezká výmluva. Oblečení neřeš, něco vybereme, kdyžtak ti něco půjčím...
Sue: Máma mě nepustí...
Pustí, nech to na mě :-) Pa zítra ve škole
Sue: Zítra, pa
Suesaniny rodiče jsem poznala před pár dny a mám pocit, že si mě její maminka oblíbila. I mě byla sympatická. Byla to typická žena v domácnosti, máma na plný úvazek. Byla milá a starostlivá. To je něco, co jsem u mojí mamky zažila naposledy někdy před lety. Ale na druhou stranu mi to vyhovovalo, měla jsem totiž skoro absolutní volnost. Ale zpět ke Sue. Když si s její mamkou promluvím já a zaručím se, že se o Sue postarám, tak jí určitě pustí. Budu k nim muset zítra po škole zajít. Bude to hračka. Teď už jen vymyslet, co si vezmu na sebe. Měla jsem totiž plán týkající se Liama.
Od toho dne, kdy jsem ho odpálkovala u mojí skříňky mě ignoroval, přesně jak jsem si původně přála. Jenže jsem asi typická ženská. Nevím co chci a nedám pokoj, dokud to nedostanu. Teď jsem naopak chtěla jeho pozornost. Často jsem ho potkávala při ranním běhu, ale nikdy ani nedal najevo, že by si mě vůbec všiml. Ve škole to samé. Chodil z hodiny na hodinu, aniž by se s někým bavil. Teď jsem totiž tak trochu sledovala já jeho, potají samozřejmě. Prostě mi záhada jménem Liam Payne nedala spát. A to doslova. Každou noc se mi o něm zdálo.
Prvních pár nocí jsem se budila vyděšená, pořád mi tak trochu naháněl strach, ale postupně se ty sny měnily a já se budila spíš roztoužená než vyděšená, což mě mátlo. Asi něco bude na tom, že nejpřitažlivější chlapi jsou ti záhadní. Ale nepřikládala jsem tomu nějaký zvláštní význam. Prostě jsem po Ryanovi zůstala sama a asi mi to chybělo. Takže to určitě neznamenalo, že bych ho opravdu chtěla, vždyť ho vlastně vůbec neznám.
A to jsem se právě chystala změnit. Andy říkal, že když se na party po zápase napije, tak se chová normálně, takže bych se mohla pokusit ho trochu poznat. Pak se mi o něm určitě přestane zdát.
Jako vždy komenty a vote potěší, ani si neumíte představit jak moc :-)
ČTEŠ
Just another stop...(FF Liam CZ)
FanficPostava Liama v této povídce není slavná a nejspíš ani ne moc reálná... Domov? To je něco na co si Kate jen matně vzpomíná. S matkou cestují po celém světě, nikde se nezdrží příliš dlouho. Celý její život je naskládán do několika krabic, které se st...