Обличчя Фенікс зблідло. Коли вона побачила, що Нін Шу сиділа, давлячись сміхом, то почервоніла до кінчиків вух.
Фенікс вибігла з кімнати і так сильно грюкнула дверима, що зі стін полетів пил.
Нін Шу затиснула вуха. Це було голосно.
Вона обернулася і спитала:
- Дядю, вона приходила влаштовувати істерику, щоби ви її заспокоїли.
- Якого біса? - він насупив брови, потім сказав Нін Шу:
- На дивані пилюка.
– Що?
- На дивані пилюка. Ти мусиш струсити її, - шкільний лікар говорив з таким виглядом, ніби він пояснював щось дитині.
Нін Шу: (⊙o⊙)
Його не врятувати.
Лікар приготував трохи їжі для Нін Шу. Цього вистачило б тільки на одну людину, тому вона запитала:
- Ви не їстимете?
- Я поїв, - відповів дядько.
Нін Шу скривила губи. Чому головнокомандувач не запросив її на вечерю?
- Дядю, тут тільки одне ліжко. І де я маю спати?
Це була однокімнатна квартира, тому тут було лише одне ліжко.
Він м'яко запитав:
- Ти хочеш спати зі мною?
Його окуляри із золотою оправою блиснули зловісним світлом.
Нін Шу поспішно махнула рукою і сказала:
– Я можу поспати на дивані.
Дядько сказав «гм», явно дуже задоволений цією відповіддю. Нін Шу скривила губи від зневаги. Так чи інакше, а вона була жінкою. Хіба не він має запропонувати їй лягти на ліжко, а самому влаштуватися на дивані? Хіба він не повинен показувати хоч якісь манери?
Схоже, дядько взагалі не ставився до неї, як до жінки.
Вночі Нін Шу звернулася на дивані і перед сном сердито подивилася на ліжко. Він справді змушував її спати на дивані!
***
Пролунав пронизливий звук сирени.
Нін Шу міцно спала, коли в середині ночі її розбудив пронизливий сигнал. Вона рефлекторно сіла, все ще приголомшена. Обернувшись вона побачила, що дядько зістрибнув з ліжка і одягав куртку.
- Зомбі прийшли. Поквапся! - дядько надів браслет, потім почав застібати рукави.
Нін Шу: Облога посеред ночі? Що, чорт забирай?
Однак вона все одно зістрибнула з дивана, взяла пістолет, палицю і сокирку зі столу, та пішла за дядьком.
Сонні люди кинулися до воріт бази. Багато з них напівголі, одягалися на ходу.
Коли вони підійшли до воріт, Нін Шу побачила натовп зомбі у світлі величезного прожектора на стіні. Ці зомбі невпинно мчали до бази. Їх не зупиняла навіть електрична огорожа, вони продовжували рухатися вперед без вагань.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 2 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...